Momenteel even nergens, maar daar komt binnenkort hopelijk wel verandering in.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
maar waar loopt iedereen stage...?
ik in nijmegen bij n uitzendburo op de facilitaire afdeling
Dat weet ik niet, heb geen geluid op mn pc, althans, dat staat uitquote:
Waarom nep?quote:
Minimalistisch ideequote:Op donderdag 15 mei 2008 16:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gewoon niets.. Is dat ding ook niet zo lang
zie het als een complimentquote:
Hey bart ken je toevallig geen mensen bij Bibelot in Dordrechtquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:02 schreef Bravebart het volgende:
Whoooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!![]()
![]()
Dat natuurlijk eerstquote:
Shit. Hoe moet het nou met je dip?quote:
Jups, er zijn een heleboel (grotere) bedrijven die medewerkers het liefste non-stop aan het werk zouden willen zien. Mja, een beetje afleiding zo nu en dan slaat je er eventjes doorheen. (de befaamde ochtendmoeheid of middagdip)quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
samo.. forum is eigenlijk al not-done hier...
ik ben sinds 14 april bezig. voornamelijk beetje literatuurstudie nu. PvA is klaar en moet goedgekeurd worden.
hoever ben jij al? heb je tips qua boeken?
Goed ideequote:
ahhhquote:
En IJsmeis, maar die heb ik hier al heul lang niet meer gezien. Vroegah hadden we ook nog Zosk met zijn bouncende UI en zo nog een paar figuren.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen Houniet zat volgens mij in de echte oude garde..
Dus alleen een TT en geen OP meerquote:
die afkortingen zeggen me nietsquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Jups, er zijn een heleboel (grotere) bedrijven die medewerkers het liefste non-stop aan het werk zouden willen zien. Mja, een beetje afleiding zo nu en dan slaat je er eventjes doorheen. (de befaamde ochtendmoeheid of middagdip)
Ik ben hier sinds 7 april bezig, dus ik denk dat we ongeveer even ver zijn.Jij bent je nog flink aan het richten op literatuur over archiveren en poststromen (processen analyseren. Whoei!) of inwerking in het systeem? Of wacht, kan beter eerste vragen: moet je eigenlijk een systeem aanraden (oa DMS met WFM dan) of een huidig systeem verbeteren?
Afhankelijk van dit soort informatie weet ik ook beter wat voor informatie we kunnen delen/aanraden.
Oh, en mocht dit te specifiek worden en niet echt geschikt voor een forum. Dan snorryverzinnen we wat anders
Waarom heb jij een kloon?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:56 schreef The_Dean het volgende:
Ben met een project bezig, en zou nu starten met de documentatie... zegt mijn hulpje dat hij vanaf het begin alles al bijgehouden heeft
Spul is nu onderweg naar mijn mail. Scheelt weer werk
Veel mensen die we hebben zien komen en veel mensen die we hebben zien gaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:16 schreef Goover het volgende:
[..]
En IJsmeis, maar die heb ik hier al heul lang niet meer gezien. Vroegah hadden we ook nog Zosk met zijn bouncende UI en zo nog een paar figuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |