quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:22 schreef kahaarin het volgende:
kanariepietjes, weet je wel hoe hard deze lieve kleine ettertjes kunnen bijten? Dat zijn geen kanariepietjes, echt niet.
![]()
Maar ik vind het leuk dat ze er bij worden geplaatst!
Uit wat ik van die fans heb gezien op hun site, maak ik op dat het van die mensen zijn die net als Brian en Amanda 'gevoelsmensen' zijn. Die voelen zich altijd gauw klein en benadeeld.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, 'grap'? Een beetje sneu, alsof Brian en Amanda dat nodig hebben met Flens als achterban.....
En hebben de onbedwingbare behoefte om anderen naar beneden te halen en te kleineren om zichzelf beter te voelen bedoel je? Dat idee heb ik wel eens gehad als ik die site voorbij zag komen, nooit eens een keertje de hand in eigen boezem, altijd met het vingertje wijzen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Uit wat ik van die fans heb gezien op hun site, maak ik op dat het van die mensen zijn die net als Brian en Amanda 'gevoelsmensen' zijn. Die voelen zich altijd gauw klein en benadeeld.
Zoiets ja. Als gevoelsmens ben je weerloos en echt, dus je hebt het volste recht anderen omlaag te halen om jezelf en je mooie karakter staande te houden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En hebben de onbedwingbare behoefte om anderen naar beneden te halen en te kleineren om zichzelf beter te voelen bedoel je? Dat idee heb ik wel eens gehad als ik die site voorbij zag komen, nooit eens een keertje de hand in eigen boezem, altijd met het vingertje wijzen.
Huub, Huub, Huub, Huub en Brian kan niets fout doen, zelfs niet als hij Mannie 'beschermt' of haar 'liefdevol' corrigeert.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets ja. Als gevoelsmens ben je weerloos en echt, dus je hebt het volste recht anderen omlaag te halen om jezelf en je mooie karakter staande te houden.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:32 schreef RSie het volgende:
zit ik hier op FOK! of op VOL?
begint hier een beetje op een grote club huisvrouwen te lijken, gezellig keuvelen over beestjes,
(klein)kindjes, tuintjes en receptjes uitwisselen.
Koekje erbij?
ennieweez, al nieuws van het Nowlive razende reporters front?
*omval*quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dat kun je schrijven met droge ogen? Zonder te lachen?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke snoodaard heeft hem eruit gestemd!
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je nieuwe vriendin??![]()
Marcel?? Ben jij het??
Was hij toch boos op de regie,dat ze hem niet verteld hadden over dat sparren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:50 schreef akveor het volgende:
Opvallend in de uitzendibg:
Huub trapt een tafeltje om...
Claire: lekker dan om je zo te uiten
Huub: Tja, met woorden mag het niet....
Mot dat nou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |