Boateng zou alleen ook al in de belangstelling van zowel Rangers FC als Celtic staan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:12 schreef Solstice het volgende:
Blijft een lastige naam blijkbaar. Ik zie vanzelf wel of het haalbaar is. Volgens artikelen van de laatste dagen zou FC Twente 12 miljoen te investeren hebben voor McClaren, lijkt me dat hij daar toch wel wat mee kan. Mocht dat bedrag ongeveer kloppen tenminste.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:12 schreef Solstice het volgende:
Blijft een lastige naam blijkbaar. Ik zie vanzelf wel of het haalbaar is. Volgens artikelen van de laatste dagen zou FC Twente 12 miljoen te investeren hebben voor McClaren, lijkt me dat hij daar toch wel wat mee kan. Mocht dat bedrag ongeveer kloppen tenminste.
Van die 12 miljoen euro blijft zo weinig over.quote:Dutch club FC Twente Enschede have offered the ex-England coach a £3million, three-year deal to become their boss.
Dat zou buiten het salaris van de coach/manager zijn. Als Boateng in de belangstelling staat van Rangers en die andere club die Sjimz noemde leg je het natuurlijk qua salaris en sportief perspectief af. Misschien dat het meetelt dat McClaren hier misschien trainer wordt, en dat hij dan terug naar Nederland kan. Maar ook al zou het niks worden met Boateng heb ik er wel vertrouwen in dat er goede spelers komen. Eerst in ieder geval maar eens afwachten of het nou echt McClaren wordt. Dat is nog niet eens zeker.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Van die 12 miljoen euro blijft zo weinig over.
mag niet van de knvbquote:
Grolsch Maltquote:
Nee:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Grolsch Malt
Of mag dat ook niet meer?
Ik weet nog dat Vitesse met Bavaria Malt heeft gespeeld.
quote:In hoger beroep is nu uitgesproken dat het hier wel degelijk gaat om alcoholreclame omdat het product Bavaria Malt maar een klein gedeelte van Bavaria’s omzet in Nederland uitmaakt. Veel mensen zullen reclame voor Bavaria Malt daarom tevens associėren met het alcoholhoudende Bavaria bier. De klacht werd alsnog toegekend.
Oke, duidelijk!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee:
http://www.alcoholpreventie.nl/persbericht/persbericht.php3?id=27&limit=non
Lijkte me een goed zaak. Is ook zeker mogelijk. Alleen de hoofdtribune lijkt me moeilijk omdat daar alle kantoren enzo voor zitten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:08 schreef 9christensen het volgende:
Er word trouwens al onderzoek gedaan of het mogelijk is het stadion snel verder uit te breiden naar een U-vorm. De korte zijde tegenover vak-p zal dan verhoogd worden.
Ook zo'n enquete ingevuld? Heb vandaag de enquete ingevuld. Lading vragen over een eventuele uitbreiding en hoe je tegenover investeren in Twente staat. Heb het idee dat ze de rest van de ring vooral willen bekostigen door(goedkoper) krediet via supportersinvesteringen, door middel van obligaties of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:08 schreef 9christensen het volgende:
Er word trouwens al onderzoek gedaan of het mogelijk is het stadion snel verder uit te breiden naar een U-vorm. De korte zijde tegenover vak-p zal dan verhoogd worden.
Ik denk dat hij doelt op een post van Dirty Harry op het forum van fctwente.net. Die aangeeft dat er dinsdag een pc komt.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:59 schreef Lamzak_ het volgende:
Christensen...
Zeker? Presentatie Shirtsponsor en McClaren?
Precies. DH heeft het altijd goedquote:Op zondag 1 juni 2008 20:43 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op een post van Dirty Harry op het forum van fctwente.net. Die aangeeft dat er dinsdag een pc komt.
quote:On 25 March 2007, English football club Everton submitted a transfer bid of £500k ($1,000,000) to Beitar Jerusalem for Toto Tamuz. Scottish football club Rangers, England's Middlesbrough, Wigan Athletic and Belgium's Club Brugge have also been rumoured to be interested in his services. Tamuz was described by a scout employed by Middlesbrough as the "Israeli Samuel Eto'o".
Groot Israelisch talent!quote:Op maandag 2 juni 2008 01:41 schreef Radegast het volgende:
Toto Tamuz gaat naat Twente.
Zou jammer zijn, maar ik gun hem zijn speelminuten ook wel. Zou echter wel betekenen dat Twente een nieuwe verdediger moet aantrekken, dus ik vraag me af of het doorgaat.quote:'Sparta Rotterdam meldt zich weer voor Zomer'
03/06/2008 11:15
In de winterstop strandden de pogingen van Sparta Rotterdam om Ramon Zomer los te weken bij FC Twente. Volgens het Algemeen Dagblad is de belangstelling nieuw leven ingeblazen.
Na het vertrek van Danny Schenkel naar Willem II heeft Sparta Rotterdam behoefte aan een nieuwe centrale verdediger. Zomer past in het plaatje van de Kasteel-club. Om met de verdediger te kunnen praten, moet Sparta tot een vergelijk komen met FC Twente.
Het contract van Zomer in Enschede loopt nog tot medio 2010. Desondanks staat hij open voor een vertrek bij Twente, waar hij op het tweede plan is beland.
VI.nl
iddquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:49 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Trek die uitspraak maar weer in. Er komt echt geen persconferentie vandaag.
Hebben ze daar roltrappen nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:13 schreef Lamzak_ het volgende:
Het is toch geen Amsterdam Arena!?
Roltrappen
Nog minder voetbalgevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |