Tot nu toe zijn ze allemaal op het laatste moment afgehaakt, dus hopelijk heb ik hier meer succesquote:Nintendo Wii console *1
Inclusief
2 remote controllers
2 nunchucks
2 Wii Wheel’s
Inclusief de volgende Wii spellen :
-Wii Sports
-Mario kart Wii
-Super Mario Galaxy
-Rayman Raving Rabbids
-Mario & Sonic at the Olympic games.
Inclusief de volgende Gamecube spellen. *2
-Mario Party 4
-Mario Kart Double Dash.
-Worms 3D
-The legend of Zelda Twilight Princess
-The legend of Zelda Collectors edition bonus disc met oa;
The legend of Zelda
The legend of Zelda Ocarina of time
The legend of Zelda Majora’s Mask
The legend of Zelda Windwaker demo.
Inclusief de volgende VC-spellen. *2
-Street Fighter II : Turbo edition.
-Super Mario World
-Mario Kart 64
-400 Wii Points
*1 : Inclusief Bon van 20-08-2007 voor eventuele garantie. Tevens wordt het verzonden in Originele verpakking, het enige wat mist zijn enkele seal bags van de verpakking ( en bescherm materiaal voor de stuurtjes ) , enkele officiele boekjes van de wii zelf, en er mist een plastic onderzetter voor de Wii sensor bar. Verder is de data van alle spellen gewist.
Ook verstuur ik een setje batterijen erbij zodat u direct kunt spelen.
In deze Wii zit GEEN modchip, dus u heeft nog recht op garantie.
*2. Voor het spelen van Gamecube en VC spellen is een Gamecube/ Klassieke controller vereist, en wordt niet meegeleverd, Deze moet u dus zelf aanschaffen. Verder zit er een Gamecube Memory kaart bij die ook volledig gewist is.
Vraagprijs : 375 euro
Sorry, maar ik heb daar niet echt trek in..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:08 schreef withxhonor het volgende:
mocht je los verkopen dan houd ik me aanbevolen voor mario kart en de 2 wii wheels...
zo'n vermoeden had ik stiekem wel.. maar nee heb je en ja zou je best kunnen krijgen als je het vraagtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:12 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb daar niet echt trek in..
Punt is namelijk dat de meeste mensen alleen het 'leuke' willen kopen, en ik straks met een pakketje zit opgescheept met een stapel saaie games waar niemand op zit te wachten
Ah, te doen met de auto dus. Kom het evt ophalen bij je in plaats van verzenden, wat ik eerder wil dan verzenden.quote:
Ik verhoog mijn bod naar 315 euro.quote:maar 275 is toch wel aan de magere kant
Mwoah.. ik heb liever dat ie wordt gebracht / opgehaald met contant geld.. vind ik veel veiligerquote:Op maandag 19 mei 2008 12:05 schreef Ninedarts het volgende:
Ik heb zeker interesse........doe je ook aan versturen of niet???
Check; na morgenavond 20:00 is ie voor jou.. ben nu al een week bezig en heb er geen zin meer in om er nog energie in te stoppenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:45 schreef CaptainCab het volgende:
350e geboden
dat dus..quote:Op maandag 19 mei 2008 17:53 schreef Sjowhan het volgende:
360 geboden.
We hebben een winnaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:34 schreef Sjowhan het volgende:
385
Donderdagavond, ligt er even aan wanneer ik weg vanaf kantoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:01 schreef Netstorm het volgende:
[..]
We hebben een winnaar![]()
Wanneer heb je tijd om hem op te halen?
Donderdag / vrijdag avond heb ik avond dienst.. zaterdag avond zou eventueel wel kunnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Donderdagavond, ligt er even aan wanneer ik weg vanaf kantoor.
Ik pm je hierover verder wel
Zuur voor je, de deal is rond tussen Netstorm en Sjowhanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:50 schreef marcosta het volgende:
ik bied 390 euro en kom ik hem smorgens ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |