ik hoop dat mijn topicje weer open mag vandaag, ik wacht in spanning afquote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:46 schreef santax het volgende:
Nou ik vind wat fanvanheteerstuur doet echt niet handelen. En het staat haar vrij een eigen prijs te vragen. Als jij dat te duur vind, dan koop je het toch niet? Die schilderijen zijn uniek, er bestaat geen 2de van.Ook al is het 'nagedaan'. Het is toch harstikke mooi zo een echt schilderij aan je muur. Ik vind dit meer iemand die vanuit haar hobby waar veel tijd en geld in zit een kans zoekt om een klein beetje terug te krijgen om weer nieuwe verf en materialen te kopen. Niets mis mee als je het mij vraagt.
en ik wacht nog steedsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn topicje weer open mag vandaag, ik wacht in spanning af
Ik dacht al: het alziende oog.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:23 schreef NanKing het volgende:
Ik FOK! bijna altijd via de at en als ik dan een V&A topic zie dan klik ik erop. Vandaar
in het vorige FB topic vroeg iemand 't zelfde:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:11 schreef l0c4lh0st het volgende:
Volgens mij had ik deze vraag al gesteld, maar ik kan de post niet meer vinden. Waarom zijn de centrale topics helemaal naar beneden geplaatst? Dat moedigt nou niet echt aan ze door te gaan lezen.
Omdat er redelijk wat centrale topics hier zijn (vroeger in andere fora ook), heb je dan eerst 10 centrale topics in de AT en daarna pas de gewone topics, dat is vervelend.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:49 schreef NanKing het volgende:
De centrale topics worden toch redelijk bezocht. Dus echt niemand maar dan ook niemand kijk ernaar is lichtelijk overdreven:') en als 't bovenaan zou staan is 't veel irritanter.
Eerst tig centrale topics en daarna pas de gewone topics.
Daar is dat rondje ook voor de centrale topics gekomen en zakken ze in de lijst, veel overzichtelijker.
Is dichtquote:Op zondag 25 mei 2008 00:09 schreef mrcool het volgende:
[TK] Zooi Drum & Bass platen (168 releases)
Deze mag wat mij betreft op slot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |