abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58680031
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dus het is geen echt streefgewicht meer ?
Nou zolang ik 65 kilo weeg ben ik tevreden, maar hiervoor ben ik een aantal jaar 64 kilo geweest en vorige zomer zelfs 62, dus minder mag ook
pi_58680233
Goedemorgen!
Gisteren wat lekkere hapjes op bij de borrel van studententeam, maar had me ook gewogen en ik was 62 kg in de avond, dus ik zou denken dat het wel stabiel is.

Met m'n eerste vriendje had ik ook niet echt gedate, dat was gewoon aan. Soms loopt dat gewoon zo denk ik.
Met m'n tweede vriendje twee dates: eentje op het strand (winderige dag eind februari) en de tweede naar amsterdam rondsjouwen en iets eten. Blijkbaar geslaagd want we zijn nog steeds lief
Het mooi kotsende meisje.
pi_58681037
Volgens mij heeft sporten wel effect, kijk maar:

en m'n nieuwe doel (buiten afvallen) is m'n bovenbenen <55 cm te krijgen zodat ik weer maat 28 pas

[ Bericht 0% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 15-05-2008 11:35:37 ]
pi_58681245
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

en m'n nieuwe doel (buiten afvallen) is m'n onderbenen <55 cm te krijgen zodat ik weer maat 28 pas
Ik denk dat dat wel lukt, mijn onderbenen zijn 37 cm en ik heb echt behoorlijke kuiten
pi_58681297
quote:
[ afbeelding ]

en m'n nieuwe doel (buiten afvallen) is m'n onderbenen <55 cm te krijgen zodat ik weer maat 28 pas

dus jouw doel is vooral aankomen (met spieren) ?
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:30:25 #56
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58681473
blergh ziekjes vandaag Hele nacht naar de wc kunnen rennen. Wilde vandaag weer 's ouderwets een uurtje of 3 trainen, maar dat wordt 'm niet vandaag. Gelukkig morgen (als 't beter gaat) wel weer squashen.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_58681487
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het kan niet anders dan dat ze bovenbenen bedoelt. Een onderbeensomstrek van 55 cm is ERG veel zeker met het figuur van PF. Voor bovenbenen is het wel gespierd, maar niet heel dik ofzo denk ik?
pi_58681573
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel lukt, mijn onderbenen zijn 37 cm en ik heb echt behoorlijke kuiten
Ik heb gewoon uh,
niet zo een dikke kuiten en ik heb ook 37 cm!
pi_58681602
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee buiten afvallen (dus ik wil sowieso 59.9 gaan wegen) wil ik ook dat mijn bovenbeen omtrek 55 cm of kleiner wordt. Zodat ik dus weer in maat 28 pas ipv maat 31. Dat ik aan was gekomen was een beetje een foutje
pi_58681751
Goeiemorgen

62.5 vandaag, oftewel, in 1 week 600 gram afgevallen Toch wel fijn om weer te weten hoe het is om af te vallen ipv steeds maar aan te komen

Vannacht echt superslecht geslapen, veel wakker geweest, nachtmerries gehad enzo, dus nog niet echt helemaal wakker. Vanmiddag werken en dan vanavond hier in huis maar eens aan de slag.
pi_58681820
O m'n buik is trouwens 82 cm. Ook goed.
Waarom zou je je onderbenen willen meten Kan je beter je heupen meten - lijkt mij
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:48:26 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58681834
Had ik nu al wat gezegd vanochtend? Dacht het niet hè? *insert nadenksmiley.

Nou hierbij dus . Ik ben al een paar uurtjes aan het werk en ik ben net klaar. Ga nu even lunchen en dan naar de stad. Het is hier nog steeds rokjesweer .
Niet meer actief op Fok!
pi_58682683
Ik heb trouwens gegeten:
2 crackers = 110 kcal
met 30+ kaas = ong 35 gr = 99 kcal
150 gr Turkse yoghurt 10% vet = 188 kcal

= 397 kcal

+ een krenten rozijnenbol

[ Bericht 3% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 15-05-2008 12:56:44 ]
pi_58682968
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O m'n buik is trouwens 82 cm. Ook goed.
Waarom zou je je onderbenen willen meten Kan je beter je heupen meten - lijkt mij
Ik neem aan dat je hiermee niet je taille bedoelt? (aangezien je je buikomtrek bij je taille moet meten)
pi_58682994
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:48 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je hiermee niet je taille bedoelt? (aangezien je je buikomtrek bij je taille moet meten)
Het dikste gedeelte van m'n buik, bij m'n navel.
en ik moet niks
pi_58683144
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Het dikste gedeelte van m'n buik, bij m'n navel.
en ik moet niks
Ik bedoelde het in het algemeen
maar oke.
pi_58683285
Mijn taille wás 71 en is nu 80. Om mijn navel is nu 99
pi_58683337
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:48 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Het is leuker om het dunste stuk te meten
Maar voor het bepalen van abdominaal overgewicht moet je meten op navelhoogte (bij ontspannen buik), of tussen het hoogste stuk van je heupbot en het laagste stuk rib dat je kan vinden. Vaak is dat wel dezelfde hoogte.
pi_58683498
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Maar voor het bepalen van abdominaal overgewicht moet je meten op navelhoogte (bij ontspannen buik), of tussen het hoogste stuk van je heupbot en het laagste stuk rib dat je kan vinden. Vaak is dat wel dezelfde hoogte.
Ik vind het fijner het dikste stuk te meten en het steeds dunner te zien worden
pi_58683630
quote:

[..]

Aah oke, maar bij mij ligt dat op ongeveer dezelfde hoogte als mijn taille als ik het goed heb. Ik heb niet zo'n groot bovenlijf
pi_58684002
quote:

[..]

Ja maar dat vind ik zo gek ... je buikomtrek (rond navel) mag maar 83 cm zijn ... ik heb een taille van 68 cm (zit erg hoog, nog op mijn ribbenkast), een bmi van onder de 21, maar mijn buik is 86 cm ofzo... dan zou ik dus toch overgewicht hebben? Dat snap ik nooit zo goed .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58684131
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja maar dat vind ik zo gek ... je buikomtrek (rond navel) mag maar 83 cm zijn ... ik heb een taille van 68 cm (zit erg hoog, nog op mijn ribbenkast), een bmi van onder de 21, maar mijn buik is 86 cm ofzo... dan zou ik dus toch overgewicht hebben? Dat snap ik nooit zo goed .
Je buikomtrek is relatief groot dan. Ik zou niet direct zeggen dat je overgewicht hebt of een vergroot risico op bv. HvZ of DMII, maar statistisch gezien is het risico verhoogd bij een buikomtrek >80 cm. Hierbij zijn wel verschillende etniciteiten in aanmerking genomen. Je kunt je voorstellen dat een buikomtrek van 80 cm bij een aziatische vrouw heel anders is dan voor een kaukasische.
Wat de waarde exact is van dit soort getalletjes is dus moeilijk in te schatten voor een individu, maar ik heb gemerkt dat BMI en buikomtrek voor mezelf wel goede waarden zijn of ik goed op gewicht ben of niet.
  Vis een optie? donderdag 15 mei 2008 @ 14:08:05 #73
70532 loveli
N
pi_58684215
quote:
Aan de lijst te zien is daardoor zelfs je lengte veranderd
crap in = crap out
pi_58684372
whaaaaaaa

mijn motor is tof
Ja doei.
pi_58684703
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je buikomtrek is relatief groot dan. Ik zou niet direct zeggen dat je overgewicht hebt of een vergroot risico op bv. HvZ of DMII, maar statistisch gezien is het risico verhoogd bij een buikomtrek >80 cm. Hierbij zijn wel verschillende etniciteiten in aanmerking genomen. Je kunt je voorstellen dat een buikomtrek van 80 cm bij een aziatische vrouw heel anders is dan voor een kaukasische.
Wat de waarde exact is van dit soort getalletjes is dus moeilijk in te schatten voor een individu, maar ik heb gemerkt dat BMI en buikomtrek voor mezelf wel goede waarden zijn of ik goed op gewicht ben of niet.
Mijn taille is 72 cm en m'n navel 82 cm
dat was eerst 72 cm en 90 oid
dus nu nog taille 60 en buik 75 en ik ben tevreden
pi_58684833
Fok Dieetclub deel 250 voordat ik ga overspammen
Ja doei.
pi_58684859
wel een leuk dagelijks ding
pi_58687289
Pfff, buikomtrek, dat heb ik pas ook gemeten, bij mn navel, en dat was gewoon ver in de 90 cm

Dus heb ook al tegen mn diëtist gezegd, dat ik dat toch ook wel graag elke keer gemeten wil hebben, omdat die buik het belangrijkste bij mij is dat moet afvallen.

Ik ben weer klaar met werken, hele huis schoongemaakt, gestofzuigd en gedweild en net een tijd met mn stiefpa zitten bellen. Hij heeft van de week een brief van de advocaat van mn moeder gehad dat ze het echt wil formaliseren nu :S Dus nou gaat mn stiefpa ook maar op zoek naar een advocaat, al gaat hij het nog wel tegen proberen te werken door aan de psychiater een verklaring te vragen dat ze niet gezond is en dus de scheiding niet kan doorzetten ( op dit moment) En als het toch zover komt, wil hij proberen om de voogdij over mn broertje te krijgen. Mn broertje heeft er echt veel onder te lijden, beginnen we steeds meer te merken Eerst konden we hem rustig een uurtje alleen laten, maar nou kan dat niet meer, raakt hij helemaal in paniek

Dus maar afwachten hoe het gaat, maar het kan dus best zijn dat het vanaf nu heel snel gaat en het dus echt definitief wordt

Zometeen nog ff boodschappen doen en de stad in, dan afwassen, eten koken, eten, strijken en daarna lekker relaxen Heb nog steeds erg veel last van mn buik, maar probeer het maar gewoon zoveel mogelijk te negeren, anders dan komt er helemaal niks meer terecht van wat er moet gebeuren.
pi_58687349
Sylvana, dat klinkt allemaal vervelend joh, je familiesituatie..

wat ik me nog afvroeg, doordat je zoveel last hebt van je darmen zal je buik zeker ook wel flink opgezet zijn.. Is dat dan niet meer de oorzaak van die grote omtrek? En krijg je nou nog medicatie voor je darmen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58687369
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wel een leuk dagelijks ding
doe 's niet zo enthousiast
Ja doei.
pi_58687627
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:07 schreef teigan het volgende:
Sylvana, dat klinkt allemaal vervelend joh, je familiesituatie..

wat ik me nog afvroeg, doordat je zoveel last hebt van je darmen zal je buik zeker ook wel flink opgezet zijn.. Is dat dan niet meer de oorzaak van die grote omtrek? En krijg je nou nog medicatie voor je darmen?
Nee, mn buik is verder niet opgezet ofzo, ook al heb ik last van mn darmen. Heb ook geen opgeblazen gevoel ofzo. Ik krijg op dit moment geen medicijnen meer. Ik heb dinsdag wel weer uitslag gehad van bloedonderzoek, en ontstekingswaarde is nog steeds te hoog. Dus heb nu definitief besloten om voor een second opinion naar Nijmegen te gaan. Moeten wel al die kutonderzoeken weer opnieuw, maar het is niet anders, hopelijk vinden zij wel wat. Alleen is daar wel een wachtlijst, dus duurt allemaal nog wel ff.
pi_58689329
Is het al weekend?

Ik heb het een beetje gehad met school,werk en stage
Heb nu een warm bad lopen en daarna maar met een wijntje op de bank
pi_58689379
Heb op het einde van het vorige deeltje gezegt dat ik binnenkort weer wilde gaan zwemmen vanwege conditie en beetje afslanken. Omdat ik heel lang onzeker ben geweest over mijn lichaam, heb ik ruim 8 jaar niet gezwommen. Binnekort gaat zwemmen is dus best een stap voor me.

Nou, vandaag kreeg ik een hint die niet te ontkennen valt.
Is namelijk zo dat we op school vandaag een les hadden "supervisie". 2e opdracht was dat we allemaal een kaart kregen met daarop een afbeelding maar mocht je niet bekijken totdat de docent er naar vroeg. Omdat de tijd om was kwam niet iedereen aan de beurt om wat over zijn of haar kaart te vertellen bij het omdraaien.
Ik bekeek na afloop mijn kaart en wat stond er afgebeeld.... een zwembad. Dat moet haast wel een teken zijn.
pi_58689729
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

doe 's niet zo enthousiast
Ik vind hem niet zo mooi,
maar ik kan me voorstellen dat ie lekker rijd en je het er lang op kan volhouden.
pi_58690022
Zo, das idd wel een hint ja vencodark

Ik heb het eten op, kipfilet met een Hollandse groentenschotel van Iglo. Had ook wel verse groenten, maar had 1,5 uur afgewassen, pas om 7 uur klaar en geen zin om nog uitgebreid te koken. Dus dan maar zo, diepvriesgroenten zijn net zo gezond als verse, maakt niks uit

Zo nog ff de stad in, moet nog paar dingen halen, dan strijken en daarna lekker relaxen
pi_58690120
If you forgot to brush your teeth last night, did you decide this morning to throw in the towel and never brush your teeth again? Since you're obviously a slob who doesn't have enough self- discipline to remember to brush your teeth, why bother brushing them at all if you forgot to last night?

Of course not.

So if you had ice cream for dinner last night, or didn't exercise yesterday, or gained a pound this week, don't throw in the towel! Make a healthier choice for dinner tonight by eating something lean. Go for a short walk. Weigh in again next week.

Just do NOT give up
pi_58690184
Mooi stukje PF en zo waar
pi_58692235
Zo, net ff de stad in geweest en ik ben nu in het bezit van 2 heuse keukenweegschalen

1 voor thuis en 1 voor bij Peter, zodat ik rijst/pasta en vlees kan afmeten en niet hoef te gokken of ik ongeveer 100 gram heb ofzo

Mooi klein dingetje, zo'n bakje is wel handig, dus ik ben helemaal blij

En verder nog een ladenkastje gekocht met 6 laden. Ga zo mn kamer nl reorganiseren. Ik heb nu in mn kast met legplanken mn schoenen staan en dan mn shirtjes en truien op een kledingrek. Maar dat kledingrek wordt een beetje erg vol, dus nou ga ik een stel schoenen in dat ladenkastje doen, en dan weer een stel shirtjes gewoon in de kast En heb nog een nieuw prikbord gekocht, omdat mn andere vol is, dus daar moet ik nog wat dingen op doen, en moet nog een fotolijstje met 12 foto's vullen ( moet er nog 3 foto's indoen) en ophangen, dus ik ben wel ff bezig voorlopig
pi_58692683
Hey die hebben wij ook
pi_58695416
Tja, dat kan

Ik sta ook weer in het lijstje trouwens

Ben klaar met mn kamer reorganiseren en ga nu slapen, morgen weer de hele dag werken en 's avonds naar een voetbaltoernooi van Peter.

Trusten
pi_58698954
Goeiemorgen

Ik was gewoon de laatste en nu de eerste

Weegschaal gaf hetzelfde aan als gister, 62.5 dus

Vandaag hele dag werken en vanavond voetbaltoernooi van Peter. Peter eet van te voren patat, ik kom later en neem gewoon een Griekse aardappelschotel van Iglo mee. Kan ik die mooi opeten, is toch wat gezonder

Die wasa sandwich die je nu hebt zijn echt lekker als tussendoortje trouwens, vooral die met kaas, tomaat en ui-vulling
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:20:54 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58699036
Goedemorgen ,

Net mail gehad van m'n scriptiebegeleider dat 'ie m'n scriptie gelezen heeft. Commentaar: "Het ziet er goed uit. Je bent heel ver!" . Dat klinkt wel alsof er nog wat dingen aangepast moeten worden, maar hij is dus tevreden . Volgende week een afspraak om het er even over te hebben . Vandaag even bezig met een ander onderzoek.
Het belooft een lekker regenachtig weekend te worden . Nou ja, ik moet me toch voorbereiden op m'n sollicitatiegesprek . Lijntechnisch gesproken weinig te melden. Ik merk wel dat balansdagjes averechts uitpakken voor mij, want uiteindelijk krijg ik rond etenstijd enorme honger en dan eet ik juist méér. Dus maar niet meer doen. Gisteravond ook weer hardgelopen. Het was erg fris, maar ik heb wel weer een les gehaald die ik eerder niet haalde, dus dat is wel top . Het loopschema voor 20 minuten eindigt erg raar: 1 x 10 en 1 x 8 en dan moet je ineens 4 x 5 doen. Dus ik ben nu zelf de boel maar aan het verdelen: 2 x 10, dan 1 x 15 en 1 x 5 en dan 1 x 20 en dan verder met het schema voor 45 minuten . Muziek tijdens het hardlopen is wel erg fijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_58699567
Goedemorgen
Nog 1,5 uur college en dan vanavond shoppen in eindhoven
pi_58699764
Gefeli Vking! Dat moet een lekker gevoel zijn!
pi_58699853
Een docent is bij ons wel erg snel, gistermiddag mijn verslag ingeleverd en nu staat het punt al online
gelukkig ruim voldoende en nu nog ff wachten op het andere punt (ben bang dat die docent langer werk heeft)
pi_58700177
Bah! Helemaal natgeregend net! En meteen ook het gevoel alsof het nooit mooi weer is geweest.
Wordt vast een baaldag dus. Ik vrees dat ik wel van het weekend kleding moet zoeken voor de familiefoto van volgende week, maar zondag zou het ietsje droger worden schijnt.
pi_58701912
ik haat regen..

en ik baal, want net nu dit weekend is het weekendje weg met de studievereniging

zit in de organisatie, en gelukkig hebben we wel wat ' back up-plannen' bedacht voor wanneer het slecht weer zou zijn.. en het ziet er naar uit dat we die nodig hebben

in alle haast en hectiek niet gewogen vanmorgen maar gelukkig komen we vanaf volgende week weer in rustiger vaarwater. Maandag squash, dinsdag spinnen, donderdag hardlopen, en Rene en ik gaan ook weer 3 keer per week hardlopen samen we zorgen gewoon dat het in ons schema gaat passen!

Hatsekidee... en nu nog even ' snel ' wat dingen doen
Ja doei.
pi_58702164
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 09:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bah! Helemaal natgeregend net! En meteen ook het gevoel alsof het nooit mooi weer is geweest.
Wordt vast een baaldag dus. Ik vrees dat ik wel van het weekend kleding moet zoeken voor de familiefoto van volgende week, maar zondag zou het ietsje droger worden schijnt.
Herkenbaar!

En ook nog ongesteld geworden. (begreep ik ook eindelijk waarom ik zo ontzettend humeurig en onredelijk ik weer was de afgelopen dagen... )

Bah.
pi_58702296
Blegh, wat een kutweer is het zeg. En ik heb gewoon zo'n fucking last van mn buik dat ik om 11 uur al naar huis ben gegaan. Duik zo mn bed weer in met een warme kruik, hopelijk helpt dat een beetje. Blegh, rotbuik, zo frustrerend
pi_58702308
vanavond is de dag
maar het is meer een vriendschappelijke date haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')