Zou een leuke zijn voor FC Utrecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Michael Silberbauer van FC Kopenhagen naar FC Utrecht volgens de Telegraaf.
Dat zou ik ook een zeer opmerkelijke transfer vinden. Ben benieuwd of het op waarheid berust is.quote:
Het schijnt dat hij voor 2 jaar heeft getekend.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zou ik ook een zeer opmerkelijke transfer vinden. Ben benieuwd of het op waarheid berust is.
Zou een hele goede keuze zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 10:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij voor 2 jaar heeft getekend.
Meerdere sites melden het nu al.
quote:Chelsea heeft verregaande interesse in Deco (foto). Barcelona stelt na vier seizoenen geen prijs meer op de aanwezigheid van de middenvelder. (News of the World)
quote:Barcelona maakt werk van Christian Chivu en Klaas-Jan Huntelaar. Internazionale is echter niet bereid om Chivu te laten gaan, terwijl Huntelaar een lichte voorkeur heeft voor aartsrivaal Real Madrid. (Sport)
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:43 schreef Radegast het volgende:
Markus Rosenberg van Werder Bremen naar AC Milan.
Hij zou nog een jaar bij Ajax op leenbasis mogen spelen. Een soort Alex/Chelsea constructie zeg maar, daarna kan hij Ruud opvolgen/.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
Gaat Huntelaar echt bij Real op de bank zitten?
http://it.eurosport.yahoo(...)e-l-interesse-0.htmlquote:Op zondag 18 mei 2008 23:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag?
Huntelaar met Ruud vergelijkenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij zou nog een jaar bij Ajax op leenbasis mogen spelen. Een soort Alex/Chelsea constructie zeg maar, daarna kan hij Ruud opvolgen/.
Hij wordt als serieuze opvolger genoemd en hij mag dan nog een jaartje door bij Ajax. Dat is een vrij hardnekkig gerucht hoor.quote:
Over de blinde adoratie van veel ajacieden hoor ik je dan weer neit.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je Huntelaar bash wordt nu wel te voorspelbaar hoor SCH
Ik zie die adoratie hier niet terug in dit topic hoor?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Over de blinde adoratie van veel ajacieden hoor ik je dan weer neit.
Dat kan je pas achteraf zeggen.quote:Kom op zeg, je kan hem toch niet vergelijken met Ruud![]()
Hij zal internationaal nooit iets voorstellen, dat zie je toch wel?
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heeft Klaas-Jan ooit je knikkers gejat ofzo? Jezus zeg...
idd hij komt op alle vlakken tekortquote:Op zondag 18 mei 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Over de blinde adoratie van veel ajacieden hoor ik je dan weer neit.
Kom op zeg, je kan hem toch niet vergelijken met Ruud![]()
Hij zal internationaal nooit iets voorstellen, dat zie je toch wel?
Je zal in de buurt zitten allicht.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel moet een Stijnen kosten ?
2 miljoen ?
Heeft AZ na een jaar eindelijk weer eens een fatsoenlijke goede spits..quote:Op maandag 19 mei 2008 00:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tom De Sutter & Cercle zouden deze week de handtekening plaatsen met AZ: kostprijs 3 a 4 miljoen Euro ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |