Die lui zijn toch domquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef jpg97 het volgende:
Wij afgelopen maandag "lekker" naar het strand ( het was kk druk ).
Lopen er allemaal van die Johnnies met een Bjorn Borg onderbroek onder hun zwemshort, maar wel met de rand boven de short uit zodat je wel kan zien dat ze de boxer van Bjorn Borg is
Sowieso, wie doet er een boxershort onder z'n zwemshort?
't Ziet er niet uit, en het is pauperig. Al helemaal als je met 5 matties gaat zwemmen en ze dat dan allemaal doen![]()
Triestheid ten top!
Klacht: zie boven, en nee ik kan er niet mee omgaan
verzameling van non-argumentenquote:Binnenbroekje is vaak van gaas. Wat soms kan irriteren.
Vaak heeft een (witte)zwembroek ook de neiging om doorzichtig te zijn.
Tevens ontstaat er vaak een vacuum als je met een zwembroek (niet de strakke, maar "normale") uit het water gaat en geloof me, dat is vrij genant.
Tot slot voorkomt het dat mensen inkijk hebben als je ligt.
als dat zo lekker zit, dan doe je toch een zwemslip van speedo aan.quote:je ballen zijn blij want het zit lekker
als je dat vantevoren weet dan koop je toch een andere kleur zwembroek?quote:Waarom ik een boxer eronder draag? Omdat mijn zwembroek bijna helemaal wit is en als die nat wordt doorschijnend.
Ook als je exact hetzelfde draagt als je 5 "matties"?quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:51 schreef sfeerkeeltsiee het volgende:
en iedereen heeft ze eigen stylo
+1 Scherpquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ook als je exact hetzelfde draagt als je 5 "matties"?
Vieze gluurderquote:
Eerst was het niet zo maar omdat ik deze zwembroek al zo'n 2 á 3 jaar heb is die versleten (zon e.d.) en kun je er nu doorheen kijken. =( Dus dan maar boxer. \o/quote:[b]Op donderdag 24 juli 2008 09:44
als je dat vantevoren weet dan koop je toch een andere kleur zwembroek?
Eensch!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef jpg97 het volgende:
Wij afgelopen maandag "lekker" naar het strand ( het was kk druk ).
Lopen er allemaal van die Johnnies met een Bjorn Borg onderbroek onder hun zwemshort, maar wel met de rand boven de short uit zodat je wel kan zien dat ze de boxer van Bjorn Borg is
Sowieso, wie doet er een boxershort onder z'n zwemshort?
't Ziet er niet uit, en het is pauperig. Al helemaal als je met 5 matties gaat zwemmen en ze dat dan allemaal doen![]()
Triestheid ten top!
Klacht: zie boven, en nee ik kan er niet mee omgaan
Heb je ook meteen een cursus Nederlands gekocht op de weg terug naar huis?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:17 schreef makkie88 het volgende:
ik had et vandaag ook, me bb boven me zwembroek, maar kep toch me zwembroek maar ff boven me navel getrokken
dus je had je bb rond je borst zitten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:17 schreef makkie88 het volgende:
ik had et vandaag ook, me bb boven me zwembroek, maar kep toch me zwembroek maar ff boven me navel getrokken
heeft eerder met jouw gedachtengang te makenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vieze gluurder
En maar fappen als je denkt aan TS in z'n zwembroek
Rugridder
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:42 schreef Mindstate het volgende:
[..]
dus je had je bb rond je borst zitten?
IK gluurde nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:48 schreef Syd het volgende:
[..]
heeft eerder met jouw gedachtengang te maken
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef jpg97 het volgende:
LOLLERCOPTER!!
Ik ben uiteraard niet de enige met zo'n klacht:
http://www.kinderlines.nl/forum/forum.asp?thread=8725&page=3![]()
quote:Sommige onderbroeken vind ik wel gaaf, maar heb er zelf geen.
Wat voor ernstige schimmelinfectie heb je? Daarbij, luchtend gaas gaat irriteren, maar een continu natte, broeierige lap katoen om je edele delen moet lekker zitten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:23 schreef Cahir het volgende:
Binnenbroekje is vaak van gaas. Wat soms kan irriteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |