Dat vele water valt denk ik ook wel mee, er is niet heel intensief geblust.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:16 schreef Parzival het volgende:
hmm nog niets bekend dus over de binnenzijde van het gebouw.. fikt t nou nog steeds op de BG en kelder ? of is er nog IETS van het gebouw over (afgezien van veeeeel water)
Was volgens mij in de zogeheten "Blokkenhal", helemaal achterin de laagbouw, zo ongeveer het verste weg van het gedeelte wat ingestort is.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Parzival het volgende:
"Volgens de brandweer zijn de kelder en onderste twee verdiepingen waarschijnlijk bewaard gebleven"
Hmm zou daar de tentoonstelling hebben gestaan ??
Ik heb een paar jaar langs de aanrijroute van de brandweer naar de faculteit scheikunde gewoond.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:28 schreef Lamb het volgende:
Ik hoorde dat het ontruimingsalarm bij de faculteit scheikunde afging net. Ohgod ;p
Ik zag net nog een laptop staan en een gsm.. zagen er nog mooi uit.. Nee, volgens mij waren alleen de BG en Kelder nog aardig 'intact'. natuuurlijk door het instorten is een gedeelte kapoet.. En der ligt ongeveer een nieuwe zwemparadijs. maar het staat nog wel.. de inhoud is natuurlijk compleet verloren gegaan./quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:16 schreef Parzival het volgende:
hmm nog niets bekend dus over de binnenzijde van het gebouw.. fikt t nou nog steeds op de BG en kelder ? of is er nog IETS van het gebouw over (afgezien van veeeeel water)
nee daar stond het eerst opgeslagen, maar het was juist die dag ervoor naar een zaal gebracht voor tentoonstellingquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Parzival het volgende:
"Volgens de brandweer zijn de kelder en onderste twee verdiepingen waarschijnlijk bewaard gebleven"
Hmm zou daar de tentoonstelling hebben gestaan ??
Zeker wel al parkeerboete's uitgeschreven?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:12 schreef Pasz het volgende:
Er zijn nog geen auto's weggesleept.
Toch niet dat kleine witte autotje he? Zag die toevallig staan recht voor het ingestortte gedeelte :pquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:12 schreef Pasz het volgende:
Mocht net eindelijk mijn auto ophalen, die daar geparkeerd stond. Onder begeleiding van een vriendelijke beveiligingsbeambte, dat wel. Ze hebben op het parkeerterrein een megahek neergezet. De auto's die daar achter staan blijven verboden terrein. Er zijn nog geen auto's weggesleept.
Of hij ziet toevallig je reserve molotov-cocktail liggenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:23 schreef Parzival het volgende:
sta je daar met de beveiligingsbeamte blijkt er een wielklem op te zitten.. dat zou weer grappig zijn
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:12 schreef Pasz het volgende:
Er zijn nog geen auto's weggesleept.
Lijkt me wel een beetje ongepast.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zeker wel al parkeerboete's uitgeschreven?
Volgens mij had dan beter de CT-faculteit af kunnen fikken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:36 schreef pfaf het volgende:
Die jaren 70 Oostblok bouw mag inderdaad wel eens vernieuwd worden!
Ho ho, daar zit een prachtig nieuw stukje Geotechnologie aan vast !quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij had dan beter de CT-faculteit af kunnen fikken.
quote:104 Teletekst wo 14 mei
Stoelencollectie TU Delft gered
` De brandweer in Delft is het gebouw
van de TU binnengegaan dat gisteren
door brand werd verwoest.Bijna alle
stoelen van ontwerpers zoals Rietveld
en Le Corbusier bleken ongeschonden.Dat
geldt ook voor tientallen maquettes
die als verloren werden beschouwd.
Verder gaat de brandweer het sportveld
van de TU Delft en de balkons van flats
in de buurt onderzoeken op asbest.Op
het inmiddels afgesloten sportveld zijn
asbestvezels gevonden.De lucht bevat
geen asbestdeeltjes,zegt de brandweer.
De examens van de studenten gaan door
en maandag worden de colleges hervat,in
zalen van andere universiteitsgebouwen.
TN is ook geen architectonisch kunststukjequote:Op woensdag 14 mei 2008 15:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij had dan beter de CT-faculteit af kunnen fikken.
Alle gebouwen op de campus zijn vreselijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:22 schreef zquing het volgende:
[..]
TN is ook geen architectonisch kunststukje
Volgens mij veroorzaakt EWI zelf die harde wind hoor.quote:maar als ct was afgefikt had 't niet meer zo hard gewaaid bij ewi
wat ik gehoord had was dat alles gewoon goed was todat ze een extra verdieping hadden gebouwd op CT en dat 't pas daarna zo hard is gaan waaienquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alle gebouwen op de campus zijn vreselijk.
[..]
Volgens mij veroorzaakt EWI zelf die harde wind hoor.
zo bikkels, niet eens een weekje vrij?quote:De examens van de studenten gaan door
en maandag worden de colleges hervat,in
zalen van andere universiteitsgebouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |