ah de F-117 Nighthawkquote:
dat is waarschijnlijk een YF-22, geen F-22...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:01 schreef RaptoR-X het volgende:
Aangezien we al een paar topics hebben gehad over wat nou het mooiste gevechts materiaal is (tanks handwapens etc. etc.) maak ik dit topic even aan om in de trand te blijven.
Wat vinden jullie nou het mooiste gevechts vliegtuig.
TS trapt af:
de F/A-22 Raptor
[ afbeelding ]
nee het is de F-22quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk een YF-22, geen F-22...
Zowel de Stuka als de A10 zijn bij mijn weten jachtbommenwerpers en geen gevechtsvliegtuigen..quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:32 schreef shilizous_88 het volgende:
[ afbeelding ]
De mooiste volgens mij, al twijfelde ik nog even over een stuka
Het vliegt en het wordt gebruikt in gevechten.. ik vatte het misschien te ruim opquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zowel de Stuka als de A10 zijn bij mijn weten jachtbommenwerpers en geen gevechtsvliegtuigen..
jaa koning apparaat, de mustang.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef Lightning_NL het volgende:
En die F-117 is eigenlijk geen gevechtsvliegtuig, maar een bommenwerper he.
Mijn keuze valt op de P-51
[ afbeelding ]
En een F22 kan bommen gooien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef AgLarrr het volgende:
Zowel de Stuka als de A10 zijn bij mijn weten jachtbommenwerpers en geen gevechtsvliegtuigen..
Op het gebied van Neerlands trots steekt de Koolhoven F.K.55 toch wel met kop en schouders boven iedereen uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef Pumatje het volgende:
en de Fokker G1 jachtkruiser
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja gevlogen....volgens mij heeft hij een vlucht van 1 minuut gehad, als het niet korter was. Doordat de motor achterin zat moet het centre of gravity ook ver naar achter gelegen hebben, waardoor hij heel erg onstabiel geweest moet zijn rond de dwars-as (pitch)quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:02 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Op het gebied van Neerlands trots steekt de Koolhoven F.K.55 toch wel met kop en schouders boven iedereen uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft helaas maar een keer gevlogen. Maar was qua looks ver z'n tijd vooruit.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:02 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Op het gebied van Neerlands trots steekt de Koolhoven F.K.55 toch wel met kop en schouders boven iedereen uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft helaas maar een keer gevlogen. Maar was qua looks ver z'n tijd vooruit.
nou die site geeft mij alleen maar gelijk, pitot boom, punterige neus, B en Gquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
nee het is de F-22![]()
http://www.geocities.com/jiyangc/differences.htm
Kijk hier maar voor een vergelijking.
Bedoel je het ontwerp? Want dit toestel heeft hele bijzondere mogelijkheden in vlucht, mede door dat ontwerp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |