Nee idd, en daarom gaat het ook nooit gebeurenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:42 schreef Dementor het volgende:
B en A trekken dat echt niet, tot de 22e terror met Huub en Jaap
Aan zijn stoute oogjes een paar foto's geleden (die dat ze samen een dingetje vasthouden) te zien is hij volgens mij ook wel erg machoquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:44 schreef Carlaa het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!
[ afbeelding ]
Hij heet trouwens Macho
???quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:46 schreef MargrietV het volgende:
Huub gestrand in halve finale.... pagina nu weggehaald
Mijn liefjes?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik iets vergeten ben, de Fok!-beestenboel, tot dusver.
Dat was ook de bedoeling volgens de DJ.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:48 schreef Disana het volgende:
Las ik nou echt ergens verder terug of in de vorige COS dat NL radio vanavond nog met Joris komt?
Wat?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:48 schreef MargrietV het volgende:
Blijkt flauwe grap van Brian fan te zijn
Is niks van waar.De presentator heet Jorisquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:48 schreef Disana het volgende:
Las ik nou echt ergens verder terug of in de vorige COS dat NL radio vanavond nog met Joris komt?
Magriet is een beetje aan het trollen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
wat moet hier staan? ik krijg een lege pagina
Gaat die extra uitzending met mensen die voor de kooi staan uberhaupt nog door?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:48 schreef Disana het volgende:
Zei hij er ook een tijd bij? Van die request nummertjes word ik niet echt vrolijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling volgens de DJ.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:46 schreef MargrietV het volgende:
Huub gestrand in halve finale.... pagina nu weggehaald
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef BarryK het volgende:
[..]
???
*BarryK blijft vrolijk reageren op alle speculaties*
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is niks van waar.De presentator heet Joris
Volgens mij om 7 uur, hang me er niet aan op.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei hij er ook een tijd bij? Van die request nummertjes word ik niet echt vrolijk.
Oh ja, dat zie je meteen: don't fuck with me or i'll fuck with you!!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:51 schreef Starlie het volgende:
Wij kunnen dan natuurlijk ook niet achterblijven:
Hier onze lieve terrorkat!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is mijn kleine Huubje in zijn witte kooitje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:17 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tuurlijk.. géén probleem!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |