abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2008 @ 20:33:28 #1
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_58671745

WhatPulse is een wedstrijd tussen verschillende teams op internet. De bedoeling is om zoveel mogelijk toetsaanslagen en muisklikken bij elkaar te sparen. Door deze vervolgens te versturen (dit wordt pulsen genoemd) worden de keys en clicks bij je totalen opgeteld. Meedoen aan WhatPulse is volledig gratis.

Het leek mistermaniac een leuk plan om samen met een flink aantal users van FOK! ook een team te beginnen. Dit om samen te strijden tegen GoT, hoewel dat team ondertussen zo ongeveer aan de horizon is verdwenen...

Kijk op de website van WhatPulse voor meer informatie. Na je te hebben geregistreerd kun je inloggen bij het WhatPulse Control Center. Daar kun je bij Teams het FOK!team komen versterken. Dit is de teampagina.

We zijn ook op IRC te vinden! #fokwhatpulse op irc.fok.nl

FAQ
Wat is WhatPulse?
WhatPulse is een klein programma wat in de achtergrond op je Windows-systeem draait. Dit programma zorgt ervoor dat alle keys en clicks worden geregistreerd en opgeteld. Door deze te pulsen worden ze naar de centrale server gestuurd en bij je totaal opgeteld.
Op dit moment is er alleen voor Windows een (offici�le) release van WhatPusle. De huidige versie is 1.4.7

Wat heb ik er aan?
Eigenlijk niets ( ), maar je strijdt met ons team mee voor de hoogste plek in de WhatPulse ranking.

Waar kan ik dat programma vinden?
WhatPulse is hier te downloaden. Na de installatie zul je een icoon in de vorm van de letter W in je systray zien verschijnen.

Moet ik me ook nog aanmelden?
Jazeker, op deze pagina kun je een account aanmaken. Vervolgens kun je je aanmelden bij team Fok!. Die doe je door in te loggen op WhatPulse, als je dan naar beneden scrollt zie je account gegevens staan en daar klik je op "Teams". Je kunt ook direct hier klikken. Vervolgens klik je op "Join a team" en gebruik je de zoekterm FOK! om het FOK! team te vinden. Even op het team klikken en klaar ben je! Mocht je een teamnummer nodig hebben: 1882.

Wat moet ik instellen?
Als je voor de eerste keer het programma opstart krijg je een dialoogvenster waar je je naam en
wachtwoord moet invullen. Vul deze gegevens in en klik op Get account information. Wacht tot er andere info in het venstertje komt te staan, want dat is alles geregeld en kun je op OK klikken.

Hoe zit het met mijn privacy?
WhatPulse registreert alleen de toetsaanslagen, niet de karakters en/of de combinaties daarvan. Er worden dus geen (wacht)woorden of letters naar de WhatPulse server gestuurd. Dit is met een zogenaamde packetsniffer nog extra getest.

Ik wil een signature voor een ander forum!?
Uiteraard! Ga even naar deze website en maak voor jezelf een signature.

Ik zie toetsenbordjes in deze topics voorbijkomen, die wil ik ook!
Dat kan! Ga even naar deze website. Hier kun je een toetsenbordje aanmaken. De instructies staan op de site.

Als ik per ongeluk dubbelklik op het icoontje gaat hij pulsen!
Rechtsklik op W'tje, Program Settings, vinkje weghalen bij Pulse on double click tray.

Wat is een megapulse?
Bij een megapulse gaan verschillende teamleden alle keys en clicks opsparen en deze op een bepaalde datum pulsen. Hierdoor krijg je op ��n bepaalde dag een grote dag-output.

PM's?
Een PM is een Personal Message, een persoonlijk bericht. Deze worden vaak gebruikt voor mededelingen van de team managers. Ga naar My WhatPulse en klik op My Profile. Vul een werkend(!) emailadres in en plaats een vinkje bij Notify me on new private messages. Hiermee krijg je een email als je een nieuwe PM hebt ontvangen.

Ik zie verschillende Whatpulsers met een link naar het laatste topic in hun sig. Hoe doe ik dat?
Zet dit in je sig:
1[url=http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulse]Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!![/url]

Hoe zet je je autopulse op 1k?
Ga naar:
1: Program Settings.
2:\"Pulse every\" bij \"keys\" de stand op 1000 zetten.
3: Zorg dat je proxy uit staat, of indien wel proxy, deze goed zet, zodat er gepulst kan worden.
4: Klik op OK.

Hoe voorkom ik dat ik keys kwijt wordt?
Als je wilt voorkomen dat je keys kwijtraakt, zul je gewoon regelmatig je keys moeten versturen, bijvoorbeeld voordat je je pc afsluit. En Whatpulse heft deze functie al ingebakken zitten! is dat even handig! Hoe je dit doet lees je hieronder;

Je wilt pulsen, voordat je de pc afsluit? En dit niet vergeten? Stel het in in Whatpulse zelf!

Hoe stel ik dat in?

* rechtermuisknop op het WhatPulse-icoontje
* Program Settings
* Zet een vinkje voor "Pulse before a proper shutdown"

Zo pulst WhatPulse als jij je pc netjes afsluit, kan je het ook niet vergeten en raak je geen keys kwijt.

Wat houden die Premium Services in?
Voor $2 per maand krijg je de volgende Premium Services:
  • geen reclame banners
  • Maximaal drie e-mail forwarders (nickname@users.whatpulse.org)
  • 2MB webspace ruimte voor plaatjes in jouw (team) profiel
  • Gedetailleerde grafieken van je statistieken
    Of het de moeite waard is? Dat moet je voor jezelf bepalen. Het reguliere gebruik van WhatPulse zal altijd gratis blijven!

Subteams
    Sinds kort is het mogelijk om een subteam te joinen, hier staan de teams op keysaantal gesorteerd..

Ik wil een subteam joinen, hoe doe ik dat?
    Een PM op FOK! naar LightLuke, in dit topic of via het IRC-kanaal #fokwhatpulse op irc.fok.nl !
    De volgende gegevens zijn nodig voor de statistieken:
    Je Whatpulse naam, gewenste Subteam en Whatpulse ID.

Onze nieuwspost op de frontpage: FOK! stijgt opnieuw plek op Whatpulse-teamlijst

Type en klik er lustig op los en veel plezier!

Deze OP en instructies voor nieuw topic: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Whatpulse

© donroyco

[ Bericht 0% gewijzigd door gateway op 14-05-2008 23:47:50 ]
  • pi_58671808
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:29 schreef gateway het volgende:

[..]

te laat, hij is al gesubmit!
    Oeps.

Nou ja, jammer dan. Al zal dat foutje van '2 tot 5 miljard per dag' nog wel even gefixt moeten worden natuurlijk.
      woensdag 14 mei 2008 @ 20:37:12 #3
    12821 gateway
    @ [DPC]Fokschaap
    pi_58671830
    En hier verder!!!

Bericht voor de FP is gesubmit!

en als je nu denk; He? Wat? bericht voor de Frontpage???

Jaa! we zijn de 5 miljard voorbij!!!
      woensdag 14 mei 2008 @ 20:37:18 #4
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_58671832
    boeiend
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      woensdag 14 mei 2008 @ 20:37:44 #5
    12821 gateway
    @ [DPC]Fokschaap
    pi_58671840
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:36 schreef Omniej het volgende:

[..]

Oeps.

Nou ja, jammer dan. Al zal dat foutje van '2 tot 5 miljard per dag' nog wel even gefixt moeten worden natuurlijk.
    iets te enthousiast
    pi_58672109

ik leef ^^
      woensdag 14 mei 2008 @ 20:57:18 #7
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_58672258
    Is er een mailtje of een PM naar een FP nieuwsposter gestuurd? Dat versnelt de zaken vaak dramatisch.
    pi_58672281
    5 miljard motherfuckers!!
    Sometimes the journey is the goal
    I don't care about my soul
    Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
      woensdag 14 mei 2008 @ 20:59:03 #9
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_58672292
    De gemiddelde dagoutput lag tijdens het inhalen van de nrs 3 en 4 op 6,4 miljoen keys per dag. Dus niet tussen de 2 en 5
    pi_58672547
    Jottem, we zijn erover!
    pi_58672570
    mooi dat de 5 miljard verbroken is ik heb n nieuwe laptop en t gelijk weer geinstalleerd na een tijdje stil gelegen te hebben
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_58672744
    5 miljard
    pi_58673490
    Vijf miljard, wowsers!
    .
      woensdag 14 mei 2008 @ 21:56:48 #14
    69357 R-Mon
    jong en dynamisch
    pi_58673530
    Gefeliciteerd
    <tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
    pi_58673777
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:58 schreef The_Dean het volgende:
    5 miljard motherfuckers!!
    typ on, baby
    pi_58674117
    Lekker hoor! Gefeliciteerd!
    Op naar de 6 miljard!
      woensdag 14 mei 2008 @ 22:40:34 #17
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_58674516
    .

Goed man.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_58674528
    ZO dat is veel
      woensdag 14 mei 2008 @ 22:41:34 #19
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_58674553
    Ennuh gateway, dat
    [[Category:OP]]

mag je weglaten .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      woensdag 14 mei 2008 @ 22:49:20 #20
    160178 vdvorst
    vdvorst dus
    pi_58674735
    al wel weer een 8 á 9k vandaag, veel vergeleken afgelopen dagen
    Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
    pi_58675148
    De subteam aanmeldingen zijn verwerkt, of de subteamstats geupdate zullen worden geen idee want ik zit al 2 dagen zonder internet.
    Wat behoorlijk vervelend is
    * LightLuke feliciteerd Fok WP nog wel even met de 5 miljard keys
    Typ mee! FOK!Whatpulse
    PSN OnlineID: LightLuke92
      woensdag 14 mei 2008 @ 23:50:33 #22
    12821 gateway
    @ [DPC]Fokschaap
    pi_58675906
    submit is NIET via PM gegaan

heb trouwens zelf de submit ook niet opgeslagen......

Dit is er gesubmit:
    quote:
    Je nieuwssubmit heeft de status In wachtrij . Dit heb je opgestuurd:

FOK!WhatPulse bereikt opnieuw magische mijlpaal
    FOK!WhatPulse bereikt opnieuw magische mijlpaal

Nog altijd zijn de leden van het FOK!WhatPulse-team hard aan het werk om de eerste plaats in de WhatPulse-teamlijst te bereiken. In het afgelopen jaar werden al verschillende mijlpalen behaald, zo wist het FOK!-team in no-time op te klimmen van de zevende naar de derde plek op de ranglijst en werd in augustus 2007 ook nog eens de duizendste user verwelkomd. Vandaag is opnieuw een heuglijke dag voor typend en klikkend FOK!, want de magische mijlpaal van maar liefst 5 miljard toetsaanslagen werd bereikt.

Whatpulse is een project dat het aantal toetsaanslagen en muisklikken bijhoudt, ook wordt de afgelegde afstand van de muis bijgehouden. Wanneer iemand een behoorlijk aantal toetsaanslagen heeft gespaard, kan men een "Pulse" uitvoeren.
    Hierdoor worden je gespaarde toetsaanslagen en muisklikken verstuurd naar de server van Whatpulse, waarna deze meetellen voor het klassement. Inmiddels doen al meer dan 1200 FOK!kers mee aan het project, die samen goed zijn voor gemiddeld 2 tot 5 miljard toetsaanslagen per dag.

Op dit moment staat het FOK!-team derde op de algemene ranglijst. Onze voorsprong op het Poolse team OGame.pl, dat vierde staat, is inmiddels al meer dan een half miljard keys, maar op dit moment heeft ons team nog een lange weg te gaan voordat het volgende team ingehaald wordt. Tweede op de lijst staat namelijk het team van Tweakers, dat onlangs al de mijlpaal van 10 miljard toetsaanslagen behaalde.

Draag jij FOK! een warm hart toe, of voel jij je geroepen om het FOK!WhatPulse team te komen versterken op weg naar die begeerde eerste plaats? We zijn altijd op zoek naar enthousiaste mede-FOK!'ers die mee willen typen. Via ons speciale topic op het FOK!Forum kun je de dagelijks gepostte statistieken vinden!
    Tevens kun je je in het topic aanmelden voor een Subteam waarmee je een onderlinge strijd kunt aangaan met andere FOK!Whatpulsers.
    En nu ga ik slapen want het is alweer veel te laat!
    pi_58676813
    Zal het ook wel ff installeren op mijn stage plaats.
      donderdag 15 mei 2008 @ 01:03:56 #24
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_58676842
    quote:
    Op donderdag 15 mei 2008 01:01 schreef DaFan het volgende:
    Zal het ook wel ff installeren op mijn stage plaats.
    Goed zo
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_58677143
    quote:
    Op donderdag 15 mei 2008 01:03 schreef donroyco het volgende:

[..]

Goed zo
    Zal ik daarvoor een nieuw profiel aanmaken of gaat dat geen problemen opleveren met mijn laptop thuis?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')