succes!quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:58 schreef cul_non_kul het volgende:
Vlgs. mij staat die rabarberlimo vanavond op het menu, graag, met een scheutje vodka
Zodirect maar eens richting hoofdkantoor alwaar ik een volledige introductiedag mag beleven, met presentaties, een woordje wisselen met de directeur en wat al dies meer zij....
Dus ga ik straks maar eens een overhemdje strijken en idem de plooien uit mijn nog slaperige kop strijken
quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:58 schreef Oblivion het volgende:
Of ben jij het , SOL?
Oh nee, toch niet.![]()
Vanwege dequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:58 schreef Oblivion het volgende:
Of ben jij het , SOL?
Oh nee, toch niet.![]()
Doe je dat niet eens zelf?!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:02 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]nope, alhoewel SoL best mijn overhemd mag strijken
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:07 schreef cul_non_kul het volgende:
Dat strijken gaat me prima af en ja, ik strijk altijd zelf mijn kleding, dat is me niet te veel moeite heur
Nou heur, de mijne DOET alsof hij niet kan strijken...quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:07 schreef cul_non_kul het volgende:
Dat strijken gaat me prima af en ja, ik strijk altijd zelf mijn kleding, dat is me niet te veel moeite heur
Kopje thee, mag dat ook?quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik doe nog een rondje koffie automaat. Iemand nog een bakkie?
Van rose tot groen, streepjes, ruitjes en effen .. wel en geen button down ... van H&M tot Paul & Shark ..quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:12 schreef Oblivion het volgende:
Welke kleuren heb je allemaal?
Streep (met wit) of effen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:15 schreef Oblivion het volgende:
Roze, geen button down.
Laatste mooie dag...
Streep!quote:
* Liejannuh rent nog even naar het koffie automaat.quote:
Welk nummer ga jij vaak voor?quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga 6 juni trouwens naar de karaokobar met een berg collega's. Ga je ook mee?
En teruggelezen, ik heb niet zo veel schokkends gemist while sleeping geloof ik!quote:
Ow, geen idee.quote:
Als ik in Den Haag gewoond had? Gelijk!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, geen idee.We zijn pas bij de Karaokebar in Den Haag geweest en die tent is zo verschrikkeiljk fout, daar moet ik wat collega's mee naar toe nemen.
Zal binnenkort eens kijken wat ze er allemaal hebben.
Ga je ook mee?
Ja dit begint wel obsessief / eng te worden hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:54 schreef Leonoor het volgende:
Gutemorgen! Ik moet nog even teruglezen, maar aangezien ik wegens algehele pc-traagheid anders niet meer om 8.54 kan posten eerst maar even tvp.
Ach, het begon met toeval, zelfs de 1e keer nadat je er wat van gezegd had, maar nu is het gewoon grappigquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dit begint wel obsessief / eng te worden hoor.
Hmmm, iemand voor een jaar lang koffie laten brengen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ik schijn een parkeerplaats te krijgen bij de nieuwbouw van mn werk.En die parkeerplaatsen zijn bijzonder zwaar bevochten (200 plaatsen op 1500 medewerkers ofzo).
En ik heb 'm niet eens aangevraagd.
Erger nog: ik hoef 'm niet eens.
![]()
Wat zou dat nou opleveren? Een parkeerplaats?
Ik ga het allemaal van deze kant van het scherm bekijken...quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:48 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen Oblivion en MM!
Kom jij ook 5 juli naar de verjaardagsmeet bij SoL, Oblivion?
Goedemorgenquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Nog niks gehoord van mijn projectgroep dus ik neem aan dat ik de opdracht kan inleveren zoals ik hem verbeterd heb.![]()
DE: bedankt voor het recept! Klinkt simpel dus ik ga straks op de terugweg maar even langs mijn schoonouders voor rabarber. (Als die al klaar is...)
PF: Ik gok een á twee jaar voor vruchtenwijn. Ik denk dat eerst de kleur achteruit gaat (lees vaal en misschien wat bruinig wordt) en daarna zal de smaak ook snel achteruit gaan. En even proeven kan best, als hij smaakt is er niks aan het handje.Vruchtenwijn is over het algemeen zoet en als hij te lang gelegen heeft zal hij zuur worden en muf gaan smaken.
Het handigste is om die aan iemand te gunnen die jou later nog eens een gunst kan opleveren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ik schijn een parkeerplaats te krijgen bij de nieuwbouw van mn werk.En die parkeerplaatsen zijn bijzonder zwaar bevochten (200 plaatsen op 1500 medewerkers ofzo).
En ik heb 'm niet eens aangevraagd.
Erger nog: ik hoef 'm niet eens.
![]()
Wat zou dat nou opleveren? Een parkeerplaats?
Dat boekje wil ik ook nog wel een keer lezen (maar ik heb geen ambitie om een rat te wordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:03 schreef beunkster het volgende:
[..]
Het handigste is om die aan iemand te gunnen die jou later nog eens een gunst kan opleveren.
En vooral niet zeggen dat je die gunst verwacht, maar gewoon op het moment dat je de gunst nodig hebt zoiets laten vallen.
Lees anders vooral ook het boekje 'hoe word ik een rat' van Joep Schrijvers
Leuk boek is dat!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:03 schreef beunkster het volgende:
[..]
Het handigste is om die aan iemand te gunnen die jou later nog eens een gunst kan opleveren.
En vooral niet zeggen dat je die gunst verwacht, maar gewoon op het moment dat je de gunst nodig hebt zoiets laten vallen.
Ik heb wel sport gedaan ja.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hai
Sporten jullie eigenlijk
of is dat meer iets voor de jeugd
Dat kun je ook nog fanatiek in gradaties doenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb wel sport gedaan ja.
Nu doe ik fanatiek het huishouden... (Behalve vandaag, ben niet zo lekker...)
Goede work out hoor!
Ah, die heb ik ook!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:19 schreef Oblivion het volgende:
Je hebt de franse slag...das niet zo fanatiek.
En voor de plaatjesliefhebbers onder ons, lees gewoon Dilbert en de stijl van de rat!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:03 schreef beunkster het volgende:
[..]
Zwart!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jaaa klopt, maar meestal ben ik van de franse slag
Ik heb een sportbroek nodig maar de "echte" zijn zo lelijkEn dan lijkt het net of ik het al goed kan
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mjah, soms heb je het fanatieke gedeelte al gedaan de dag ervoor, dan gaat de franse slag hier ook op hoor!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook!
Klinkt toch een stuk vriendelijker dan 'je bent lui'.
Heb je de rest van de ingrediënten ook dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hey vanuit m'n ooghoek zie ik wat liggen in de koelkast..
...rabarber!
het is een teken
Had ik al verteld dat ik naar mijn werk fiets en dus helemaal geen parkeerplaats nodig heb?quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:03 schreef beunkster het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt als een goed boek! Ik wil m wel lenen!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En voor de plaatjesliefhebbers onder ons, lees gewoon Dilbert en de stijl van de rat!
Heb ik thuis liggen, lenen Liejannuh?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb je de rest van de ingrediënten ook dan?
Ja geloof 't welquote:750 gram rababer schoonmaken en in stukken van 5 cm snijden.
2 liter water erbij.
15 minuten koken.
afgieten in een schone pan door een zeef..
de opgevangen rababer nog even uitdrukken.
100-150 gram suiker erbij
(warm smaakt ie zoeter dan koud dus hou daar rekening mee)
Pan afkoelen in bijvoorbeeld gootsteen vol met koud water.
Goed koelen dus lekker in de koelkast een paar uur.
Men mene een groot glas, veel ijs en je gooit de limo erover et voila:
Diep reinigen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mjah, soms heb je het fanatieke gedeelte al gedaan de dag ervoor, dan gaat de franse slag hier ook op hoor!
Ik doe niet elke dag diep reinigen...![]()
Diep...
quote:
Have fun!quote:
Ik ga er vandoor. Tot vanmiddag!
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog even mijn nieuwe CUL-verantwoorde desktop spammen.![]()
[ link | afbeelding ]
Wanneer nu?quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ah, m'n oude buurvrouw is van haar fiets gevallen, gezicht onder het bloed, been open
Ach, dat beetje suikerquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:38 schreef Oblivion het volgende:
Is eigenlijk gewoon rabarber-bouillon...![]()
En als je geen suiker wilt: Stevia is the word!
schattigquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog even mijn nieuwe CUL-verantwoorde desktop spammen.![]()
[ link | afbeelding ]
Doodsimpel. Op andere fora heet ik 'beunky'. Dat is omdat ik toen ik in 1999 (of nog eerder, dat weet ik niet precies meer) een e-mailadres aanmaakte de naam 'beunk', mijn achternaam, al in gebruik was. Evenals beunkie. Dus daarom werd het beunky. Sindsdien gebruik ik dat dus ook op fora. Maar aangezien ik hier al eens een account 'beunky' had aangemaakt met een e-mailadres dat ik inmiddels niet meer gebruik, moest ik wat anders verzinnen. En op één van de fora waar ik lid van ben hebben we iemand die zijn voornaam + ster gebruikt en ik ben zelf ook al eens zo aangeduid (met mijn achternaam + ster). Aangezien 'markster' (voornaam + ster) niet lekker bekt heb ik daar maar 'beunkster' van gemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuk boek is dat!
Even wat anders: Hoe kom je aan je nickname?
quote:
Lolquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:34 schreef Liejannuh het volgende:
Had ik al verteld dat ik naar mijn werk fiets en dus helemaal geen parkeerplaats nodig heb?
Maar afijn, ik hoop eigenlijk tegen die tijd eens echt een andere baan te hebben.
Je had gewoon aan een FA kunnen vragen om het email adres te veranderen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:42 schreef beunkster het volgende:
[..]
Doodsimpel. Op andere fora heet ik 'beunky'. Dat is omdat ik toen ik in 1999 (of nog eerder, dat weet ik niet precies meer) een e-mailadres aanmaakte de naam 'beunk', mijn achternaam, al in gebruik was. Evenals beunkie. Dus daarom werd het beunky. Sindsdien gebruik ik dat dus ook op fora. Maar aangezien ik hier al eens een account 'beunky' had aangemaakt met een e-mailadres dat ik inmiddels niet meer gebruik, moest ik wat anders verzinnen. En op één van de fora waar ik lid van ben hebben we iemand die zijn voornaam + ster gebruikt en ik ben zelf ook al eens zo aangeduid (met mijn achternaam + ster). Aangezien 'markster' (voornaam + ster) niet lekker bekt heb ik daar maar 'beunkster' van gemaakt.
Mijn avatar ook maar gelijk uitleggen: dat is Richard Wagner, en daar ben ik een groot bewonderaar van. Heb zijn operaserie 'Der Ring des Nibelungen' zelfs in 3 uitvoeringen hier in de kast![]()
Ik heb hier geen ondertitel, omdat die niet lang genoeg is. Op andere fora is dat 'Laat alle hoop varen, gij die hier binnentreedt.'. Dat is de tekst die op de boog boven de poorten van de hel staat in het boek 'La divina comedia' van Dante Alighieri.
Mijn signature:
"De dwaling is de moeder van het inzicht." => uitspraak van Richard Wagner
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet." => uitspraak van Sébastien Jacobs, geen idee wie dat was maar ik vind het een mooie uitspraak
"If you think education is expensive, try ignorance" => uitspraak van Derek Bok, een advocaat, professor en tevens voormalig voorzitter van Harvard
Nou ja, ik kan er zelf ook niet helemaal tegenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Geef het aan mijn kind en nog eens kijken of je dat zegt...
ik vind 't juist mannelijk klinkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je had gewoon aan een FA kunnen vragen om het email adres te veranderen.
Maar goed dat is een aap in zijn kont kijken.
Door die -ster erachter vind ik het vrouwelijk klinken...
En bedankt voor je volledige uitleg.
Ik zit in de consumentenprijzenhoek bij 's lands grootste cijferfabriek.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:44 schreef beunkster het volgende:
[..]
Lol
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je voor werk doet?
Klopt, Oblivion wordt vaker voor man aangezien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind 't juist mannelijk klinken
net als obli
Ahaquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zit in de consumentenprijzenhoek bij 's lands grootste cijferfabriek.
En dat ken ik wel een beetje. Gister nog een collega uit Curaçao op bezoek, nog wel geprobeerd om een werkbezoekje los te peuteren, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.
we pm'en wel een keer om hem te overhandigenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt als een goed boek! Ik wil m wel lenen!
iedereen is hard aan t werk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:24 schreef latislos het volgende:
wat een stilte hiero.
quote:life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get!
zei ze dat?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
iedereen is hard aan t werk.
K had net een oude vrouw aan de telefoon in georgie, en die sprak nog engels ook.
[..]
Dat zou helemaal mooi geweest zijn. Nee, dat is mijn toevoeging.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:02 schreef DarkElf het volgende:
potver, er heeft iemand buiten heel hard Frans Bauer aan staan...
en dan woon je in België
Om de stilte te doorbreken, KLIKquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:24 schreef latislos het volgende:
wat een stilte hiero.
en dan woon je in België
en dan woon je in België
traantjes hierquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om de stilte te doorbreken, KLIK
Ben al goed bezig geweest op mijn laatste vrije ochtend, alle deuren en ramen van de tuinkamer en de voordeur met de microvezeldoekjes gedaan
inderdaad wat een stem!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
traantjes hierwat een stem
Supermooi idd!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om de stilte te doorbreken, KLIK
Ben al goed bezig geweest op mijn laatste vrije ochtend, alle deuren en ramen van de tuinkamer en de voordeur met de microvezeldoekjes gedaan
Die kan ik ècht niet uitstaanquote:
Héérlijk als kleine kinderen zichzelf in een spiegel zienquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
over de miiaaauwmiaaaauwmiaaaw
Dan vind je deze vast prachtig
Ik denk dat ik maar weer bij je kom eten schatquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:42 schreef golfer het volgende:
Boodschappies weer gedaan in het dorp.
Het wordt vanavond op de huid gebakken zeebaarsfilet met een coquille st. Jacques ernaast en gebakken zeezout/rozemarijn-aardappeltjes met gegrilde groene asperges.
WTF is dit voor raar drankje? is dit zo een yogurt tjoepatjoep spul?quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:55 schreef latislos het volgende:
en ook een tikkeltje Zweeds: Mjölkdrink Rabarber![]()
[ afbeelding ]
game on.
En opschieten Tezz!quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:31 schreef Tezz het volgende:
Ik ben gvd gewoon aan het werken thuis. Wat ben ik toch een ei. Heb ik een middagje vrij en ben ik gewoon aan het werk! Ik zet de pc gewoon af dadelijk hoor en ga bij mijn dochter in de tuin zitten..........
Melk-rabarberdrink. Staat er tochquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:50 schreef FP128 het volgende:
WTF is dit voor raar drankje? is dit zo een yogurt tjoepatjoep spul?![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zoek dekking!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef AKnynke het volgende:
En opschieten Tezz!
Het wordt hier nl. alweer bewolkt! en de bewolking komt jouw kant op!
Jep, hij is hier aangekomen..............maar het is qua temp toch best wel lekker buiten, zo op mijn ligbedje! Ik heb echt mazzel dat ons petekindje hier is ! Die is twaalf, dus die kan mooi Bente bezig houden terwijl ik op het ligbedje lig, hihi...........quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En opschieten Tezz!
Het wordt hier nl. alweer bewolkt! en de bewolking komt jouw kant op!
Jammer dat ze alleen de laatste 6 op de site hebben staan! Ik heb hem maar gebookmarked nu want ik voel me nogal aangesprokenquote:
Oeh, rampzalig!quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Iemand toevallig ervaring met UV shampoo's of andere manieren om je haar z'n "winterkleur" te behouden?
Ik vond het wel mooi donkerbruin achtig. Maar nu wordt het meer strawberry brown [ afbeelding ]
Guhl heeft daar een heel goed maskertje voorquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Iemand toevallig ervaring met UV shampoo's of andere manieren om je haar z'n "winterkleur" te behouden?
Ik vond het wel mooi donkerbruin achtig. Maar nu wordt het meer strawberry brown [ afbeelding ]
Mwah..quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja hoor. Er zijn genoeg mensen die wèl hun haar vervenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:49 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, rampzalig!![]()
Durf je nog wel over straat nu?
En je hebt mensen die gewoon zoooooo grijs zijn op hun 33e dat ze wel moeten verven........quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja hoor. Er zijn genoeg mensen die wèl hun haar verven
omdat ze een bepaalde kleur mooi vinden. Ik vind toevallig m'n eigen kleur al mooi, dus verf ik het nìet. Dat heeft niets met rampzaligheid of niet over straat durven te gaan te maken.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:49 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, rampzalig!![]()
Durf je nog wel over straat nu?
Ik heb wel een zwak voor Hollandsche vrouwen met zwart (of erg donker) haar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
En je hebt mensen die gewoon zoooooo grijs zijn op hun 33e dat ze wel moeten verven........
Vriend van m'n ouders was op z'n 20e al grijs(wit) had oorspronkelijk pikzwart haar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
En je hebt mensen die gewoon zoooooo grijs zijn op hun 33e dat ze wel moeten verven........
Ik ben heel, heel lichtblond van mezelf, dus als het goed is valt het niet zo op bij mij tegen die tijdquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor Hollandsche vrouwen met zwart (of erg donker) haar.
Bij mij begon het ook al rond die tijd (erfenisje van mijn papa die daar ook 'last' van had). Ik verf het weilswaar in mijn eigen kleur (zwart) maar het is wel fucking irritant, je ziet uitgroei namenlijk heel snel met dat donkere haar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Vriend van m'n ouders was op z'n 20e al grijs(wit) had oorspronkelijk pikzwart haar.
stond hem wel goed, maar kan me voorstellen dat je het niet kan waarderen.
Oh, vertel???quote:
en helemaal wit zou niet staan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij mij begon het ook al rond die tijd (erfenisje van mijn papa die daar ook 'last' van had). Ik verf het weilswaar in mijn eigen kleur (zwart) maar het is wel fucking irritant, je ziet uitgroei namenlijk heel snel met dat donkere haar.
Vast wel, maar ik vind mezelf nog te jong daarvoor. Over een jaartje of 10 eens kijken of ik het uit laat groeien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
en helemaal wit zou niet staan?
delftse hout toevallig?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat een gesprekken weer, hier! Sjonge!
Ga zo in een parkje in Delft BBQ'en met collega's... Ben benieuwd of het goed weer blijft!en of mn collega's nuchter blijven
Weet niet hoe jong je nu bent, maar op je 38ste is het nog steeds geen gezicht...quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik vind mezelf nog te jong daarvoor. Over een jaartje of 10 eens kijken of ik het uit laat groeien.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Weet niet hoe jong je nu bent, maar op je 38ste is het nog steeds geen gezicht...![]()
Kermis overleeft!
MAMA, jij moet schieten!
Mam: Okay.
Leg een 10 euro neer, zijn 22 schoten.
En gewoon 22 sterretjes aan flarden schieten hè?![]()
Ben gewoon een stoere moeder...met geverfd haar...
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:09 schreef DarkElf het volgende:
goed zo Obli
ik heb een hekel aan kermissen, kan wel schieten en ben geen moeder en ongeverfd.
quote:god wat een oninteressante post
Euhm, hier heeft het best hard geregend...quote:
Oh ja; de zon schijnt, tis hartstikke warm en ik heb geld uitgegeven vandaag; bon dus
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:21 schreef DarkElf het volgende:
oh niets bijzonders hoor, gewoon in de drogist enzomaar ik heb iets met drogisterijen
quote:
het heeft hier ook gegoten hoor! maar das niet erg want mijn auto was bijna geel van t stuifmeel en nu weer leuk roodalleen nu is t al weer een tijd schitterend weer
en de katten liggen voor pampus...
Ja, en waar kom je mee thuis? Dingen die na aankomst gelijk stuk gaan...quote:
en ja kermissen kosten veel! geld ... we zijn hier naar de Antwerpse Sinksenfoor (kermis) geweest en man wat er doorheen gaat dan... (en dat terwijl we er allebei niets aan vinden maar goed, we waren mee op een uitje met anderen)
Ja euhm nee denk niet dat dat er inzit bij mij... vind dat geneuzel daar altijd veel te leukquote:
oh shit de planten! Note to self: vanavond eindelijk eens de planten water geven!quote:
Is ook wel lekker, zeker voor de dorstige planten en mensen met flinke hooikoorts.
ach zolang je het maar naar je zin gehad hebquote:Ja, en waar kom je mee thuis? Dingen die na aankomst gelijk stuk gaan...![]()
De straat ligt hier bezaait met plastic...![]()
Oh well...
Nog 1 keer dan...quote:
Heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe het je niet na, OblivionIk zou misschien 22x mis schieten
Ik heb bewust maar 2 planten in huisquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:29 schreef DarkElf het volgende:
oh shit de planten! Note to self: vanavond eindelijk eens de planten water geven!
nou ik moet zeggen, die in huis gaat goed... t zijn juist die op het terras die ik vergeetquote:
Gewoon een halve kerel manquote:
Ik heb geen "buiten" bij dit huisje, en dat is maar goed ook hahaquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ik moet zeggen, die in huis gaat goed... t zijn juist die op het terras die ik vergeet
dan zit ik buiten en kijk om me heen en denk:'ja als de zon weg is dan..."
rightdat denk ik nu al vanaf zaterdag.
Die bloeien heel lang maar twee jaar?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn orchidee heeft twee jaar gebloeid ? En nu is ie dood
wat een geniaal dingquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een of ander lelijk vogeltje op voelsprieten in de pot staan van de plant die het minst tegen droogte kan en dat vogeltje begint te fluiten als die plant te droog staat en houdt pas op als je de plant water hebt gegeven.Sinds ik dat ding heb is het me nog niet een keer gelukt om planten te vermoorden en mijn orchideeën bloeien nu zelfs voor een tweede keer! Dat is me voorheen nog nooit gelukt.
en die zijn heel lelijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die bloeien heel lang maar twee jaar?![]()
En dan vallen de bloemen eraf en dan heb je een potje met grote, groene bladeren met alleen nog een stokje.
Ik zal wel even navragen hoe lang het echt wasquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die bloeien heel lang maar twee jaar?![]()
En dan vallen de bloemen eraf en dan heb je een potje met grote, groene bladeren met alleen nog een stokje.
Het was een van de onzinnige kost-niks-maar-het-is-wel-een-cadeautje-cadeau's met Sinterklaas.quote:
Als ze het goed doen moet je ze ook niet gaan verplaatsen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik zal wel even navragen hoe lang het echt was
![]()
![]()
Had ik er net een week een mooi plekje voor gevonden
![]()
![]()
![]()
Heb ik alleen nog een gaar stokje over!
Alleen de pot heb ik opgetild en op m'n nachtkastje gezetquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als ze het goed doen moet je ze ook niet gaan verplaatsen.
Ik hou van dat soort prullenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het was een van de onzinnige kost-niks-maar-het-is-wel-een-cadeautje-cadeau's met Sinterklaas.
Die inderdaad octo.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Alleen de pot heb ik opgetild en op m'n nachtkastje gezet
snel de plantjes buiten zettenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:48 schreef DarkElf het volgende:
T gaat hier zo onweren lijkt het
lekker hoor
* Stereotomy kapmes paktquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Regen? Waar!Hier prachtig weer
En ik heb soms ook witte haren die op van dat visdraad lijken. Alleen niet op m'n hoofd
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:11 schreef Tezz het volgende:
Ik heb de compu zelfs uitgezet omdat het hier ZO HARD regende, echt ongelofelijk............zoooooo hard! Nu schijnt de zon trouwens weer...........
Kind ligt al in bedje, man is op het werk en het bankje blijft me maar roepen: ga op me liggen, ga op me liggen, ga op me liggen!!!!!!
hoeraquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben lekker in het zonnetje naar huis gefietst.
En mn tas is er.![]()
[ afbeelding ]
Doe nog eens een beetje meerquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:51 schreef Bluezz het volgende:voor de tas van Liej
voor Nynke die lekker op vak gaat
voor de regen
voor de pinkbloem
voor mijn bankje waar ik even op mocht liggen
voor mijn collega van nu die voor me invalt als ik naar mijn collega van toen ga
voor haarverf waarmee ik mijn haartjes ontgrijzen kan
voor de zeebaars die heerlijk in mijn buikje zwemt
voor de etna die zijn waffel moet houden
voor het espresso-apparaat die ons nu een bakje koffie gaat geven
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:50 schreef AKnynke het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ben nu aan het kijken wat ik mee moet![]()
![]()
![]()
Tja, je kan het niet bestellen...quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:16 schreef SHE het volgende:
regen Obli???
Je ziet nog geen 20 km bij me vandaan en hier is het gortdroog...ik SNAK naar regen !
Dat mijn beste krak, weet ik ook nog...quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
Obli, ik wist dat je enorm stoer kan klussen en koken, maar dat schieten is wel errug stoer!![]()
Misschien nog stoerder dan een vrouw die de buitenspel regel kent.......
Euhm....en daar wil jij naar toe?quote:
Nee, AK is veel toffer dan SWE nog!quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
He lekker, voetbal. Lang niet meer gezien. Hup Zenit!
Wordt het binnenkort SWENynke?
klopt, ze is wel heel actief maar tis geen Krakatau ofzo...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
De Etna is imho niet zo'n wilde vulkaan die maar raak doet. Ik zou dat bet willen zien!
warm?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Hoe zal lava aanvoelen?
Nee, ik bedoel lava en dat is gesteente in vloeibare vorm, en als het gestold is zou het geen lava meer mogen heten.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
Gestolde lava hoop ik?![]()
Dat heb je in veel soorten.
Zie hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lavaquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel lava en dat is gesteente in vloeibare vorm, en als het gestold is zou het geen lava meer mogen heten.
Ik bedoelde ook meer qua viscositeit, maar ik vrees dat er niet meer veel te voelen valt nadat al je tastzenuwen direct verbranden. Da's jammer.
Waarom moet ik nu ineens aan poep denken?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:04 schreef beunkster het volgende:
Zie hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lava
Gewoon op zoek dus naar een product met een viscositeit van 100.000 millipoiseuille.
Pindakaas zit op 150.000, dus lava voelt klaarblijkelijk als aangelengde pindakaas als het om viscositeit gaat.
Ik ben weer present, net terug van de hockey!quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het hier stil eigenlijk....
Wat een gruwelijke kitch!quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:11 schreef PeRi het volgende:
Ik heb echt zoveel lol, dat tripje kan echt niet meer stuk!
Ja daar zijn we dus ook bang voor. Maar het levert echt heel wat voorpret op iig en om het geld kan je het niet latenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Lol Peri. ik zou er niet rustig slapen!
Hoe was 'Schatten van moeder India' ?
Ohh ik ben elke dag nog wel op IRC te vindenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt goed!
Trouwens, je signature roept nostalgische gevoelens op, MIrc...........
Wie van de twee ben jij?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:35 schreef AKnynke het volgende:
Met deze stevige stappers ging ik Brugge in! [
-foto's-
jup, ik ben de blonde.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wie van de twee ben jij?Met het blauwe shirtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |