Je moe tm heel groot kijken, van de grond tot aan de takken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:40 schreef MouzurX het volgende:
Naast der hoofd staat er JFK ?![]()
Die waarvan het antwoord een baby zou moeten zijn zie ik niet
Hoofd linksbovenin, handen rechts ervan, en voeten tussen de takkenquote:
Er zit een kat op.quote:
Wtf quote je mij? Het plaatje stond er niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoofd linksbovenin, handen rechts ervan, en voeten tussen de takken
Ik zie aan het eind van de weg een meneerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:38 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
OhNieuwe poging:
[ afbeelding ]
Ik kan het zelf niet vinden
Ah, ik zie het nu ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zie aan het eind van de weg een meneer
Ik denk dat het is dat Lolita tussen haar boeken zit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:17 schreef Sabinee het volgende:
Weet al iemand wat er nou aan de hand is met dat kleine meisje met die stapel boeken? Zijn het de titels? Lijkt me zo'n onboeiende mindfuck..
Keuze tussen jou en terugscrollenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wtf quote je mij? Het plaatje stond er niet.
Gaat om de kat me dunktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:14 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik zie hier meerdere dingen, o.a. een kat, een dooie vogel en een bever (o.i.d.)
Elvis staat in de kast, rechter deur, achter de bloemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:46 schreef Triforce_Courage het volgende:
Die waren makkelijk inderdaad, volgende vind ik lastig (behalve dat het een lekker wijf is dan:
[ afbeelding ]
Das Nico van GTA IVquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:26 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Elvis staat in de kast, rechter deur, achter de bloemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |