quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:37 schreef Sirolf het volgende:
KPN is gewoon een club met prutsers. En dat zeg ik vooral omdat ze totaal niet communiceren over de voortgang, enkel 'over een uur doet alles het weer', maar dat is dan niet zo...
Ziet er goed uit!quote:1 juli 2008 van 19.30 tot 23.00 uur Cultuurpark WGF Concert Radiohead 18.000 bezoekers
2 juli 2008 van 19.30 tot 23.00 uur Cultuurpark WGF Concert R.E.M. 18.000 bezoekers
3 juli 2008 van 19.30 tot 23.00 uur Cultuurpark WGF Concert Massive Attack 18.000 bezoekers
4 juli 2008 van 19.30 tot 23.00 uur Cultuurpark WGF Concert Nelly Furtado 18.000 bezoekers
8 juli 2008 van 19.30 tot 23.00 uur Cultuurpark WGF Concert Mika 18.000 bezoekers
12 juli 2008 van 19.30 tot 23.00 uur Cultuurpark WGF Concert Leonard Cohen 18.000 bezoekers
Idd... Maar toch ga ik naar het Zuiderpark in Den Haag in juni.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Kom naar het Westerpark in Juli:
[..]
Ziet er goed uit!
Op 2 juli sta ik vooraan met m'n vlaggetjequote:Op woensdag 14 mei 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Kom naar het Westerpark in Juli:
[..]
Ziet er goed uit!
Waar kun je die kaartjes kopen (als ze niet al uitverkocht zijn)?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op 2 juli sta ik vooraan met m'n vlaggetje
Gewoon bij ticketmaster.nlquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:10 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waar kun je die kaartjes kopen (als ze niet al uitverkocht zijn)?
Dat mag Calvin Harris zich voor een groot deel aanrekenen. Ikzelf zie dit ook meer als een CH-plaat dan een Kylie-plaat.quote:
Hehe, ik tikte bezopenquote:
Klopt. Je kon nog naar het café van de Melkweg. Dan kon je Infadels (en badeenden) in het wild tegen komen. Ik weet eigenlijk niet of er nog een groot feest is los gebarsten. Ik ging om 0.15 met de valse hoop dat ik de laatste tram naar huis nog kon pakken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:36 schreef Glacier het volgende:
* Glacier meldt zich in het topic
Toch lastig, 1,5 dag zonder internet
[..]
Hehe, ik tikte bezopen
Ik ben na Can't Get Enough weggegaan..maar was er daarna nog iets? Iets van een afterparty toch?
ooh dan heb je dus nog wel wat speling. Netjesquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb sinds maart mn huidige abonnement en begin april kreeg ik een brief dat ik over de limiet was gegaan. Als ik 3 maanden achtereen over de limiet ga wordt het in rekening gebracht.
Was dat nou de stroomstoring waar we in de 3FM topics nog vrij uitgebreid over hebben gepraat? Volgens mij was er namelijk op een eerder/later moment ook een vrij heftige stroomstoring waardoor 3FM moest overschakelen op back-up cd's want ook de dallet was down. Weet het niet precies meer.quote:De problemen zijn veroorzaakt door graafwerkzaamheden bij het Mediapark. Daarbij is per ongeluk een cruciale kabel doorgeknipt, zo laat woordvoerder Niels Kranenburg van TCN Mediapark, dat verantwoordelijk is voor het dagelijks beheer van het mediapark, weten aan Webwereld.
"Er zijn graafwerkzaamheden omdat er gebouwd wordt. Er lag een 10 kv-kabel van Nuon in een geul open. Dat was op zich bekend, maar toch is die kabel geraakt door een kraan of een treklijnachtig apparaat, dat weet ik niet precies, en kapot gegaan", zegt Kranenburg.
http://webwereld.nl/artic(...)r-kapotte-kabel.html
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Sersjee, je request?!?!
Moby !!!!!
Geweldige plaat dit
Dit was veel leuker! Enne Michiel gaat vanaf morgen de krabbel gebruikenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:Voicst
Maricha mist net een mooi moment om een paar live jingles in te spreken.
Ben je jarig dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Op m'n verjaardag wil ik kneiters horen!
Ben je jarig?! Gefeliciteerd man!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:05 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Gefeliciteerd dan natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Subtiel...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd!!!!!!!quote:
Zag het via de cam en de lichaamstaal van Martijn bij het uitpersen van de hoge klanken was erg komisch om te zien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:06 schreef Maricha het volgende:
Dit was veel leuker! Enne Michiel gaat vanaf morgen de krabbel gebruiken
Voor 7 uur of na 10 uur?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:11 schreef Sersjee het volgende:
Dank u, allen!
Vieren doe ik het niet, alleen vrijdagavond (...) uit eten met ouders, broertje en schoonzus. Een feestje komt over 2 jaar wel.
Klopt! Nu is hij tenminste elke dag goedquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag het via de cam en de lichaamstaal van Martijn bij het uitpersen van de hoge klanken was erg komisch om te zien.
Maar dan is de krabbel zeker niet meer live of wel?
Wat is er nou leuker dan On Air gefeliciteerd worden? Niets toch?quote:
Helemaal in Florida?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat is er nou leuker dan On Air gefeliciteerd worden? Niets toch?
't is iig beter om door Martijn gefeliciteerd te worden.
Bij mij kwam er een heel team docenten en studenten binnen midden tijdens de uitzending die spontaan begonnen te zingen
Maar het heeft veel meer entertainment als het live isquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Klopt! Nu is hij tenminste elke dag goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |