nee maar bij mij ook, en zonder boxer zie je me bobbel te goedquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:28 schreef Teteteterek het volgende:
Ik draag een boxershort ( geen bb) onder mijn zwembroek omdat anders mijn zwembroek naar beneden getrokken wordt. Is dat wel een goed argument?
Ik bedoel meer dat andere mensen mijn zwembroek omlaag trekkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:32 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nee maar bij mij ook, en zonder boxer zie je me bobbel te goed
Hm...bij ons regende het praktisch de hele dagquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef jpg97 het volgende:
Wij afgelopen maandag "lekker" naar het strand ( het was kk druk ).
Lopen er allemaal van die Johnnies met een Bjorn Borg onderbroek onder hun zwemshort, maar wel met de rand boven de short uit zodat je wel kan zien dat ze de boxer van Bjorn Borg is
Sowieso, wie doet er een boxershort onder z'n zwemshort?
't Ziet er niet uit, en het is pauperig. Al helemaal als je met 5 matties gaat zwemmen en ze dat dan allemaal doen![]()
Triestheid ten top!
Klacht: zie boven, en nee ik kan er niet mee omgaan
Badpakboy raakt nooit uit de modequote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik ga zwemmen draag ik altijd lekker een badpak.
[ afbeelding ]
En ja ik weet dat badpakboy totally 2001 is #care
Zullen wel dikke lelijke meisjes geweest zijn>?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik was vandaag in het zwembad, en ik heb diverse meisjes met de combinatie lage zwembroek en bjorn borg onderbroek zien lopen.
ik vind het belachelijk, ziet er echt niet uit, ik walg er van..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik was vandaag in het zwembad, en ik heb diverse meisjes met de combinatie lage zwembroek en bjorn borg onderbroek zien lopen.
Dat is werkelijk het meest weerzinwekkende plaatje dat ik de afgelopen tijd tegen gekomen ben.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik ga zwemmen draag ik altijd lekker een badpak.
[ afbeelding ]
En ja ik weet dat badpakboy totally 2001 is #care
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:26 schreef CG het volgende:
Kan iemand van de BB-fanboys mij trouwens eens uitleggen waarom je van die dure boxers gaat kopen en deze vervolgens laat verneuken door chloor en/of zout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door makkie88 op 27-07-2008 02:10:49 ]
Wel BB's van ¤25,- kunnen kopen, maar geen nieuwe zwembroek als die versleten is.. beetje kansloos nietwaarquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:11 schreef Slickk het volgende:
[..]
Eerst was het niet zo maar omdat ik deze zwembroek al zo'n 2 á 3 jaar heb is die versleten (zon e.d.) en kun je er nu doorheen kijken. =( Dus dan maar boxer. \o/
Kunnen ook negers Afro-Nederlanders zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:45 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Zullen wel dikke lelijke meisjes geweest zijn>?![]()
Anders ga je er toch niet zo tokkie bij lopen
Ga es ff mijn posts lezen. Ik zei dat ik geen BB boxershorts heb omdat ik dat ook kansloos vind. 25 euro voor een onderbroek.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:53 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wel BB's van ¤25,- kunnen kopen, maar geen nieuwe zwembroek als die versleten is.. beetje kansloos nietwaar![]()
Onzin onderbroek boven zwembroek uit moeten hebbenmet name als die boxer ook nog eens BB is, paupers
wats dat voor nonargument? Ik bedoel...draag jij dan van die knellende/strakke boxers dat je bobbel terug in zijn hol word geduwd?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:32 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nee maar bij mij ook, en zonder boxer zie je me bobbel te goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |