Whehe. Hey met al die nieuwelingen vind ik mezelf wel bij de oude garde horenquote:
Wijnig van ons behoren tot de echte oude garde, zelfs PB en ik zijn van de nieuwe generatie...quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Whehe. Hey met al die nieuwelingen vind ik mezelf wel bij de oude garde horen![]()
Nee heur. Ik maar maar een grapje hoer (ik hoop dat ik je hoer mag noemen, swarmahoer is zo lang)
fixed..quote:
foeiquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Wijnig weinig van ons behoren tot de echte oude garde, zelfs PB en ik zijn van de nieuwe generatie...
Wat is [TTC]quote:
meestal is t swarmaquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Whehe. Hey met al die nieuwelingen vind ik mezelf wel bij de oude garde horen![]()
Nee heur. Ik maar maar een grapje hoer (ik hoop dat ik je hoer mag noemen, swarmahoer is zo lang)
een warm welke uwe swarmahoerigheid...quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:06 schreef swarmahoer het volgende:
tvp, aangezien ik nu mn 2e stagedag heb en internet
srryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wat vervelend vandaag. Bare with me... Morgen ben ik weer gezelligquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
meestal is t swarmamaar jij mag hoer zeggen
jij gezellig?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben wat vervelend vandaag. Bare with me... Morgen ben ik weer gezellig
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:16 schreef Goover het volgende:
[..]
srry
ik zie het als een complimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
een warm welke uwe swarmahoerigheid...
Je hebt een naam voor je vriendengroepje? Cool!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waha, Mn oude vriendengroep.. kan er wel uit, geen zin om het aan te passen eigelijk.
Ik zit in Rotterdam bij het bedrijf AND dat navigatiekaarten maakt en ik zit op de afdeling "Special Projects"quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
maar waar loopt iedereen stage...?
ik in nijmegen bij n uitzendburo op de facilitaire afdeling
Leiden bij een ICT bedrijf oid..quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
Ja idd!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Jipje het volgende:
Verwarrend, die icoontjes van Nico en Swarma...
Joh, dan hebben we wat te doenquote:Zit bij DHV op de Bouwfysica en Akoestiek afdeling trouwens. Maar als we dat bij elke nieuwkomer moeten gaan vertellen staan de topics zeker snel vol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |