Zie hem niet.quote:
1. Daar zo boven die deur?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:04 schreef Lakitu het volgende:
Twee leuke, probeer verder te kijken dan de dames;
1.:
[ afbeelding ]
2.:
[ afbeelding ]
Twee keer een gezichtquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:04 schreef Lakitu het volgende:
1.:
[ afbeelding ]
2.:
[ afbeelding ]
Tussen haar/zijn benenquote:
allebei van die ogen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:04 schreef Lakitu het volgende:
1.:
[ afbeelding ]
2.:
[ afbeelding ]
IT'S A TRAP!quote:
Ik zie hier zoveel waar ik bricks van wil shittenquote:
Inderdaad, anders wordt het echt onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:12 schreef LudoSanders het volgende:
Zullen we het een voor een doen, dus wachten met het posten van plaatjes voordat het antwoord op voorgaande gegeven is? Hou je plaatje maar gewoon ff ingedachte, sla de link op in een tekstbestandje ofzo, maar wacht iig ff af tot het antwoord is gegeven op voorgaande.
Danku
Rechts, middenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:29 schreef Lakitu het volgende:
Nieuwe lading, deze zijn niet zo moeilijk (behalve de eerste):
1.:
[ afbeelding ]
Neger rechtsquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:29 schreef Lakitu het volgende:
Nieuwe lading, deze zijn niet zo moeilijk (behalve de eerste):
2.:
[ afbeelding ]
3.:
[ afbeelding ]
Het klopt niet, maar wat is daar te zien dan?quote:
Asjeblieft:quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het klopt niet, maar wat is daar te zien dan?
Ben ik trouwens de enige die bij de hand, waarmee dat vadsige wijf de camera vastheeft, Bert van Bert en Ernie ziet?quote:
Nope, allebei fout.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Asjeblieft: [ afbeelding ]
Ow, en anders een gezicht in de middelste boom ergens achter het kerkhof
Hoe goed ik ook kijk, er is geen neger rechts. De laatste heb je wel goed.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Neger rechts
Gezicht + hand @ raam
Hij staat linksquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nope, allebei fout.
[..]
Hoe goed ik ook kijk, er is geen neger rechts. De laatste heb je wel goed.
Ook niet, sorry. Het is echt moeilijk te vinden.quote:
Klopt.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:21 schreef bloodacolyte het volgende:
vlak bij de rechter bovenhoek, een neger in de zwarte rand
Ja inderdaad, wat is dat roze gebeuren bij die rechterboom bij dat 2e plaatje?quote:
Eh, óf er zit een gigantische rat achter haar in de struiken óf ze heeft een tattoo op haar kniequote:
Da's een auto, kijk maar even goed. De echte mindfuck heb ik echter ook nog niet, maar ik denk dat het iets is met het raam naast de basket.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:57 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat is dat roze gebeuren bij die rechterboom bij dat 2e plaatje?
Dat lijkt op een hoofdje idd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die bij de hand, waarmee dat vadsige wijf de camera vastheeft, Bert van Bert en Ernie ziet?
Idd .. is een gezicht in te zien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:23 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Da's een auto, kijk maar even goed. De echte mindfuck heb ik echter ook nog niet, maar ik denk dat het iets is met het raam naast de basket.
Ga maar lekker naar anontalkquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Alleen bij raids, newfag. backwards pwnage.
.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die bij de hand, waarmee dat vadsige wijf de camera vastheeft, Bert van Bert en Ernie ziet?
quote:
Nope, allebei fout.quote:
We doen ze ook 1 voor 1.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:03 schreef Triforce_Courage het volgende:
Over welke mindfuck gaat het nou? Is het niet verstandiger om ze 1 voor 1 te doen in plaats van 5 tegelijk? Ik arak helemaal in de war hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |