abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58680810
Aangezien we al een paar topics hebben gehad over wat nou het mooiste gevechts materiaal is (tanks handwapens etc. etc.) maak ik dit topic even aan om in de trand te blijven.

Wat vinden jullie nou het mooiste gevechts vliegtuig.

TS trapt af:

de F/A-22 Raptor

Peace through power!!
pi_58680833

Brutal. Fucking. Metal.
pi_58680921
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
ah de F-117 Nighthawk jammer dat dat ding uit de roulatie is gehaald was altijd wel een leuk ding om te zien
Peace through power!!
  FOK!Fotograaf donderdag 15 mei 2008 @ 11:10:58 #4
145146 Andyy
pi_58680998
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:01 schreef RaptoR-X het volgende:
Aangezien we al een paar topics hebben gehad over wat nou het mooiste gevechts materiaal is (tanks handwapens etc. etc.) maak ik dit topic even aan om in de trand te blijven.

Wat vinden jullie nou het mooiste gevechts vliegtuig.

TS trapt af:

de F/A-22 Raptor

[ afbeelding ]
dat is waarschijnlijk een YF-22, geen F-22...
pi_58681113
En die F-117 is eigenlijk geen gevechtsvliegtuig, maar een bommenwerper he.

Mijn keuze valt op de P-51
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:17:22 #6
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58681162


De A-10, zonder twijfel. Uit het tijdperk dat ze vliegtuigen nog van beton bouwden en niet van plastic en een en een rekenmachine en een gezicht waar alleen een moeder van zou kunnen houden. .
pi_58681202
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef Andyy het volgende:

[..]

dat is waarschijnlijk een YF-22, geen F-22...
nee het is de F-22

http://www.geocities.com/jiyangc/differences.htm

Kijk hier maar voor een vergelijking.
Peace through power!!
pi_58681396
F14 black-tomcat
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_58681410
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:22:45 #10
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_58682510
Mitsubishi A6M Zero-Sen



en de Fokker G1 jachtkruiser



[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_58682660


De mooiste volgens mij, al twijfelde ik nog even over een stuka
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:32:52 #12
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_58682673


Su 27 Flanker...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:34:29 #13
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_58682705
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:32 schreef shilizous_88 het volgende:
[ afbeelding ]

De mooiste volgens mij, al twijfelde ik nog even over een stuka
Zowel de Stuka als de A10 zijn bij mijn weten jachtbommenwerpers en geen gevechtsvliegtuigen..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_58682912
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Zowel de Stuka als de A10 zijn bij mijn weten jachtbommenwerpers en geen gevechtsvliegtuigen..
Het vliegt en het wordt gebruikt in gevechten.. ik vatte het misschien te ruim op
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_58683025
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef Lightning_NL het volgende:
En die F-117 is eigenlijk geen gevechtsvliegtuig, maar een bommenwerper he.

Mijn keuze valt op de P-51
[ afbeelding ]
jaa koning apparaat, de mustang.

P-40 warhawk vind ik ook gaaf...vooral de nose-art van deze:
pi_58683048
tvp
History became legend, legend became myth.
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:57:36 #17
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58683113
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef AgLarrr het volgende:
Zowel de Stuka als de A10 zijn bij mijn weten jachtbommenwerpers en geen gevechtsvliegtuigen..
En een F22 kan bommen gooien.
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:02:35 #18
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58683199
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef Pumatje het volgende:
en de Fokker G1 jachtkruiser

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Op het gebied van Neerlands trots steekt de Koolhoven F.K.55 toch wel met kop en schouders boven iedereen uit.







Heeft helaas maar een keer gevlogen. Maar was qua looks ver z'n tijd vooruit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Peppi-en-Kokki op 15-05-2008 13:10:19 ]
pi_58683521
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:02 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

Op het gebied van Neerlands trots steekt de Koolhoven F.K.55 toch wel met kop en schouders boven iedereen uit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heeft helaas maar een keer gevlogen. Maar was qua looks ver z'n tijd vooruit.
Nouja gevlogen....volgens mij heeft hij een vlucht van 1 minuut gehad, als het niet korter was. Doordat de motor achterin zat moet het centre of gravity ook ver naar achter gelegen hebben, waardoor hij heel erg onstabiel geweest moet zijn rond de dwars-as (pitch)
Maar inderdaad, hij ziet er wel geniaal uit voor zijn tijd. Hij kwam uit de jaren 30 volgens mij.
pi_58683642
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:27 schreef Bdijk het volgende:
F14 black-tomcat
[ afbeelding ]
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:53:01 #21
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_58683980
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:02 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

Op het gebied van Neerlands trots steekt de Koolhoven F.K.55 toch wel met kop en schouders boven iedereen uit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heeft helaas maar een keer gevlogen. Maar was qua looks ver z'n tijd vooruit.

ga dan voor de fokker G1
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:05:26 #22
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_58684171

hoe bedenk je het
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  FOK!Fotograaf donderdag 15 mei 2008 @ 14:15:07 #23
145146 Andyy
pi_58684333
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

nee het is de F-22

http://www.geocities.com/jiyangc/differences.htm

Kijk hier maar voor een vergelijking.
nou die site geeft mij alleen maar gelijk, pitot boom, punterige neus, B en G
pi_58684457
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:05 schreef R-Mon het volgende:

hoe bedenk je het
Bedoel je het ontwerp? Want dit toestel heeft hele bijzondere mogelijkheden in vlucht, mede door dat ontwerp.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_58684726
Een tvp, en al is het misschien geen gevechtsvliegtuig, de SR-71 "Blackbird"
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')