Jah ze hebben craig jones even gefotografeerdquote:
Hmmm aparte vormgeving, kan zo niet direct de naam van die stroming verzinnenquote:
grapje zeker, zwaar dingquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah ze hebben craig jones even gefotografeerd
[ afbeelding ]
Nu doen ze net alsof het makkelijk wheely'en is met dat gedrocht. Zwaar ding trouwens, dik 220 kilo![]()
Die van Geerd het meestequote:Op donderdag 15 mei 2008 00:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
grapje zeker, zwaar ding
De mijne doet nog meer op de weegschaal
Dat zou wel extreem zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die van Geerd het meesteAls hij erop zit
Zondag?quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
renkereindrijdenmaar wanneer gaan we meeten @ de Bosweg
ik heb er eentje liggen... denk dat die wel past.quote:anders ben ik me rugprotector serieus kwietosweinig zin om een nwe aan te schaffen eigenlijk strak zit ik met 2 van die dingen..
iemand toevallig een exemplaar te leen/te koop voor een prikkie
Hulp nodig?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:58 schreef Cageon het volgende:
zit te twijfelen om de chick mee te nemen naar de mfmm, maar als we erna nog gaan sturen moet ik dr eerst naar huis brengen vanuit veenendaal.![]()
Nieuw achterbandje doet wonderen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:16 schreef stinkie het volgende:
Best vermoeiend, kreng is best aan het gewicht om door de file heen te sturen.
Iemand FZR1000 ruilen voor een gs500-tje![]()
wrom dat, alleen naar de mac rijden, ff chillen daarzo, ga toch niet met die toer parade tocht mee rjidenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hulp nodig?
Dare devil, iemand achterop bij de MM.![]()
de mijne voelt ook als een echte SSquote:[..]
Nieuw achterbandje doet wonderen.
Je kan eventueel ook nog de vorkpoten doorsteken.![]()
En misschien ook een paar nieuwe schokbrekers.![]()
Been there, done that. Na een maandje is het sowieso gewend.
Ik merk vast weer hoe log de Triumph 1200 is op de eerste de beste circuitdag.
Heb nu geen referentie om mee heen rijden.![]()
Voelt momenteel als een echte SS.![]()
Ik vind het een wespennest. En wespen zijn niet erg voorspelbaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:43 schreef Cageon het volgende:wrom dat, alleen naar de mac rijden, ff chillen daarzo, ga toch niet met die toer parade tocht mee rjiden![]()
No excuse na al die prachtige zirkwiefilmpjes.quote:de mijne voelt ook als een echte SS![]()
Mjeh, gewoon niet de king uit gaan hangen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind het een wespennest. En wespen zijn niet erg voorspelbaar.![]()
quote:[..]
No excuse na al die prachtige zirkwiefilmpjes.![]()
En dan gooi je er ook nog eigen foto's bij.....
Dat doet iemand anders wel voor achter je misschien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:05 schreef Cageon het volgende:
Mjeh, gewoon niet de king uit gaan hangen.![]()
Dan krijgen ze daarna gewoon wat hulp.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat doet iemand anders wel voor achter je misschien.![]()
Ga proef rijden op een echte 1200 de KTM Rc8quote:Anyway, beter onderwerp, proefrit op de XR1200.![]()
![]()
De verantwoording over de duo misschien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:20 schreef Cageon het volgende:
Dan krijgen ze daarna gewoon wat hulp.
daarnaast veranderd er niets als ik iemand achterop heb..
Als ik de scoot verkoop moet ik nog vier rooien.quote:Ga proef rijden op een echte 1200 de KTM Rc8
Het kopen van een motor is net een schaakspel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:44 schreef Cageon het volgende:
compromissen moet je niet doen op je hobby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht maar hardop.quote:En die verantwoording over de duo, zit wel wat in maargoed denk dat t wel mee valt.![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het kopen van een motor is net een schaakspel.
Je moet goed nadenken over de strategie.![]()
Sometimes you got to fight with your fist, sometimes with your mind. [/Mike Muir] een groot filosoof.![]()
Zirwkie is leuk, maar vijf keer per jaar.
Meeten misschien ook maar vijf dagen per jaar.
In 2007 waren het er twee.![]()
Rijden @werk is 250 dagen per jaar.![]()
---------------------------------------------
Ook zonde van een RC8.
pcies, koekblik voor t werk en een echte motor voor die 10 dagen in het jaar vermaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja nouja, ik neem t wel mee en had er ook al wel ff bij stil gestaan.quote:Ik dacht maar hardop.
Maarja ik kan me moeilijk voorstellen dat het erg hard fout kan gaan bij een rotonde en t mac terrein op
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
En dan krijg ik vast weer het syndroom, zoals in 2004 met de R1100S, dat het ding te duur is om zoveel stil te staan. Weg er mee!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef Cageon het volgende:pcies, koekblik voor t werk en een echte motor voor die 10 dagen in het jaar vermaak.![]()
Wespennest.quote:Ja nouja, ik neem t wel mee en had er ook al wel ff bij stil gestaan.
Maarja ik kan me moeilijk voorstellen dat het erg hard fout kan gaan bij een rotonde en t mac terrein op
In de tijd dat iedereen in Nederland gelijk Koni schokbrekers onder zijn Jap schroefde.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:19 schreef Cageon het volgende:
had gister nog een kleine discussie met me pa.
Dat als ik op een motor van toen zou stappen dat ik in de eerste beste bocht ernaast zou liggen (als ik daar t zelfde op zou rijden als op deze)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of iemand van toen zou zich gelijk doodrijden op een motor van nu.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:19 schreef Cageon het volgende:
had gister nog een kleine discussie met me pa.
Dat als ik op een motor van toen zou stappen dat ik in de eerste beste bocht ernaast zou liggen (als ik daar t zelfde op zou rijden als op deze)
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:57 schreef Patrick281 het volgende:
Marktplaats misere, Stinkie, jij hebt ervaring, sta me bij.
Ik zou vasthouden aan 2400. Bij de fzr dachten ze ook dat ik niet serieus was, tot ik wegliepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo lang staat ie er nog niet he.
of je moet snel geld nodig hebben, die luiers kosten kapitalen tenslotteDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Luiers.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:44 schreef stinkie het volgende:
Ik zou vasthouden aan 2400. Bij de fzr dachten ze ook dat ik niet serieus was, tot ik wegliep
En zo lang staat ie er nog niet he.
of je moet snel geld nodig hebben, die luiers kosten kapitalen tenslotte
Zit ik in het verkeerde spoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
WB, graag alleen mooie motoren plaatsen![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
WB, graag alleen mooie motoren plaatsen
quote:Te Koop: Thema motor Cagiva Elefant 350.
Deze on/off the road motor rijdt sneller dan de standaard fabrieksmachine en
heeft een Ducati motorblok.
De motor heeft een stoere pantser look en trekt aardig wat bekijks!
Met een goed bod ben jij misschien binnenkort de eigenaar van deze unieke bike.
OMGquote:
Truetrue.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:42 schreef Cageon het volgende:
@ schnellewagen:
Dat boekje is wel grappig, zit nu ergens op pagina 55 ofzo.
staan wel leuke dingen in, niet zozeer nieuw nog.
nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Truetrue.
Kwas zon stukje aant lezen over stuurtechnieken, en op je stuurhelft drukken zegmaar. Kan je hem best snel mee omgooien, wist ik nog niet
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:23 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Kawasaki gpz1000RX snackbar racer loopt goed
[ afbeelding ]
quote:leuk motor om even naar de snackbar heen en weer te gaan veel bekijks!!!
ben dr al best lang geleden achter gekomen dat ik zo stuurde.quote:
opgelost, slotje!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[..]
Als je op de stoep ga zitten schijten heb je ook veel bekijks
laten we dan ver vooruit plannen zodat er nog wat meer hooligans mee gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
weer één binnendusse wanneer gaan we naar se bosweg
zondag is geen optie, is echt leib omrijden
mij bestquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef Cageon het volgende:
laten we dan ver vooruit plannen zodat er nog wat meer hooligans mee gaan.
dan boeit t ook niet hoever we plannenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mij bestmaar zal ws nwe UG & evt WB worden
Goed planquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
laten we dan ver vooruit plannen zodat er nog wat meer hooligans mee gaan.
ach in t nat kan t ook best wat harder heb ik gemerktquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Alleen weet je dan weer niks van het weer af
Vast en cker, maar nu ff nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
ach in t nat kan t ook best wat harder heb ik gemerkt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:58 schreef Cageon het volgende:
men 1 van redenen waarom ik niet op de nordschleife wil rijden.. daar stikt van op zolder![]()
Postcode?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
weer één binnendusse wanneer gaan we naar se bosweg
zondag is geen optie, is echt leib omrijden
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mij bestmaar zal ws nwe UG & evt WB worden
Drukwerk noob levert aan grafische noob een bestand. Resultaat niet bevredigend. Vreemd hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:30 schreef Cageon het volgende:
heb trouwens de 70x50cm op canvas afgedrukte pic binnen, ziet er wel najs uit, maar ik mis dus miniem stukje van t voor wiel en mijn kont![]()
volgende keer dus beter op letten...
Watte.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:58 schreef Cageon het volgende:
men 1 van redenen waarom ik niet op de nordschleife wil rijden.. daar stikt van op zolder![]()
had ze gemailed, ze gingen er wat van maken...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Postcode?![]()
[..]
![]()
[..]
Drukwerk noob levert aan grafische noob een bestand. Resultaat niet bevredigend. Vreemd hoor.![]()
Lijkt goed te zijn gegaaan.quote:Hebben ze het bestand vooraf wel gecropt, en daarna uitgedraaid, of gewoon de foutieve verhouding door de printer gejast?![]()
quote:[..]
Watte.![]()
Pics - or it didn't happen......quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:30 schreef Cageon het volgende:
heb trouwens de 70x50cm op canvas afgedrukte pic binnen, ziet er wel najs uit, maar ik mis dus miniem stukje van t voor wiel en mijn kont![]()
volgende keer dus beter op letten...
heb je nog nie genoeg pics gezien?quote:
70x50 is redelijk bescheidenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:30 schreef Cageon het volgende:
heb trouwens de 70x50cm op canvas afgedrukte pic binnen
Now i believe youquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb je nog nie genoeg pics gezien?
[ afbeelding ]
there you go.
kut foto, mgoed it's a pic.
baas boven baas...............quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
70x50 is redelijk bescheiden
Dat ze van mij een vlag van ca. 300x250 hebben zegt natuurlijk niets
[ afbeelding ]
/poser
Sponsors zoekenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:51 schreef Cageon het volgende:
das idd een beste en coole poster/vlag![]()
k wou er een laten maken van 1.5m bij nog iets, maarja dan moet ik maar ff doorsparen voor eentje van 3.5m.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar nog een foto van Hicham voorgedragen maasvlakte meet maar de motor was te vuil![]()
dat kost nu dan 209~ euriesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb dit jaar nog een banner gemaakt voor een beurs, 2.5 x 4 mtr op zwaar 525 grams vinyl, koste maar ¤129 euro via http://www.depostergigant.nl/ [ afbeelding ]
Not.quote:
Excl. de extra zeilogen, maarrrr volgens mij hebben ze strekkende meters berekend.quote:
ik had t dan ook alleen over proporties...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Not.![]()
Verhouding was 50x75, daar is niets aan veranderd, dus viel er nog meer af van de breedtemaat.![]()
Zelf croppen in Photoshop, en desnoods 2-3 cm witte rand er omheen zetten was afdoende geweest.![]()
Ik al niet in het begin.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:40 schreef Cageon het volgende:
ik had t dan ook alleen over proporties...
Ik kan voor 100 euro een setje zwartequote:Misschien ooit een keer BT002 proberen
schijnt t wel erg goed te doen en lang mee te gaan, langer dan de MPP(2ct)'s
"Langzame" bocht? motor afschuinen / sneller omgooienquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik al niet in het begin.![]()
[..]
Ik kan voor 100 euro een setje zwartewielen kopen met nog 50% BT010R erop.
![]()
En de remschijven zijn minder diep afgesleten.![]()
Tjek Mick Doohan trouwens rijden. Niet bepaald een houding volgens de Youtube zirkwietraining filmpjes.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar wel meervoudig wereldkampioen.![]()
Doohan zag je in de GP's bij 90 % van de bochten zo rijden. Die 'laffe' rijstijl heb ik meer dan 10 jaar gecopieerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:57 schreef Cageon het volgende:
"Langzame" bocht? motor afschuinen / sneller omgooien
"use the right tool for the job" - <unknown>
Kereltjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
70x50 is redelijk bescheiden
Dat ze van mij een vlag van ca. 300x250 hebben zegt natuurlijk niets
[ afbeelding ]
/poser
times change ehquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Doohan zag je in de GP's bij 90 % van de bochten zo rijden. Die 'laffe' rijstijl heb ik meer dan 10 jaar gecopieerd.
Iemand moet er een beetje leven in houden hier.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:11 schreef Cageon het volgende:
tering, ben de laatste tijd veels te actief hier![]()
Die is zn kont aan het verkopenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iemand moet er een beetje leven in houden hier.![]()
Waar is KoffiekoekjuH.![]()
Soms vraag ik me af wat jij zoal in je favo's heb staanquote:
Meer dan deze info heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ik moest de locatie van de Bosweg een beetje UG houden. Dus bij deze een indicatie.![]()
[ afbeelding ]
Komende weken een keertje plannen voor een visite.Old skool meet.
dan zal ik maar weg blijvenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ik moest de locatie van de Bosweg een beetje UG houden. Dus bij deze een indicatie.![]()
[ afbeelding ]
Rollator meetquote:
nee, maar kan nou niet zeggen dat ik oldskool benquote:
Wil ik wel even voor je screendumpen hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:53 schreef ikookhier het volgende:
Soms vraag ik me af wat jij zoal in je favo's heb staan
Makster, Rietvarder, PatrickM, OPM. Wat een reunie.quote:
blijft lastig, dat exact voor DOS, ofniet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wil ik wel even voor je screendumpen hoor.![]()
[ afbeelding ]
Dan zal ik er maar aan moeten gelovenquote:[..]
Makster, Rietvarder, PatrickM, OPM. Wat een reunie.![]()
NeH, bedoel OPM en Cageon.![]()
Mogelijkheden generen die er niet in zitten.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huldequote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
PuH, jij dacht dat jij de masterlurker was.
Wat een vertrouwen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:07 schreef Cageon het volgende:
@WB doe mij die url van "gathering of smilies" is...
ik geloof nooit dat daar smilies staan![]()
Als je nou een lekker ding was. En vrouwlijk. 100% voorspelbaar.quote:
nee, maar wou gewoon de url hebbenquote:
Dacht dat jij al voorzien wasquote:http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
[..]
Als je nou een lekker ding was. En vrouwlijk. 100% voorspelbaar.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:26 schreef Cageon het volgende:
nee, maar wou gewoon de url hebben
Dacht dat jij al voorzien was
En de aanvullingquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen.![]()
[ afbeelding ]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
[..]
Als je nou een lekker ding was. En vrouwlijk. 100% voorspelbaar.
Verdorie Roderickquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:29 schreef Roderick2085 het volgende:
En de aanvulling
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/achtienplus.htm
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verdorie Roderickzit je hier al vier jaar te posten, kom je er nu pas mee!
Bij Rietvaerder en/of op Sugarbabes wel denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Roderick2085 het volgende:
Deze was al wel bekend toch, als we dan toch bezig zijn
nog eisen stellen ook nogquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij Rietvaerder en/of op Sugarbabes wel denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:06 schreef Geerd het volgende:
En weer eentje correctie 113 waar 80 toegestaan, ga je ff dagje met je oma weg:P
Gelukkig op haar naam en niet op de mijne![]()
Probleem is 30 te hard dan gaat een bezwaarschrift niet meer op.flink gepwned weer ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Kan net zo goed een vrije dag nemen.quote:
En weer eentje correctie 113 waar 80 toegestaan, ga je ff dagje met je oma weg:P
Probleem is 30 te hard dan gaat een bezwaarschrift niet meer op.Ik ben al vier jaar schoon. En met de motor al 15 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probleem is 30 te hard dan gaat een bezwaarschrift niet meer op.Hoeveel van die brieven verwacht je nog dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
wat wil je met een motorscooter enzulksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan net zo goed een vrije dag nemen.![]()
Hoewel, dan wordt er na een uurtje wel geblerd.
En niet door de baby.![]()
[..]
Ik ben al vier jaar schoon. En met de motor al 15 jaar.
Artikel vijf scoot.quote:
Ik doe me bestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoeveel van die brieven verwacht je nog dit jaar
als dat er niet was had je ook niet lang werk gehadquote:
Probleem is 30 te hard dan gaat een bezwaarschrift niet meer op.Ik heb een waardige opvolgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die div nog de deur uit![]()
Beter ga ik een echte studie volgen ipv Google en Discovery bestuderenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
als dat er niet was had je ook niet lang werk gehad
Ja nog meer fanmailquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb een waardige opvolger
Alleen die div nog de deur uit
Hierquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iemand moet er een beetje leven in houden hier.![]()
Waar is KoffiekoekjuH.![]()
Verkochtquote:
Je had nog tijd over zag ikquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
[ afbeelding ]
Vangrailquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:15 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.112ijsselstreek.nl/05162008_FB_ddongeval_lochem.htm
Hoe gaat het met Yous en zijn broertje eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Onze vriend Phatzak is er ook weer.![]()
Zeg, waarom komen wij niet meer in de loop van de ochtend?quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:02 schreef hollander172 het volgende:
Hoe gaat het met Yous en zijn broertje eigenlijk?
Nooit geweten dat die Engels zong. [/-XX-]quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:13 schreef Gawaine het volgende:
Over Herman v. Veen gesproken![]()
Zie het publiek een lol hebben
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:14 schreef Patrick281 het volgende:
@Cageon, zo zat die knaap dus altijd op de motor.![]()
![]()
[ afbeelding ]
had t er nog over met de vader van chick. (vnaaf verjaardag en canvas/poster/ding gegeven vonden ze overigens erg leuk en origineelquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:14 schreef Patrick281 het volgende:
@Cageon, zo zat die knaap dus altijd op de motor.![]()
![]()
[ afbeelding ]
De uitlaat was een keer van mijn 500 cc 2 takt crosser afgevallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef Gawaine het volgende:
zo'n motor zou ik nog wel eens een keer na willen bouwen.![]()
2-takt geluid van zo'n racebak rules
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:18 schreef Cageon het volgende:
had t er nog over met de vader van chick. (vnaaf verjaardag en canvas/poster/ding gegeven vonden ze overigens erg leuk en origineel)
Zo, maar dan heel anders.quote:"ken je doohan". *ja knikt*
"die hing dr ook altijd zo naast, maar dan nog verder"
Neuh, dit is nog een paar jaartjes eerder. De rest hing er gewoon zo naast.quote:best stom kan zijn lean angle vrij veel verminderen door zijn bovenlichaam te verplaatsen, mgoed zal wel met de leeftijd van de fiets te maken hebben zeg maar
Die helmpjesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Zo, maar dan heel anders.
[..]
Neuh, dit is nog een paar jaartjes eerder. De rest hing er gewoon zo naast.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig ook wel aap geheten.
vind de uitlaat zo wel bar lelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die helmpjes![]()
Ennuh als ik nu een tweetakt zou kopen:
[ afbeelding ]
Ze hadden niks meer dan een zetbankjequote:
Dan zit ik achter een comp zonder internetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeg, waarom komen wij niet meer in de loop van de ochtend?![]()
![]()
Linker spiegel er af sjorren!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:06 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Old Skool Meet needs Old Skool Bike
[ afbeelding ]
Gauw plannen voordat de motor uit elkaar valt
En die curbstones.quote:
Wilde je er dan ook nog een keer mee rijden?quote:
Volgende week zaterdagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:06 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Old Skool Meet needs Old Skool Bike
Gauw plannen voordat de motor uit elkaar valt
Wtf.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan zit ik achter een comp zonder internet![]()
Rib-i is rond de veertig, die sjorren niet.quote:
Jij kunt het weten hè.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rib-i is rond de veertig, die sjorren niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Nee dan zal die wel direct kapot lopenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
Wilde je er dan ook nog een keer mee rijden?
Morgen bekijken of ik gaquote:
mjeh als t kut weer is blijf ik ook thuisquote:
no shitquote:-XX- heeft afgebeld wegens grote rij afstand
surequote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
als morgen (redelijk) droog dan rond 11u @ dome ofzo
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Morgen bekijken of ik ga![]()
-XX- heeft afgebeld wegens grote rij afstand
Nie miepen, dat hebben we zelfs op SM's gedaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zie het morgen ook wel. Dit weer staat me dus niet aan.
Maar even serieus.
Heb je ooit wel eens met een 1 pitter lange rechte ende van 200 km achter elkaar gereden?
Je voelt je motor gewoon treuren, janken, schreeuwen van de pijn!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb dit jaar nog een banner gemaakt voor een beurs, 2.5 x 4 mtr op zwaar 525 grams vinyl, koste maar ¤129 euro via http://www.depostergigant.nl/ [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
sure
hebben toch nieuwe bandjes
OPM, Zolder wordt volgens mij wel tricky![]()
grotendeels van de bochten zijn blind
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar even serieus.
Heb je ooit wel eens met een 1 pitter lange rechte ende van 200 km achter elkaar gereden?
Linker hendel in knijpen, met linkervoet dat friemel dingetje bij linker voetsteun omhoog wippen middels de bovenzijde van de voet. linker hendel loslaten, op het moment dat de motor "jankt". evt deze handeling meerdere malen uitvoeren voor minder "gejank".quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar even serieus.
Als je het zo doet valt t idd wel meequote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Linker hendel in knijpen, met linkervoet dat friemel dingetje bij linker voetsteun omhoog wippen middels de bovenzijde van de voet. linker hendel loslaten, op het moment dat de motor "jankt". evt deze handeling meerdere malen uitvoeren voor minder "gejank".
[..]
Linker hendel in knijpen, met linkervoet dat friemel dingetje bij linker voetsteun omhoog wippen middels de bovenzijde van de voet. linker hendel loslaten, op het moment dat de motor "jankt". evt deze handeling meerdere malen uitvoeren voor minder "gejank".
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar even serieus.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar ik moet eerlijk zeggen, een keertje met -XX- over de dijken gereden
Ik denk dat ze goed mee kan komen tot 45 Km/uur
@ -XX- hoe is het met mams [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar ik moet eerlijk zeggen, een keertje met -XX- over de dijken gereden
Ik denk dat ze goed mee kan komen tot 45 Km/uur
@ -XX- hoe is het met mams [ afbeelding ]
[..]
Ga jij heen dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die van mij pist van plezier
[ afbeelding ]
jij snapt m, helaas heb ik vanavond al een feestjequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
jij snapt m, helaas heb ik vanavond al een feestje
vertel vertel!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik ook
Nu weet ik waarom die feestjes er zijn
Ze hadden een inkooporder via fax en mail, en dan gaan ze nog zelf de prijs opnieuw uitrekenen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:13 schreef Rib-i het volgende:
Dat is trouwens niet duur209 is ook niet veel voor een full colour banner van die afmetingen
Als je olie maar goed is.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:03 schreef -XX- het volgende:
Maar even serieus.
niemand die zo'n scoot wil hebben jôh, t weer is slechts een excuus.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:23 schreef Patrick281 het volgende:
Het weer vandaag kost me vier potentiele kijkers voor de scoot. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:30 schreef Cageon het volgende:
niemand die zo'n scoot wil hebben jôh, t weer is slechts een excuus.
ja ze kunnen toch niet tegen internet prijzen op?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:09 schreef Gawaine het volgende:
Zojuist eindelijk een nieuw digitale camera + SanDisk Extreme III kaart online besteld![]()
Eerst op internet gekeken naar prijzen, toen naar de plaatselijk fotograaf gegaan en gevraagt
wat hij voor dat ding vroeg. Om het verhaal kort te houden, een fotograaf ontbreekt het
aan handelsgeest en ik heb hem op internet besteld![]()
[ afbeelding ]
quote:M'n oude was nog een 2 megapixels toestel en de kleuren werden steeds minder
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja ze kunnen toch niet tegen internet prijzen op?
- geen tot weinig personeel
- Geen groot/duur pand
- Geen / weinig voorraad
- Inkoop kunnen ze ws nog niet eens aan de prijs komen die ze op internet aanbieden... ben ik ook vaak zat tegen gekomen in de computer winkel waar ik stage liep..
[..]
hm okay, my badquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Waar ik hem besteld heb hebben ze alles wat jij noemt wél![]()
![]()
Das mieren neukerijquote:Ik heb hem trouwens wel een kans gegeven om nader tot elkaar te komen en eigenlijk
had ik dus reiskosten van hem moeten hebben omdat ik de moeite had genomen om naar hem
toe te komen
Jah ook weleens 500km, maar leuk is anders....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar even serieus.
Geen ZX12R meer?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:09 schreef Patrick281 het volgende:
Goed man, beiden rijden al ruim een jaar geen motor meer.
Althans, een Honda 450 mag je geen motor noemen.![]()
He, ook weer terugquote:
He!quote:
Wellicht vertellen we dat na een uitgebreide herintroductie van je leven, boetedoening aan moslims etc..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:57 schreef hollander172 het volgende:
He!![]()
Geen idee of onze baardige vrienden nog rijden, vandaar de vraag.
Die SZR is een low tuned blok met een ultralange gearing.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:02 schreef Snelwagen het volgende:
Jah ook weleens 500km, maar leuk is anders....
Dan moeten de lange stukken toch geen probleem wezenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
Die SZR is een low tuned blok met een ultralange gearing.![]()
Ahh, butt ja, helemaal vergeten dat dat dit weekend al weer isquote:
Uw OP waardigheid zal opnieuw getoetst worden aan de hand van meets en foto'squote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:10 schreef stinkie het volgende:
Enne hoe kom ik weer in de OP, nu ik weer een fiets heb
Helaas, morgen quality time voor de familiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:14 schreef ikookhier het volgende:
- Rib-i komt stil te staan wegens olie gebrek
gaan we die ook nog is zienvleeskeurenquote:Op zondag 18 mei 2008 07:28 schreef -XX- het volgende:
Regen..![]()
ikookhier, je bent mijn bewijs dat het regent!
Geen smoes dus! (a)
-EDIT DROOG:
Ik ga heen, met mom![]()
luie donder dat half uurtjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
vraag me af of we ook wat missen mgoedquote:Op zondag 18 mei 2008 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:net wakker eej
1300 is te laat, dan is de MM al over
quote:Op zondag 18 mei 2008 10:02 schreef Cageon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tozzo dan, ff wat liters
![]()
nuttigen
![]()
Aanval op het saldo van Bill Gates?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
jij moet zeker weer thuis blijven.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aanval op het saldo van Bill Gates?
http://www.splashtop.com/index.php
Morning all, zij die gaan rijden.![]()
![]()
Ik moet nooit, maar het is wel gewenst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nopequote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ahh, butt ja, helemaal vergeten dat dat dit weekend al weer is
dacht volgend weekend
ja, weer is wel belangrijk
Best leuk, maar zo te zien alleen nuttig als je alleen ff snel wat wil opzoeken op internet...quote:Op zondag 18 mei 2008 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Voor iedereen die wilt surfen of skypen en niets anders - goed genoeg.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En wie ben jij newbequote:Op zondag 18 mei 2008 01:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Uw OP waardigheid zal opnieuw getoetst worden aan de hand van meets en foto's![]()
Als je niet weet wie ik ben vraag ik me af wie hier de newbie isquote:
De Wiki kan iedereen aanpassen heH.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:10 schreef stinkie het volgende:
Enne hoe kom ik weer in de OP, nu ik weer een fiets heb
Verwend nest.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:45 schreef Roderick2085 het volgende:
en wat ik eigenlijk verwachtte, je kan dus waarschijnlijk niet internetten terwijl je OS aan het booten is![]()
Je kan ook foto's browsen en chatten.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:58 schreef bvvt het volgende:
Voor iedereen die wilt surfen of skypen en niets anders - goed genoeg.
Voor de rest - nog altijd boot tijd wachten
Een piccie is dan de schamele oogst voor je vandaag.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:50 schreef Gawaine het volgende:
Ik lees net dat ik de MILF van -xx- mis loop![]()
Ik zeg niet dat ik het wil, maar daar ging ik eigenlijk vanuit, als ze het hebben dat je niet meer hoeft te wachten tot je OS geboot is.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De Wiki kan iedereen aanpassen heH.![]()
[..]
Verwend nest.![]()
[..]
Je kan ook foto's browsen en chatten.
Volgens mij voor de meeste consumenten genoeg functionaliteit.![]()
De rest is wellicht een kwestie van tijd.![]()
Het Lunix syteem lijkt trouwens verdacht veel op de interface van het Unix gebaseerde MacOS10.![]()
In de good old days hadden we het besturingssyteem al in de ROM.
Dagelijkse zoek tochtquote:Op zondag 18 mei 2008 12:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een piccie is dan de schamele oogst voor je vandaag.
In 1998 had je een Linux OS met webbrowser van 1,4 MBquote:Op zondag 18 mei 2008 10:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Best leuk, maar zo te zien alleen nuttig als je alleen ff snel wat wil opzoeken op internet...
om je OS te booten moet je alsnog wachten en wat ik eigenlijk verwachtte, je kan dus waarschijnlijk niet internetten terwijl je OS aan het booten is
quote:Op zondag 18 mei 2008 14:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weet ik, ze had me gebeldMaar ik kan echt niet
I'll take that as a no.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wellicht vertellen we dat na een uitgebreide herintroductie van je leven, boetedoening aan moslims etc..
dan hebben ze t daar lang volgehouden.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:59 schreef Snelwagen het volgende:
Nais race men![]()
Kwamen net nog een paar bekenden van me door de straat roppen vanaf de MM denk ik
Maaruh miss zijn ze ook nog wel wezen toeren, want ze kwamen niet vanaf de snelwegquote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
dan hebben ze t daar lang volgehouden.
Lekker boeiend was t, eerste en laatste keer voor mij
hooguit 30mins daar geweest en toen zijn we lekker gaan knallen.
wij zijn iig wel wezen toeren, gelijk maar even de technieken uit de pdf in praktijk gebracht.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maaruh miss zijn ze ook nog wel wezen toeren, want ze kwamen niet vanaf de snelweg
gister ook al, is t een herhaling?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef bvvt het volgende:
RWP op RTL autowereld
Ik dacht dat RWP kon stunten! (kunnen ze ook wel.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef bvvt het volgende:
RWP op RTL autowereld
Aha naisquote:Op zondag 18 mei 2008 17:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
wij zijn iig wel wezen toeren, gelijk maar even de technieken uit de pdf in praktijk gebracht.
Wel chill
redelijk ja.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Aha nais
Btw Ede is wel r3delijk in de buurt van Arnheim ofniet?
nope..quote:Heb jij ervaring met http://www.henksmotorstore.nl/info-arlen-ness.html
BeOs was ook niet ideaal.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:04 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
In 1998 had je een Linux OS met webbrowser van 1,4 MB
Helaas was de GUI niet zo sterk als dat van MS en werd het OS helemaal onder de voet gelopen door het marketinggeweld van Microsoft /Nutteloze info![]()
quote:
Big Vin kan vast wel wat meer dan stunten. Maar dat willen we niet weten.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:34 schreef -XX- het volgende:
Ik dacht dat RWP kon stunten! (kunnen ze ook wel.)
Maar die gast vandaag op zijn zwarte fighter (weet niet wat voor) kon er helemaal wat van!
OMGquote:Op zondag 18 mei 2008 18:38 schreef -XX- het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157603582066942/
http://picasaweb.google.n(...)#5201748627623991906quote:Op zondag 18 mei 2008 18:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
BeOs was ook niet ideaal.
Not to say MS is. Wel meer iets voor een grote no no publiek.![]()
[..]
![]()
[..]
Big Vin kan vast wel wat meer dan stunten. Maar dat willen we niet weten.
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:00 schreef Cageon het volgende:
xx had jij t wel naar je zin daar?
wij hebben t snel gezien en zijn lekker gaan knallen
305405 km gereden vandaag en zodalijk nog is 60 erbij (alleen is die 60km nie zo spannend)
Jaaa, veel bekende gezien!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:00 schreef Cageon het volgende:
305km gereden vandaag en zodalijk nog is 60 erbij (alleen is die 60km nie zo spannend)
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
dan hebben ze t daar lang volgehouden.
Lekker boeiend was t, eerste en laatste keer voor mij
hooguit 30mins daar geweest en toen zijn we lekker gaan knallen.
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:11 schreef Gawaine het volgende:
oh ja, de kwalificatie MotoGP staat nu op BWT z'n ftp
Nou en? Die doet niet anders als de afgelopen tien jaar.quote:
Que.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:41 schreef -XX- het volgende:
http://picasaweb.google.n(...)#5201748627623991906
Wie mocht er dan met -XX- rijden vandaag.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:00 schreef Cageon het volgende:
305km gereden vandaag en zodalijk nog is 60 erbij (alleen is die 60km nie zo spannend)
Wat doen die gozers rechts dan lachend kijken.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:16 schreef -XX- het volgende:
Jaaa, veel bekende gezien!
Ik was er ook met een best groot groepje. Dus het was wel gezellig.
Heey ik ben nog gespot.
Het lijkt wel of ik daar even snel inhaal terwijl die auto rechts wil afslaan.![]()
Maar dat was niet het geval hoor.
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat doen die gozers rechts dan lachend kijken.![]()
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ga zelf zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een uurtje en dan kwalificatie kijken
thx XX beetje voaghe pics dat wel![]()
Stepjes verlengers?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja steppies verlengers zijn echt OKvolgende prob: dember
serieus deel afgesleten vandaag @KBG
lepelde mezelf net niet ver genoeg om onderuit te gaan
high mounters missch een idee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |