abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58659147
Fok Dieetclub 249 - weerrokjesweer

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:06:51 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_58659161
Joehoe, 250
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 mei 2008 @ 09:07:40 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58659169
Dat we er nog maar veel mogen volkletsen

Nah, zal wel lukken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:10:00 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_58659208
Nadeel van met fruit ontbijten is dat je om 9 uur alweer tering honger hebt
disclaimer
pi_58659234
Ik ga eens een kannetje water halen, begin nu echt dorst te krijgen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58659276
Hier al mijn tweede flesje water
Zolang ik me er goed bij voel en zeker bij warm weer blijf ik toch wel genoeg drinken
En dan toch vooral water, voel me er niet goed bij om loze kcal binnen te krijgen
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:17:22 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_58659319
Hier 1 koffie er uit en een nieuwe er in
disclaimer
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:17:38 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58659323
Ik had het idd ook al eens gelezen, over die vergiftiging, ik wist alleen niet dat die grens al zo laag ligt.
Ik heb een tijdje standaard 3 liter water per dag gedronken, echt doorspoelen was dat zo ongeveer, maar dat haal ik nu niet meer.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:24:13 #9
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58659445
Zo, heb een heel topic gemist zie ik!
Hoe is het hier? En hoe gaat het met afvallen?
Ik kan me herinneren dat Kwak een vriendje heeft, hoe is het daarmee?
En Levi hoe was je huwelijksreis?

Hier alles goed, nog steeds erg druk met stage. Morgen tussenevaluatie met de docent en mijn stagebegeleidster. Al hoor ik veel positieve dingen, vind het toch spannend merk ik. Vandaag een lekker dagje rust. Qua afvallen ging het wat minder, heb een paar weken wat doorgemodderd en aangerommeld, maar sinds een paar dagen ben ik weer terug op het spoor. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik nog afgevallen ook, maar dat merk ik vanavond op de weegschaal wel!
Ik ga nu even sporten (oefeningen op de fitnessbal, erg leuk), al veel te lang niet gedaan!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_58659517
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, heb een heel topic gemist zie ik!
Hoe is het hier? En hoe gaat het met afvallen?
Ik kan me herinneren dat Kwak een vriendje heeft, hoe is het daarmee?
En Levi hoe was je huwelijksreis?

Hier alles goed, nog steeds erg druk met stage. Morgen tussenevaluatie met de docent en mijn stagebegeleidster. Al hoor ik veel positieve dingen, vind het toch spannend merk ik. Vandaag een lekker dagje rust. Qua afvallen ging het wat minder, heb een paar weken wat doorgemodderd en aangerommeld, maar sinds een paar dagen ben ik weer terug op het spoor. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik nog afgevallen ook, maar dat merk ik vanavond op de weegschaal wel!
Ik ga nu even sporten (oefeningen op de fitnessbal, erg leuk), al veel te lang niet gedaan!
Echt super, zo romantisch. En een hele week overleefd zonder internet! En zonder tv en zonder... alles eigenlijk. We hadden wel een openhaad in ons über-romantische huisje.
We hebben super veel gewandeld en genoten van de natuur. En natuurlijk heel veel foto's gemaakt, ongeveer 800.
***Levi was here***
pi_58659555
Een jubileum!

yay!

Zit nu met een kopje koffie op de uni. waterflesje straks maar eens vullen. Ik drink te weinig!
Ja doei.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:30:53 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_58659564
Argh, ik haat huisartsen. Een niet lekkere kleine in combinatie met een huisarts die op vakantie is, is NIET LEUK
Ze weten dus simpelweg nog niet wie er morgen de vervanger is en voor vandaag is geen plek meer. Ik denk dat ik dus vanavond maar gewoon langs de HAP ga ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58659631
tvp. Heb eventje niets te melden.
pi_58659659
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Een jubileum!

yay!

Zit nu met een kopje koffie op de uni. waterflesje straks maar eens vullen. Ik drink te weinig!
Weet je dat zeker? (Zie eerdere discussie en artikeltje)
***Levi was here***
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:39:31 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_58659694
Waterflesjes zijn smerig. Na verloop van tijd kan je beter slootwater drinken dan water uit die flesjes heb ik begrepen. Da's ook een onderzoek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58659735
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:39 schreef Troel het volgende:
Waterflesjes zijn smerig. Na verloop van tijd kan je beter slootwater drinken dan water uit die flesjes heb ik begrepen. Da's ook een onderzoek
Hier erg verwend want wij hebben gewoon steeds nieuwe spaflesjes, geen hergebruik met flesjes vullen met water
Is inderdaad ook niet heel gezond als je het lang gebruikt
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 mei 2008 @ 09:55:42 #17
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58659973
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Echt super, zo romantisch. En een hele week overleefd zonder internet! En zonder tv en zonder... alles eigenlijk. We hadden wel een openhaad in ons über-romantische huisje.
We hebben super veel gewandeld en genoten van de natuur. En natuurlijk heel veel foto's gemaakt, ongeveer 800.
Da's niks joh
pi_58660083
800 foto's is inderdaad niets. Mijn verloofde ( ) heeft gedurende onze vakantie 20000 foto's gemaakt. Maar goed, wij zijn 6 weken weggeweest .
pi_58660170
Och een flesje 2 dagen gebruiken moet kunnen. Wat dat betreft heb ik het hier op stage echt wel goed. Er zijn altijd spaflesjes, zowel gekoeld als ongekoeld, er is een watertap en er is van alles aan (light)frisdrank en koffie en thee. Helaas ook achterlijk veel snoep en chips die voor het grijpen ligt
pi_58660273
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:55 schreef Yoni het volgende:

[..]

Da's niks joh
Ok, op een bruiloft maak je er meer. Maar 100 natuurfoto's per dag is best veel. En we hebben nog een paar uur video-opnamen gemaakt. En die beelden zijn meestal als volgt:
Camera draait van uitzicht naar weg, waar Levi "toevallig" voorbij loopt.
of
Camera filmt een trapje waar Levit "toevallig" net omlaag gelopen komt.
of, de ergere shots
Camera filmt Levi van achteren terwijl ze een trap of helling opklimt.
of, het aller ergst
Camera volgt hoe Levi ergens naar beneden probeert te klauteren. Zeldzaam mutsig, dat wíl je helemaal niet terugzien.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 mei 2008 @ 10:12:39 #21
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58660309
Ik heb er op de bruiloft van Levi meer dan 1000 gemaakt En dat was maar één dag!

Ik ben ook heeeeel benieuwd hoeveel ik straks op vakantie ga schieten. We gaan 17 dagen, volgens mij ga ik echt met duizenden foto's thuiskomen....

En die film klinkt als erg vermakelijk Levi
pi_58660369
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:12 schreef Yoni het volgende:
Ik heb er op de bruiloft van Levi meer dan 1000 gemaakt En dat was maar één dag!
Maar dat zijn ook de momenten dat je veel foto's maakt. (en natuurlijk een leuk onderwerp )
Heb op de bruiloft van een vriendin/collegaatje ook gefilmd en gefotografeerd, had honderden foto's én 8 uur video. (vanaf de avond hebben V. en ik samengewerkt) Hen die dag nonstop gewerkt van 's morgens 9.00 tot 1.30 's nachts. En de volgende dag moest ik om 8.30 uur op mijn werk zijn.

Besides, je had ook de opdracht om vooral véél foto's te maken. Dus dat heb je goed gedaan.
***Levi was here***
pi_58660423
Yoni, we hebben al een stuk of 10 van die vakantiefilms gemaakt. En allemaal bevatten de ongeknipte versies een overdosis van dit soort shots. Meestal is na een week of 3 ook regelmatig in de video een "rot nou eens op met die camera" te horen.
Gelukkig monteren we samen en kan ik dus nog wat sturen wat er uiteindelijk in de video komt.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 mei 2008 @ 10:22:22 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58660473
De foto's die je maakt als mensen er niet op verdacht zijn, zijn meestal het leukst

Mijn oranje MBT's zijn in NL aangekomen Ik ga ze vanmiddag ophalen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 mei 2008 @ 10:23:22 #25
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58660492
Ja op zo'n bruiloft blijf je ook echt wel doorklikken, is ook zo. Ik heb geloof ik ook echt 15 foto's van De Kus enzo, om maar te zorgen dat die er echt goed opstond.

Ben gisteravond bezig geweest met uitzoeken, er zitten echt lieve foto's bij Alleen jouw man is wel een beetje snel afgeleid hoor Had ik toen al door, maar er zijn dus echt foto's bij, waarbij hij echt compléét de andere kant op kijkt en jij heel lief mijn cam inkijkt. En z'n hand heeft ie steeds in z'n zak (maar dat is wel grappig, past bij 'm)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')