Wat zie je precies onder de auto?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, ik zie dat naast de hond dus, iets onder de auto, iets in t raam en dr hangt een muis ofzo in de boom

Ja godver, een zwarte vlek met een rode ogen en een bek vol tandenquote:

Juist.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja godver, een zwarte vlek met een rode ogen en een bek vol tanden

Denk dat er niks is maar dat ze je er uren naar willen laten staren zonder resultaat.quote:

Het is toch echt een bek met rode ogen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:32 schreef Triforce_Courage het volgende:
Zelfs als ik hem inzoom in Photosjop zie ik niks anders dat een zootje rode pixels bij elkaar.

TRexquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:43 schreef Lakitu het volgende:
Beide plaatjes zijn duidelijk nu, dus hier komen 3 inkoppertjes:
1.:
[ afbeelding ]
2.:
[ afbeelding ]
3.:
[ afbeelding ]

T-Rex en het hoofd zijn goed. Ik zie echter geen piemel.quote:

Kijk eens in de spiegel linksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
T-Rex en het hoofd zijn goed. Ik zie echter geen piemel.

In de spiegel?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
T-Rex en het hoofd zijn goed. Ik zie echter geen piemel.

Deze weet ik ook niet te vinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:46 schreef Triforce_Courage het volgende:
Die waren makkelijk inderdaad, volgende vind ik lastig (behalve dat het een lekker wijf is dan:
[ afbeelding ]

quote:
Ik dacht dat het een slipje was. En dat het een vrouwelijk figuur was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
In de spiegel?
De nieuwe zie ik nog niet

Ik zie een paard, geen hondquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze weet ik ook niet te vinden.Ik dacht eerst dat het ging om de kat/hond in de kast. Maar dat klopt aangezien "when you see it..you'll get no sleep" een aanwijzing moet zijn (volgens mij dan).

quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het een slipje was. En dat het een vrouwelijk figuur was.

van die nieuwe met die chick ? is volgens mij een reflectie van een open deur, geen schaduwquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Priceless
Edit, ik vind die schaduw? over de kast raar, op t hout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |