Ajax gooit vaak selectief vakken in de verkoop. Ze pakken eerst een aantal vakken en kijken hoe de verkoop loopt. En vaak gooien ze dan naarmate de wedstrijd dichterbij komt andere vakken in de verkoop.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag heb ik nog kaarten gehaald voor 421! Zat ik tegen H'veen ook, wel pauperpubliek qua sfeer maar goed
!
echt niet te doen man.. de eerste 3 poules zijn lastig.. maar vooral die 4de poule.. tering..quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:31 schreef RayMania het volgende:
We kunnen weer.
Favoriete Ajacied Allertijden - Ronde 4
Waarschijnlijk John de Mol. Al die intriges, muur om 't stadion, tientallen camera's erin en we hebben voor uren televisie. Wie sms-en jullie uit Ajax?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:53 schreef Nashje het volgende:
Ajax - Twente om deelname vr CL, en vooraf is er al bekend dat de huidig Ajax-trainer volgend seizoen in Twente aan het werk gaat.
Ongelooflijk weer. Wie verzint dit elke keer?
Is dat al 100% zeker dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:53 schreef Nashje het volgende:
Ajax - Twente om deelname vr CL, en vooraf is er al bekend dat de huidig Ajax-trainer volgend seizoen in Twente aan het werk gaat.
Ik zie Ogararu nog wel in het centrum gezet wordenquote:
Vermaelen kan sowieso niet meedoen. Van Der Wiel schijnt volgens Ajax.nl weer geheel fit te zijn, maar of ze dat risico durven nemen is een andere vraag.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:48 schreef Ordinair het volgende:
Silva kan in het centrum en Ogararu rechts. Hoever hebben van der Wiel en Vermealen het dan?
Voor de belangrijkste wedstrijd voor jullie van dit jaar toch wel?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
maar of ze dat risico durven nemen is een andere vraag.
wacht daar nog maar mee tot na de wedstrijd. Mocht ajax de VR CL niet halen dan zullen deze 2 niet komen. Mocht Ajax wel de vr CL halen dan is er een kans dat 1 van die 2 komt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:27 schreef Ordinair het volgende:
Dat gerucht over Zwaanswijk:
En in hoeverre kunnen we bouwen op de berichten over Luisão en Bridge?
Idem dito eigenlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wilde 421 of 420, voor beter zicht, maar die waren niet mogelijk. Lijkt me niet dat die vakken uitverkocht zijn? 428 nu dus, ik draag iets met roodwit.
ja ik ook wel. Maar moet Zaterdag avond ook al voetballen, hoop dat ik niet geblesseerd ben.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil zondag wel een keertje linksachter meeballen. Heb verder toch niets gepland op zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |