Voor vrijdag: http://www.risingflowradio.nl/index.phpquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:10 schreef Ziet het volgende:
[..]
jammer dat het is afgelopen,
maar ik heb de link niet,
want ik ben geen lid van nowlive
(en dat wil ik ook niet)
wat is de link?
Ik wil je wel een foto van mijn kindje laten zienquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:56 schreef Charmian het volgende:
Krijgen we straks ook kiekjes te zien van de kleinkinderen![]()
+tvp
Tuurlijk.. géén probleem!quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:15 schreef RSie het volgende:
eerlijk gezegd wordt ik de honden, katten en babyfoto's langzamerhand een beetje zat.
dat er geen streamnieuws te melden is dat is duidelijk en das ook niet erg (ik doe gezellig mee).
Maar zullen we het wel DGK gerelateerd houden? volgens mij is er wel een apart subforum voor huisdieren etc.
Ik word de foto's helemaal nog niet zat, ik krijg nu een heel andere kijk op sommige users, heel interessant en verhelderend.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:15 schreef RSie het volgende:
eerlijk gezegd wordt ik de honden, katten en babyfoto's langzamerhand een beetje zat.
dat er geen streamnieuws te melden is dat is duidelijk en das ook niet erg (ik doe gezellig mee).
Maar zullen we het wel DGK gerelateerd houden? volgens mij is er wel een apart subforum voor huisdieren etc.
Het zijn wel állemaal dieren die niet in DGK gezeten hebben...quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:15 schreef RSie het volgende:
Is dat een Yamaha Fazer? Beauty!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wil je wel een foto van mijn kindje laten zien
[ afbeelding ]
En Amanda mag ook niet ontbrekenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:15 schreef RSie het volgende:
Is ie een beetje gehoorzaam?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een Thundercat (of zoals tie officieel heet: YZF-600R).
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:22 schreef mootie het volgende:
* mootie nog steeds pissed dat haar schatjes niet op de laptop staan
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:22 schreef Spaarne het volgende:
[..]
En Amanda mag ook niet ontbreken
[ afbeelding ]
Is het nog een pupje?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:14 schreef Carlaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, ja, ik heb ook vissen
[ afbeelding ]
en ach.. hij dan ook nog maar een keer
vond je Puchie gaverquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wil je wel een foto van mijn kindje laten zien
[ afbeelding ]
hehehe, heb net iemand op visite gevraagd met een digitale camera..... moest tie wel meenemen, anders kreeg tie geen koffiequote:Op woensdag 14 mei 2008 18:22 schreef mootie het volgende:
Vanavond om 9 uur is er toch weer radio?
* mootie nog steeds pissed dat haar schatjes niet op de laptop staan
Schattigste hondje ever! Ja, overtreft zelfs de mijne (die is 1000x zo groot). Deze past volgens mij zo in je portemonnee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:14 schreef Carlaa het volgende:
[ afbeelding ]
en ach.. hij dan ook nog maar een keer
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:01 schreef Marrije het volgende:
Haha, Nadia die een test heeft gedaan en Dennis die zegt 'oh gelukkig, ze is niet zwanger!'
We kennen elkaars grenzenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is ie een beetje gehoorzaam?
Puch ? Ik denk dat je me nu verward met die Dennis-adept !!quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:22 schreef Spaarne het volgende:
[..]
En Amanda mag ook niet ontbreken
[ afbeelding ]
eh, wie?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:28 schreef thloreg het volgende:
is die GK zooi nog steeds aan de gang? Pffff dat het nog aandacht krijgt! Tis net Kelly vd Veer,ook zo een aandachtshxxxxx
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Voor vrijdag: http://www.risingflowradio.nl/index.php
Aah toe, nog ééntje??quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:29 schreef Carlaa het volgende:
[ afbeelding ]
ok ok, laatste dan... dgk related.. want deze is beter opgevoed dan de mormels van Amanda.
Zijn het er geen twee?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:29 schreef Carlaa het volgende:
[ afbeelding ]
ok ok, laatste dan... dgk related.. want deze is beter opgevoed dan de mormels van Amanda.
Oerlelijk? Niks ervan! Hoe groter de oren, hoe mooier (zelfs al gaan ze op prins Charles lijken). Mooi beest hoor. Dat van die (te) kleine doosjes is een bekend verschijnsel; ik heb zelfs een oudere kat die probeert in het steelpannetje voor eitjes bakken te liggen - met verdeeld sukses.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef Verida het volgende:
[ afbeelding ]
@Disana,
nou, daar is hij dan, meet Charles of voor dagelijks gebruik Charley. Eigenlijk heet hij Siau Chioe Red Cherokee, maar dat gebruiken we niet, roept niet zo lekker bij de achterdeur 's avonds.
Het is een red-point siamees en aangezien hij, toen we hem net hadden oerlelijk, was, een beetje roodachtig met enorme oren hebben we hem Charles genoemd (prince of wales).
Hij is nu 14, soms een beetje kinds en denkt nog steeds dat hij een klein kitten is en in kleine doosjes past. Voor de rest is hij heel lief en aanhankelijk en slaapt altijd bij mijn dochter op bed.
Dit is wel heel erg schattigquote:
Mn waterquote:
We hebben een beetje hetzelfde water op dit moment. Maar ik heb daar wel meer rare dingen gezien, zoals een finale op 15 mei die op 13 mei plaats vindt.....quote:
wat moet hier staan? ik krijg een lege paginaquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:43 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s(...)/med/huub_strandt_in
Ja en dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:43 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s(...)/med/huub_strandt_in
Moby en Daantjequote:Op woensdag 14 mei 2008 18:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik iets vergeten ben, de Fok!-beestenboel, tot dusver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |