Die dingen worden door het vreemdelingen legioen overal gebruikt, denk niet dat ze met een onbetrouwbaar wapen gaan zeulen eh.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dus als ik dat achter een auto door het zand sleep doet ie het dan ook nog steeds?
Ik vind hem trouwens echt ontzettend lelijk
De dragunov is nog steeds een nauwkeurig en makkelijk te onderhouden wapen. Tuurlijk hij haalt de 2500 meter van een Barret niet maar voor stads gevechten voldoet ie nog steeds prima.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:56 schreef Andyy het volgende:
sniper met Dragunov ?:')
dat ding kan echt niet toppen met de standaard van nu <1MOA.
en Kar98k in DEZE tijd een karabijn noemen kan echt niet
En geenstijl en youtube... maar nuvideo dan weer niet...quote:
Ik vrees... dat je van dichtbij ook weer terugvliecht :pquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef IJsmuts het volgende:
AA12, dan stop je echt wel![]()
[ afbeelding ]
Dat terugvliegen à la Holywood is onzin. Een lichaam absobeert de inslag van één of meerdere kogels prima. De persoon zal hooguit achterover vallen. Een gemiddeld patroon heeft niet het vermogen om een lichaam van circa 75 kg. enkele meters terug te slaan ook zo'n shotgunpatroon niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik vrees... dat je van dichtbij ook weer terugvliecht :p
2500 meter heeft niks te maken hiermee, en de rol die jij beschrijft is niet die van sniper maar een DMR.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:09 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De dragunov is nog steeds een nauwkeurig en makkelijk te onderhouden wapen. Tuurlijk hij haalt de 2500 meter van een Barret niet maar voor stads gevechten voldoet ie nog steeds prima.
Eh... volgens mij moet je niet alles zo serieus nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef Iced_Lips het volgende:
[..]
Dat terugvliegen à la Holywood is onzin. Een lichaam absobeert de inslag van één of meerdere kogels prima. De persoon zal hooguit achterover vallen. Een gemiddeld patroon heeft niet het vermogen om een lichaam van circa 75 kg. enkele meters terug te slaan ook zo'n shotgunpatroon niet.
de Dragunovquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:09 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De dragunov is nog steeds een nauwkeurig en makkelijk te onderhouden wapen. Tuurlijk hij haalt de 2500 meter van een Barret niet maar voor stads gevechten voldoet ie nog steeds prima.
En de Karabiner 98 (Evenals de Enfield) blijven goed. Waarom? Simpele en degelijke constructie, nauwkeurig en zeer goedkoop (kar98k uit wo2 ongebruikt kun je al aanschaffen voor ~500,-)
Praktisch zou je in het veld eerder voor een Springfield M1A gaan ipv de kar98...
De Garandquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:20 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
de DragunovVorig jaar een keertje het geluk gehad om met zo'n ding te kunnen schieten
![]()
Maar een Diemaco C7 heb je ook al voor 500 euro, die heb ik liever dan een Kar98 of een M1(een M1 laden is kut btw, je moet echt oppassen voor je vingers)
Te veel om op te noemen. Een Garand zou ik zelf nog wel willen hebben, hoewel het een beetje... overkill... is als je ook al een M14/M1A hebt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef Bouke-p het volgende:
Hehe leegschieten is idd makkelijker(en leuker "plingggg" )
Vorig jaar op de schietbaan, knallen met een AK47.
De adjudant die dr bij stond(HSI) AK's zijn geweldig, doen t altijd, kosten niks enz enz enz.
En wij schieten... ik een paar patronen, toen n collega. 2 schoten, wapen vastde afsluiter zat vast... na een beetje kloten toch de paotroon dr uit gekregen zodat t wapen iig veilig was. Daarna hebben 2 instructeurs een hamer gebruikt om t kreng weer los te krijgen
hoeveel van de mensen die hier posten hebben eigenlijk daadwerkelijk geschoten? en met welke wapens?
Alleen met een AKquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef Bouke-p het volgende:
Hehe leegschieten is idd makkelijker(en leuker "plingggg" )
Vorig jaar op de schietbaan, knallen met een AK47.
De adjudant die dr bij stond(HSI) AK's zijn geweldig, doen t altijd, kosten niks enz enz enz.
En wij schieten... ik een paar patronen, toen n collega. 2 schoten, wapen vastde afsluiter zat vast... na een beetje kloten toch de paotroon dr uit gekregen zodat t wapen iig veilig was. Daarna hebben 2 instructeurs een hamer gebruikt om t kreng weer los te krijgen
hoeveel van de mensen die hier posten hebben eigenlijk daadwerkelijk geschoten? en met welke wapens?
dat achterover vallen is al bullshit, laat staan wegvliegenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef Iced_Lips het volgende:
[..]
Dat terugvliegen à la Holywood is onzin. Een lichaam absobeert de inslag van één of meerdere kogels prima. De persoon zal hooguit achterover vallen. Een gemiddeld patroon heeft niet het vermogen om een lichaam van circa 75 kg. enkele meters terug te slaan ook zo'n shotgunpatroon niet.
de m14 is toch de volautomatische versie van de m1quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:55 schreef Karrs het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen. Een Garand zou ik zelf nog wel willen hebben, hoewel het een beetje... overkill... is als je ook al een M14/M1A hebt.
Die is het bestequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |