Waaruit maak je dat op Marrije?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:56 schreef Marrije het volgende:
Ik vind deze compilatie wel boeiend moet ik zeggen. Zit met interesse te kijken.
En verder. . .is het zo claere als een klontje dat klaartje weg is
Ze hebben ook lekker veel te vertellenquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:57 schreef Dementor het volgende:
Waarom bellen er nou allerlei huisvrouwen naar die webradio![]()
?
Hoe dan?
Even naar de site van Hidiho gaan, startie automatisch opquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:58 schreef Ziet het volgende:
waar kan ik die webradio beluisteren?
(het is zo stil nu he....)
hoop ik niet, zou me rot schrikken dat er opeens een foto van een kleinkind van mij op internet zou staan, daar zijn mijn kinderen nog te jong voor hoop ik.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:56 schreef Charmian het volgende:
Krijgen we straks ook kiekjes te zien van de kleinkinderen![]()
+tvp
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:56 schreef Charmian het volgende:
Krijgen we straks ook kiekjes te zien van de kleinkinderen![]()
+tvp
Tis net afgelopen. Maar vrijdag zijn ze d'r weer, met Ilona. Via de site van Nowlive kun je het linkje vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:58 schreef Ziet het volgende:
waar kan ik die webradio beluisteren?
(het is zo stil nu he....)
Ik weet dat ik niet kan koken maar ik heb toevallig wel een hele mooie soeppanquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Is het geen vissoep in een ondersteek?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Even naar de site van Hidiho gaan, startie automatisch op
Lievvvquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, dan kan ik niet achterblijven, inmiddels naar de eeuwige jachtvelden....maar hij was heel erg ok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het laatst niet meer, mag ik toch aannemen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, dan kan ik niet achterblijven, inmiddels naar de eeuwige jachtvelden....maar hij was heel erg ok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Daar was ze net nieuw. Het prijskaartje hing er nog aanquote:
Hoe zo, nam hij of zij jou niet serieus??????quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een hond gaat op z'n baas lijken...
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:00 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Tis net afgelopen. Maar vrijdag zijn ze d'r weer, met Ilona. Via de site van Nowlive kun je het linkje vinden.
Geldt dat bij voor jouw hond ook niet dan? Hij/zij zit in ieder geval vol aandacht naar iets op te kijken (gelijk een psycholoog naar een patient)quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Hoe zo, nam hij of zij jouw niet serieus??????
Een hij, en wij namen elkaar uiterst serieus. Kameraadschap door dik en dun.....quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Hoe zo, nam hij of zij jouw niet serieus??????
dat moeten ze dan vooral aankondigen, de redactie zal heus wel de forums in de gaten houden lijkt mij.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:11 schreef Dementor het volgende:
Oei iemand op NL is redelijk slim bezig, ze willen de signalen die van die zenders afkomen gaan beluisteren.
HIj flipte even door hier maar het is al goed.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:13 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Hoe bedoel ie? De uitzending is afgelopen. Ze draaien nu nare muziek. That's all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |