Zij is 1.68 (en dat weet ik uit het hoofdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:21 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd Miss_s!Gezond gewicht is zo lekker!
Maar hoe lang ben jij dan? Want ik ben nu ook 70 KG en heb met 74 KG volgens mij nog steeds een gezond gewicht? Ik had altijd het idee dat we ongeveer even lang waren?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:21 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd Miss_s!Gezond gewicht is zo lekker!
Maar hoe lang ben jij dan? Want ik ben nu ook 70 KG en heb met 74 KG volgens mij nog steeds een gezond gewicht? Ik had altijd het idee dat we ongeveer even lang waren?
Spannendquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij is 1.68 (en dat weet ik uit het hoofd).
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:58 schreef Miss_S het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ongesteld
Maar dat is niet het goede nieuws, ik heb ook een historisch laag gewicht
70 kilo, nu proberen een 6 ervoor te krijgen
En een gezond BMI nu natuurlijk
Ah, ok, dat scheelt inderdaad bijna 7 Cm dan!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben 'maar' 1,68
En ja voel me nu wel erg goed, eerst een jaar op een stabiel redelijk gezond gewicht en nu weer afgevallen
Dankjewelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gefeliciteerd... maarre, je hebt volgens het lijstje al gezond gewicht
...
Is dat zo'n slechte treinverbinding???quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:47 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb ook even geüpdate (stond niet meer in het lijstje).
Nog 0,5 BMI punt en ik heb ook een gezond gewicht (dan moet ik nog 1,4 kg kwijt). Ik wil zsm onder de 75 komen en dan zorg ik ook dat ik er niet meer boven kom!
Superlange reis morgen. 8:30 van huis en om 12:30 ben ik in Delft.
Ik eet gevarieerder omdat ik vaker bij mijn vriendje ben maar verder nietsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:42 schreef conleche het volgende:
Feli Miss S!!Doe je ineens wat anders met je dieet dat het nu zo hard gaat plots? Of let je gewoon wat meer op?
Nou, ik overdreef een beetjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat zo'n slechte treinverbinding???
Waar in Delft solliciteer je? *zeer benieuwd is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik overdreef een beetje.
Om 8:45 gaat de trein en om 12:00 kom ik in Delft aan. 3 uur en een kwartier dus. Ik reis via Den Haag en ik ga vrij vroeg van huis om maar niet het risico te lopen dat er vertraging is en ik dus te laat kom.
Ga morgen even een steakfrites eten in Utrecht, denk ik.
Zie pmquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar in Delft solliciteer je? *zeer benieuwd is.
't werkt wel! Heb net een onsje d'r af gedaan. Ik weet niet eens of dat wel klopt, want ik zit weer op m'n Belgische weegschaal, maar ik denk dat het wel zoiets is zo ongeveer. Maar je weegt toch 70? Dat staat er ook....quote:
Jeetje, duurt best lang die knie zeg! Heb je daar nog veel pijn aan!?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
Viking heeft een sollicitatie? Succes. Waarvoor is het? En in Delft
Conleche, ben je nou vaak in Belgie? Dan moeten we echt eens meeten!
Hier gaat het best goed: ik ben aan het revalideren met mn knie, eet vrij regelmatig en wandel veel. Resultaat: (zeer langzame) gewichtsafname.
Nah, het wordt nu gelukkig wat minder! Wel zo prettig. En ik heb een heel leuke 'kine'quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Jeetje, duurt best lang die knie zeg! Heb je daar nog veel pijn aan!?
Ik ben ongeveer per 2 weken 5 of 6 dagen in Belgie. Ben jij al verhuisd dan?
ja een paar onsjes maakt niet uit op BMIquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:34 schreef Viking84 het volgende:
Grappig: Ik heb hetzelfde BMI als egeltje1985. We zijn even lang en ik ben 2 ons zwaarder.
Net bammetjes met aardbei gehad. Vanavond pannenkoeken, denk ik, maar ga er niet zo veel eten
.
Volgens mij heeft ze een winkel in Amsterdam, werkt ze in België en ontspant ze in haar huis in Frankrijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, het wordt nu gelukkig wat minder! Wel zo prettig. En ik heb een heel leuke 'kine'
Ik woon inmiddels in het Vlaamse, ja. Mooi appartement gevonden, maar het moet nog afgewerkt worden en ik heb ook nog niet echt veel meubels enzo staan.
Kom je naar Belgie om te ontspannen, of juist om te werken?
Yep! Helemaal goed!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een winkel in Amsterdam, werkt ze in België en ontspant ze in haar huis in Frankrijk.
Wat een droomleven!![]()
.
Ja, echt midden op het platteland, met bos naast de deur! We wonen zelf ook in een klein bos, maar das te klein om in te rennen. Op een kilometer is een echt groot bos waar ik altijd naar toe ga. De dorpen hier in de omgeving zijn eigenlijk niet zo mooi. (op Diest na, das een mooi oud stadje)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, da's een relaxed dagje! Woon je n beetje in een landelijke omgeving? Bos in de buurt voor het hardlopen, enzo?
Mja, valt mee hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep! Helemaal goed!![]()
Ik ontspan ook weleens in Belgie hoor! Ik zat net nog met m'n snoet in de zon.Maar ga nu schilderen en dan om een uur of 5 een rondje rennen. Daarna boodschapjes doen, dan met een wodkaatje in de avondzon, beetje koken, (o.a. de eerste sla uit eigen tuin!) met een bordje voor de neus het journaal kijken. Dan weer even schilderen, samen met meneer C. nog een DVD'tje op bed kijken en dan is het meestal zo'n half 2, 2 uur en ga ik lekker slapen. Ja, best goed leven!
Diest! Daar had ik nooit van gehoord, totdat ik erachter kwam dat er hier een winkelstraat is die de Diestsestraat heet. En die loopt dus vanaf de Grote Markt naar de ring in de richting van Diest.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, echt midden op het platteland, met bos naast de deur! We wonen zelf ook in een klein bos, maar das te klein om in te rennen. Op een kilometer is een echt groot bos waar ik altijd naar toe ga. De dorpen hier in de omgeving zijn eigenlijk niet zo mooi. (op Diest na, das een mooi oud stadje)
Ik zie dat ik in de beschrijving van mijn dag belachelijk veel verkleinwoordjes gebruik en ik heb daar nog wel zo'n hekel aan als iemand dat in het echt doet.![]()
Hij had zo'n schudding staan dat op moest, terwijl we beiden gewend zijn aan zo'n gewoon pak. Dat is al anders.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
Hoe kunnen pannenkoeken in hemelsnaam allemaal mislukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |