Deze ging anders ook aardig meequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Allebei even leuk
Voor de afwisseling
Bij Andries moeten ze eigenlijk christelijke mensen bellen, die happen het beste
Violet Hill is best wel een toffe plaat en ook nog eens de nummer 1 van Nederland! Einde van de plaat vind ik ook heel erg mooi.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
1 van de weinige nummers van Coldplay die ik zowaar aardig vind klinken
Haha, dat heeft ook datzelfde ritmequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Bah, dat Amy McDonald zeiknummer.
Eerder werd al gerefereerd aan Jolene en de Ketchup Song, nu schiet mij 'Met de vlam in de pijp' van Henk Wijngaard te binnen
Ik kan em prima verstaan hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:48 schreef Piles het volgende:
Het is echt niet te verstaan wat Jelmer zingt
Stralend blauwe lucht hier dus ik zit lekker met mijn laptopje op het balkon van de zon te genietenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:14 schreef Glacier het volgende:
Welk weer? Het is hier bewolkt, warm en droog
Correctie, het begint net te druppelen
Hier in de Haarlemmermeer is het vooralsnog nog steeds zonnig, al komen er wel wat meer wolken nu...quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:14 schreef Glacier het volgende:
Welk weer? Het is hier bewolkt, warm en droog
Correctie, het begint net te druppelen
Dat is toch normaal bij hem?quote:
Niet?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:50 schreef Againzender het volgende:
He, dit is toch geen weertopic?
Grappig dat Timur begon over die rolwolk bij Extrema Outdoor in 2004. Dat was inderdaad een van de angstaanjagendste luchten die ik in Nederland heb gezien
*afmeldtquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:03 schreef Feivel1 het volgende:
Wie is hier een twitterfeedexpert en kan me helpen?
Ik ben twittergebruiker, geen expert, dus of ik je kan helpen weet ik niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:03 schreef Feivel1 het volgende:
Totaal geen enkel idee wat twitter is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:03 schreef Feivel1 het volgende:
Toevalquote:
'k geloof er niets van zolang ik je niet op de webcam kan zien!quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:06 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |