quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je gelooft toch niet serieus dat je een wolk kunt wegdenken...?
Ik ben een TRU modje, doe eens een gok?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:58 schreef Rasing het volgende:
Kom op, dit geloof je zelf niet.
Dat wordt ietwat lastig vermoedelijk, aangezien hij ook weer een bewustzijn heeft en misschien niet zo graag verdwijntquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:47 schreef -SG- het volgende:
Zou ik zo ook mijn engels docent kunnen laten verdwijnen?
Cool, thanksquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:28 schreef Farenji het volgende:
Cloudbusting / Wolken verjagen
Het werkt wel maar je moet er wel lekker voor gaan zitten, ontspannen zijn, en er in geloven. Grappige shit.
Daarom zeg ik ook dat je een wolk moet kiezen in de buurt van vergelijkbare wolkjes en dan, als je daar zin in hebt, afturven of degene waar je op let ook daadwerkelijk sneller verdwijnt dan degene eromheen. Wantja, duh, wolken verdwijnen ook welees zonder dat iemand ernaar kijkt en het wilt, lijkt me duidelijk met zo'n gloeiende bol in het midden van dit zonnestelsel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:56 schreef Prst_ het volgende:
Wolken lossen inderdaad wel eens op. Als je maar genoeg naar wolkjes kijkt zullen er er zeker een paar zijn die je voor je ogen ziet verdwijnen.
Als we dit met z'n allen doen moet dit toch te doen zijn, lijkt mij?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:19 schreef Topspin het volgende:
Als iemand even die dikke grijze bewolking kan laten verdwijnen dan kan ik in de zon gaan zitten.
Ja, groepsmagie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:15 schreef jogy het volgende:
. En wie weet, als je genoeg oefent kan er misschien met een groep ook een grote wolk weggedacht worden.
Misschien wel een goed idee voor TRU meet op een regenachtige dagquote:
Ik ben wel redelijk eerlijk tegen mezelf hoor, hoef je verder niet te geloven zolang ik het maar weet. En zoals je in de openingspost kan lezen heb ik zelf het idee geopperd om de keren dat het lukt af te turven tegen de keren dat het niet lukt. En je kan zeggen dat het je gelukt is als je een wolk uitkiest die omringt is door soortgelijke schapenwolkjes en die van jou dus het eerste verdwijnt. Best simpel eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:48 schreef Prst_ het volgende:
En wanneer stel je vast dat 'het lukt'? Als er 1 wolkje waar je je op concentreert verdwijnt? Tel je ook het aantal wolkjes dat je niet weg krijgt? Wanneer kun je zeggen dat 'het je lukt'?
Maar 1 'hit' is voor jou al voldoende reden om aan te nemen dat jij verantwoordelijk bent voor het verdwijnen van het wolkje?quote:En je kan zeggen dat het je gelukt is als je een wolk uitkiest die omringt is door soortgelijke schapenwolkjes en die van jou dus het eerste verdwijnt. Best simpel eigenlijk.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:43 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Maar 1 'hit' is voor jou al voldoende reden om aan te nemen dat jij verantwoordelijk bent voor het verdwijnen van het wolkje?
Ik lees: Wolk uitkiezen en zien dat ie verdwijnt = geluktquote:En je kan zeggen dat het je gelukt is als je een wolk uitkiest die omringt is door soortgelijke schapenwolkjes en die van jou dus het eerste verdwijnt. Best simpel eigenlijk.
Oh zo! Ja, dan heb ik er wel aan meegeholpen inderdaad. Als mijn miss/hit ratio een meerderheid ( 70% oid ) heeft dan ben ik voor mezelf er wel van overtuigd dat het zo zou kunnen zijn inderdaadquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:07 schreef Prst_ het volgende:
Nou ja, je eigen woorden waren...
[..]
Ik lees: Wolk uitkiezen en zien dat ie verdwijnt = gelukt
Oftewel, als je een wolk uitkiest en die verdwijnt dan heb jij dat gedaan. Maar misschien begrijp ik je verkeerd.
Als je gaat turven...wat voor hit/miss ratio zou jou overtuigen dat jij daadwerkelijk de wolken liet oplossen?
Mindpower... power of the will.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Heb je ook nog een verklaring ervoor of laat je die liever achterwege omdat je eigenlijk ook wel weet dat het niet echt werkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |