abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58775449
Gefeliciteerd Miss_s! Gezond gewicht is zo lekker!

Maar hoe lang ben jij dan? Want ik ben nu ook 70 KG en heb met 74 KG volgens mij nog steeds een gezond gewicht? Ik had altijd het idee dat we ongeveer even lang waren?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:23:26 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58775473
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:21 schreef freecell het volgende:

Maar hoe lang ben jij dan? Want ik ben nu ook 70 KG en heb met 74 KG volgens mij nog steeds een gezond gewicht? Ik had altijd het idee dat we ongeveer even lang waren?
Zij is 1.68 (en dat weet ik uit het hoofd ).
Niet meer actief op Fok!
pi_58775500
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:21 schreef freecell het volgende:

Ik ben 'maar' 1,68
En ja voel me nu wel erg goed, eerst een jaar op een stabiel redelijk gezond gewicht en nu weer afgevallen
pi_58775504
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zij is 1.68 (en dat weet ik uit het hoofd ).
Spannend
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:30:22 #205
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58775585
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:58 schreef Miss_S het volgende:

Ik ben ongesteld

Maar dat is niet het goede nieuws, ik heb ook een historisch laag gewicht
70 kilo, nu proberen een 6 ervoor te krijgen
En een gezond BMI nu natuurlijk
Gefeliciteerd ... maarre, je hebt volgens het lijstje al gezond gewicht ...

En Moblo ook gefeliciteerd ! Dat gaat ook al zo lekker.

... ik begin hoofdpijn te krijgen ... en ik moet nog een vreselijk moeilijk examen maken vandaag ... ga straks de paracetamol wel opzoeken
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58775600
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ben 'maar' 1,68
En ja voel me nu wel erg goed, eerst een jaar op een stabiel redelijk gezond gewicht en nu weer afgevallen
Ah, ok, dat scheelt inderdaad bijna 7 Cm dan!
Al ben ik wel flink gekrompen de laatste tijd Heb even geen idee hoe lang ik nu ben. Maar als mijn rug recht is, ben ik normaal 1.75
pi_58775644
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gefeliciteerd ... maarre, je hebt volgens het lijstje al gezond gewicht ...

Dankjewel
Ja nu inderdaad wel
Niet dat ik het BMI zo serieus neem dat ik 24.8 beter vind dan 25.2
Maar toch erg blij
pi_58776751
Feli Miss S!! Doe je ineens wat anders met je dieet dat het nu zo hard gaat plots? Of let je gewoon wat meer op?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:47:36 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58776866
Zo, ik heb ook even geüpdate (stond niet meer in het lijstje).
Nog 0,5 BMI punt en ik heb ook een gezond gewicht (dan moet ik nog 1,4 kg kwijt). Ik wil zsm onder de 75 komen en dan zorg ik ook dat ik er niet meer boven kom!
Superlange reis morgen. 8:30 van huis en om 12:30 ben ik in Delft .
Niet meer actief op Fok!
pi_58777023
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:47 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb ook even geüpdate (stond niet meer in het lijstje).
Nog 0,5 BMI punt en ik heb ook een gezond gewicht (dan moet ik nog 1,4 kg kwijt). Ik wil zsm onder de 75 komen en dan zorg ik ook dat ik er niet meer boven kom!
Superlange reis morgen. 8:30 van huis en om 12:30 ben ik in Delft .
Is dat zo'n slechte treinverbinding???
pi_58777234
Zo, even de laatste twee pagina's bijgelezen. Jeetje Sylvana IJs op je neus tegen het zwellen! Beterschap. En ja, ik zeg er ook altijd wat van. Kreeg laatst een hele vuile blik van een vader met twee krijsende peuters in de stiltecoupe. Ja duh, ik ga daar zitten om te kunnen werken! Muziek in de tram trouwens ook, meestal valt dat echt reuze mee en beginnen aggressief uitziende jongens dan een praatje 'ow, sorry, sorry'.

Viking heeft een sollicitatie? Succes. Waarvoor is het? En in Delft

Miss_S ook weer goed bezig!

Conleche, ben je nou vaak in Belgie? Dan moeten we echt eens meeten!

Hier gaat het best goed: ik ben aan het revalideren met mn knie, eet vrij regelmatig en wandel veel. Resultaat: (zeer langzame) gewichtsafname.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:10:13 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58777290
mijn BMI gaat ook erg goed de laatste tijd gister 24,2 op naar de 23 haha

en nu moet ik heeeeel snel gaan douchen,. typ vanmiddag wel ff meer

*zwaai zwaai*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58778312
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:42 schreef conleche het volgende:
Feli Miss S!! Doe je ineens wat anders met je dieet dat het nu zo hard gaat plots? Of let je gewoon wat meer op?
Ik eet gevarieerder omdat ik vaker bij mijn vriendje ben maar verder niets
pi_58778395
succes met je date viking
pi_58779033
Goeiemiddag

Ik ben weer klaar met werken, benedenverdieping helemaal gedaan, badkamer schoongemaakt en gestreken.

Nu lekker brood met aardbeien eten En dan stax hier in huis schoonmaken en strijken en dan naar Peter toe. Vanavond verjaardag van zn moeder, en ik ga me echt proberen in te houden en niet teveel toastjes enzo eten
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:49:33 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58779203
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Is dat zo'n slechte treinverbinding???
Nou, ik overdreef een beetje .
Om 8:45 gaat de trein en om 12:00 kom ik in Delft aan. 3 uur en een kwartier dus. Ik reis via Den Haag en ik ga vrij vroeg van huis om maar niet het risico te lopen dat er vertraging is en ik dus te laat kom.
Ga morgen even een steakfrites eten in Utrecht, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_58779270
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, ik overdreef een beetje .
Om 8:45 gaat de trein en om 12:00 kom ik in Delft aan. 3 uur en een kwartier dus. Ik reis via Den Haag en ik ga vrij vroeg van huis om maar niet het risico te lopen dat er vertraging is en ik dus te laat kom.
Ga morgen even een steakfrites eten in Utrecht, denk ik .
Waar in Delft solliciteer je? *zeer benieuwd is.
pi_58779331
hey waarom werkt het lijstje niet
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:04:51 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58779502
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waar in Delft solliciteer je? *zeer benieuwd is.
Zie pm .
Niet meer actief op Fok!
pi_58779657
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:55 schreef Miss_S het volgende:
hey waarom werkt het lijstje niet
't werkt wel! Heb net een onsje d'r af gedaan. Ik weet niet eens of dat wel klopt, want ik zit weer op m'n Belgische weegschaal, maar ik denk dat het wel zoiets is zo ongeveer. Maar je weegt toch 70? Dat staat er ook....
pi_58779734
Ik zie alleen een kruisje
pi_58779872
Ik zie hem wel gewoon!
Probeer eens control-f5 anders?
pi_58779913
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
Viking heeft een sollicitatie? Succes. Waarvoor is het? En in Delft

Conleche, ben je nou vaak in Belgie? Dan moeten we echt eens meeten!

Hier gaat het best goed: ik ben aan het revalideren met mn knie, eet vrij regelmatig en wandel veel. Resultaat: (zeer langzame) gewichtsafname.
Jeetje, duurt best lang die knie zeg! Heb je daar nog veel pijn aan!?

Ik ben ongeveer per 2 weken 5 of 6 dagen in Belgie. Ben jij al verhuisd dan?
pi_58779945
Ik zie hem weer
pi_58780052
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Jeetje, duurt best lang die knie zeg! Heb je daar nog veel pijn aan!?

Ik ben ongeveer per 2 weken 5 of 6 dagen in Belgie. Ben jij al verhuisd dan?
Nah, het wordt nu gelukkig wat minder! Wel zo prettig. En ik heb een heel leuke 'kine'

Ik woon inmiddels in het Vlaamse, ja. Mooi appartement gevonden, maar het moet nog afgewerkt worden en ik heb ook nog niet echt veel meubels enzo staan.

Kom je naar Belgie om te ontspannen, of juist om te werken?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:34:16 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58780095
Grappig: Ik heb hetzelfde BMI als egeltje1985. We zijn even lang en ik ben 2 ons zwaarder .

Net bammetjes met aardbei gehad . Vanavond pannenkoeken, denk ik, maar ga er niet zo veel eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58780117
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:34 schreef Viking84 het volgende:
Grappig: Ik heb hetzelfde BMI als egeltje1985. We zijn even lang en ik ben 2 ons zwaarder .

Net bammetjes met aardbei gehad . Vanavond pannenkoeken, denk ik, maar ga er niet zo veel eten .
ja een paar onsjes maakt niet uit op BMI
ik heb niet echt zin in eten maar heb net toch maar een boterham op
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:41:33 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58780220
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nah, het wordt nu gelukkig wat minder! Wel zo prettig. En ik heb een heel leuke 'kine'

Ik woon inmiddels in het Vlaamse, ja. Mooi appartement gevonden, maar het moet nog afgewerkt worden en ik heb ook nog niet echt veel meubels enzo staan.

Kom je naar Belgie om te ontspannen, of juist om te werken?
Volgens mij heeft ze een winkel in Amsterdam, werkt ze in België en ontspant ze in haar huis in Frankrijk.

Wat een droomleven! .
Niet meer actief op Fok!
pi_58781618
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze een winkel in Amsterdam, werkt ze in België en ontspant ze in haar huis in Frankrijk.

Wat een droomleven! .
Yep! Helemaal goed!

Ik ontspan ook weleens in Belgie hoor! Ik zat net nog met m'n snoet in de zon. Maar ga nu schilderen en dan om een uur of 5 een rondje rennen. Daarna boodschapjes doen, dan met een wodkaatje in de avondzon, beetje koken, (o.a. de eerste sla uit eigen tuin!) met een bordje voor de neus het journaal kijken. Dan weer even schilderen, samen met meneer C. nog een DVD'tje op bed kijken en dan is het meestal zo'n half 2, 2 uur en ga ik lekker slapen. Ja, best goed leven!
pi_58781658
Whoa, da's een relaxed dagje! Woon je n beetje in een landelijke omgeving? Bos in de buurt voor het hardlopen, enzo?
pi_58781759
Middag!
Net lekker een uurtje op m'n balkon gezeten in het zonnetje
Vanavond bij vriendje eten (pannekoeken ) en donderdag gaan we naar the tellers
Het mooi kotsende meisje.
pi_58781778
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, da's een relaxed dagje! Woon je n beetje in een landelijke omgeving? Bos in de buurt voor het hardlopen, enzo?
Ja, echt midden op het platteland, met bos naast de deur! We wonen zelf ook in een klein bos, maar das te klein om in te rennen. Op een kilometer is een echt groot bos waar ik altijd naar toe ga. De dorpen hier in de omgeving zijn eigenlijk niet zo mooi. (op Diest na, das een mooi oud stadje)

Ik zie dat ik in de beschrijving van mijn dag belachelijk veel verkleinwoordjes gebruik en ik heb daar nog wel zo'n hekel aan als iemand dat in het echt doet.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:13:56 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58781834
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Yep! Helemaal goed!

Ik ontspan ook weleens in Belgie hoor! Ik zat net nog met m'n snoet in de zon. Maar ga nu schilderen en dan om een uur of 5 een rondje rennen. Daarna boodschapjes doen, dan met een wodkaatje in de avondzon, beetje koken, (o.a. de eerste sla uit eigen tuin!) met een bordje voor de neus het journaal kijken. Dan weer even schilderen, samen met meneer C. nog een DVD'tje op bed kijken en dan is het meestal zo'n half 2, 2 uur en ga ik lekker slapen. Ja, best goed leven!
Mja, valt mee hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_58781865
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mja, valt mee hoor .
Tuttebelletjel!
pi_58782208
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, echt midden op het platteland, met bos naast de deur! We wonen zelf ook in een klein bos, maar das te klein om in te rennen. Op een kilometer is een echt groot bos waar ik altijd naar toe ga. De dorpen hier in de omgeving zijn eigenlijk niet zo mooi. (op Diest na, das een mooi oud stadje)

Ik zie dat ik in de beschrijving van mijn dag belachelijk veel verkleinwoordjes gebruik en ik heb daar nog wel zo'n hekel aan als iemand dat in het echt doet.

Diest! Daar had ik nooit van gehoord, totdat ik erachter kwam dat er hier een winkelstraat is die de Diestsestraat heet. En die loopt dus vanaf de Grote Markt naar de ring in de richting van Diest.

Maar jeetje joh, wat een luxe, met een eigen moestuintje, klinkt goed!
Wijlen mijn oma deed dat trouwens ook, met die verkleinwoorden
pi_58782763
Een triangelbroodje met roomkaas, walnoten en tomaat... dát was zó lekker

en nu weer gewoon doen

Zodadelijk wel een spannend gesprek over een project wat we helemaal opnieuw gaan beginnen door het niet al te soepel meewerken van twee groepsgenoten.

We hebben het samenwerkingsverband beëindigd, en gaan nu met een nieuw onderzoek verder. Ik hóóp dat ons onderzoeksplan ergens op lijkt, en dat we nog een kans maken dit vak te halen....

Spannend enzo
Ja doei.
pi_58784028
Zo ben thuis en erg moe. Niet vanwege dat ik eindelijk weer eens op de fiets ben gestapt, nee, mn zus gaat elke avond laat naar bed en moet er elke ochtend tegen 6 uur uit. Beide schijnen niet zonder lawaai te kunnen. En dan elke dag de klas draaien (al maken de kinderen me wel vrolijk) , pff moeheid ten top.
Nog maar paar weekjes!

Mijn menu van vandaag:

4 crackers, 1 paar met jam en 1 paar met kipfilet
2 broodjes met kipfilet
appel
rundvleesslaatje (best slecht, zo'n bakje weje wel)
net een championnesoepje

straks een pizza met champions. Voor vanavond nog wat rosbief meegenomen, voor het geval ik honger krijg

Nu een website voor mn klas maken over het thema ruimte
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:36:45 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58784466
en nu zoek ik nog een smiley die enigszins in de buurt komt van mijn enorm brede grijns van dit moment .
Mijn scriptie is zo goed als goedgekeurd . Moet nog wat kleine dingetjes aanpassen. Twee dagen werk ofzo, denk ik, dus misschien maak ik hem deze week nog wel helemaal af .

Verder kreeg ik een enorm compliment. Ik vertelde over mijn sollicitatie van morgen (als tekstschrijver dus) en toen zei de prof: "Ja maar jij kunt ook heel goed schrijven."
Ik: *brede smile*
Hij: "Ja, dat meen ik hoor." (hij dacht zeker dat ik hem uitlachte ofzo ). Hij zei dat het hem al eerder was opgevallen enzo . Ik was morgen sowieso al van plan luidkeels te verkondigen dat ik geweldig goed kan schrijven, maar het is wel fijn als dat even bevestigd wordt door iemand die er verstand van heeft .

Nu heb ik een aardbeienijsje en zometeen ga ik pannenkoeken bakken .

Oh en groepswerk . Vorig jaar zat ik ook met een prutser in een groepje. Toen heb ik gezegd: "Of ik stop met dit hele onderzoek of ik ga in m'n eentje verder." Ik mocht in m'n eentje verder. Gelukkig maar, want ik heb het vak gehaald en dat andere meisje dus niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_58784511
Omg, gefeli Viking!!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:11:08 #240
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58785226
Gefeli Viking! En inderdaad een heel erg mooi compliment van je prof.

Ik ben MOE. Al heb ik lichamelijk bijna de hele dag op mijn kont gezeten, alleen naar school gefietst, mijn lichaam is helemaal op! Het is toch best inspannend om 3 uur lang je hersens op volle sterkte te laten draaien en de tijd dus helemaal uit te zitten. Wat een watje ben ik ook . Verder vreet ik mezelf helemaal vol, lijk continue honger te hebben en behoefte aan zoetigheid (hersenen werken op glucose, daar zal het mee te maken hebben) ... maar ik leef nog en daar gaat het om.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:29:57 #241
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58785557
Lekker Viking, dat je scriptie bijna af is!
En succes morgen!
  woensdag 21 mei 2008 @ 06:53:52 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58794878
Lekker rustig weer hier .
Ik ben er helemaal klaar voor . Was om 4:30 al wakker. Hoef pas om 8:30 weg, dus even kijken wat ik tot die tijd ga doen. Misschien neem ik ook wel een trein eerder .

Fijne dag allemaal .
Niet meer actief op Fok!
pi_58795067
Gefeli dat hje scriptie zo goed was Viking!

Ik ben al weer vroeg wakker, want mijn oppas-uk stond om 6:30 al weer op de stoep. Gisteren een bruiloft gehad van kennissen en vrij veel gegeten. Dat merk ik dan ook meteen de volgende morgen, want dan word ik wakker zonder ook maar enig hongergevoel. Het voelt echt als een knoop op mijn maag. Dat blijft dan vaak de hele dag. (mijn lijf dwingt me gewoon tot balansen )

Aangezien ik nu inmiddels al meer dan anderhalf uur wakker ben, moet ik mezelf zometeen toch maar eens dwingen om wat te eten.
pi_58795417
Goeiemorgen

Veel succes met je sollicitatie en date vandaag Renske En mooi dat je scriptie zo goed is

Ik heb me gister echt goed ingehouden op de verjaardag Gewoon maar 1 toastje met brie gehad, terwijl ik normaal die hele brie opgegeten had

Zit alleen nu wel zonder warm water, dus kon niet douchen net En kan het water ook niet bijvullen, want ketel staat op kamer van husigneoot die verhuisd is en die heeft nog wel sleutel, maar is niet bereikbaar :S Dus hoop dat hij snel terugbelt en vandaag nog ff langskomt.
pi_58796534
wat zei zeiden Viking succes met beide!
Ja doei.
pi_58797983
Goedemorgen! Rustig hier, iedereen druk bezig zeker
Gisteren waren de pannenkoeken een beetje mislukt maar we hadden nog een eitje gebakken en er was ananas, appel en mango, dus met het avondeten kwam het toch nog goed
Weer is mooi, maar ik moet binnen zitten, dat is wel jammer. Vanavond werken (wéér niet sporten). Ik denk niet dat ik de 30 minuten achtereen nog haal helaas Maar het zijn geen vervelende dingen die ik doe in de avond, dus heel erg vind ik het nou ook weer niet.

Chicolate: succes nog met je examens! (M'n broertje heeft ze ook en die heeft maar voor 1 vak geleerd schijnt )
En viking met haar sollicitatie (en haar date, dat was toch vanavond?)
pi_58798889
Gefeliciteerd Viking
+ succes had ik al gewenst

Ik ga vanavond een ijsje eten met mr date
pi_58798930
Hoe kunnen pannenkoeken in hemelsnaam allemaal mislukken?
pi_58799006
superlijm in plaats van olie in de pan?
Ja doei.
pi_58799051
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
Hoe kunnen pannenkoeken in hemelsnaam allemaal mislukken?
Hij had zo'n schudding staan dat op moest, terwijl we beiden gewend zijn aan zo'n gewoon pak. Dat is al anders.
Heeft ie ook nog eens zo'n elektrisch kookplaatje, dat is stukken minder fijn dingen maken dan op gas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')