Kom op heh we moeten niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:18 schreef Beroepsgokker het volgende:
En wees nou eerlijk: een fokster met cupC, mooie blonde haren, blauwe ogen wil iedereen toch versieren?.
Damn, mijne zijn groen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:18 schreef Beroepsgokker het volgende:
En wees nou eerlijk: een fokster met cupC, mooie blonde haren, blauwe ogen wil iedereen toch versieren?.
Dan hoor je niet bij het uberras!quote:
Jij niet hè.... aangezien je ze graag op houdt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Goed zo knul. Gordijntjes wel dicht dan hè.
Hee, repect ja. Ik ben Fokslet, geen stoepslet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij niet hè.... aangezien je ze graag op houdt.
En knul?
Meer respect voor de ouderen ja.... stoepsletje
Als er zo'n slet in de kroeg loopt staan er 100 mannen omheen, dus vind ik het niet gek dat dat ook op Fok! gebeurt!quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:23 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Kom op heh we moeten niet gaan overdrijven.
Ik zou er meer aandachtshoer van maken, één blik in je fotoboek maakt duidelijk waarom jij hier op Fok bent: aandacht.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hee, repect ja. Ik ben Fokslet, geen stoepslet.
Dreams.......quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je bent iig irritant (in dit topic)quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Aha. Omdat ik met wat mensen fobo, ben ik een aandachtshoer.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:35 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Ik zou er meer aandachtshoer van maken, één blik in je fotoboek maakt duidelijk waarom jij hier op Fok bent: aandacht.
Mwoah, valt mee hoor.quote:
Ja toch?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Aha. Omdat ik met wat mensen fobo, ben ik een aandachtshoer.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:35 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Ik zou er meer aandachtshoer van maken, één blik in je fotoboek maakt duidelijk waarom jij hier op Fok bent: aandacht.
Alles duidt erop ... je Fok award avatar roept uit: "kijk mijn eens, ben ik niet cool, kijk nog eens". Wat heb ik toch een hekel aan dat soort figuren, vooral het moment waarop je de mensen die je zo hard nodig hebt gaat beledigen, je weet wel die die schattige Fokkertjes die jouw zoveel aandacht geven.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Aha. Omdat ik met wat mensen fobo, ben ik een aandachtshoer.
Als jij daar gelukkig van wordt, vind ik het primaquote:
Waarschijnlijk komt het omdat ze in het dagelijkse leven geen aandacht krijgt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:44 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Alles duidt erop ... je Fok award avatar roept uit: "kijk mijn eens, ben ik niet cool, kijk nog eens". Wat heb ik toch een hekel aan dat soort figuren, vooral het moment waarop je de mensen die je zo hard nodig hebt gaat beledigen, je weet wel die die schattige Fokkertjes die jouw zoveel aandacht geven.
Ja, jij kent mij en de achterliggende gedachten ook zo goedquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:44 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Alles duidt erop ... je Fok award avatar roept uit: "kijk mijn eens, ben ik niet cool, kijk nog eens". Wat heb ik toch een hekel aan dat soort figuren, vooral het moment waarop je de mensen die je zo hard nodig hebt gaat beledigen, je weet wel die die schattige Fokkertjes die jouw zoveel aandacht geven.
Hee ga eens terug naar je PUB slowchat topic ofzo, en laat dit topic gewoon met rust.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, jij kent mij en de achterliggende gedachten ook zo goedEn je weet ook zo goed met welke Fokkers ik contact heb en waarom
Keep it up, kom je een eind mee
![]()
Ik kom daar nooitquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hee ga eens terug naar je PUB slowchat topic ofzo, en laat dit topic gewoon met rust.
Het is zo doorzichtig als het maar zijn kan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, jij kent mij en de achterliggende gedachten ook zo goed
Dat moet haast wel onze vriendelijke vriend Rick zijnquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:44 schreef Lakitu het volgende:
Terug on topic, jongens, slowchat kan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |