abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58662785
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:

[..]

Zo bijzonder is Jaap niet hoor
Denk zijn bizarre overgewicht weg en je zult dat soort gasten veel vaker tegen komen.
Jaap is gewoon een veel te dikke jongen die denkt grappig te zijn door te boeren en andere smerige dingen te doen. O ja, en hij kan goed schaken en hij kiest geen partij. Verder niets bijzonders.
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:27:31 #252
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58662798
Amanda gooit met thee naar Huub
Hangplek voor vrije gedachten
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:27:51 #253
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58662801
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:23 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Doodeng, als dit gevecht doorgaat.
Geen streamers die het kunnen zien, geen pottenkijkers.
Arme Huub.
Maar als het goed is wel met scheidsrechter Peter Aerts, die kan Brian aan met 2 vingers in zijn neus, dat is dan wel weer positief!
be nice or go away
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:28:48 #254
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58662813

'Mijn Gouden Kooi dieptepunt was het moment toen ik Amanda naar de douchecabine bracht..."
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58662816
Jaap heeft wel een enorm gevoel voor humor
Hele huis een teringzooi en die miljonairs helemaal in de stress zegt hij aan de eettafel "ik wil mijn excuses maken...aan alle mensen in Brielle waar ik woon"

Knallen!

Zonder TerrorJaap was het nooit zo leuk geweest.
pi_58662818
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt ze haten, je kunt ze liefhebben, je kunt ze neutraal benaderen, maar alle bewoners zijn mensen die je in zo goed als iedere straat tegenkomt. De dombo's, de sneaky figuren, de agressieve mensen, de nietszeggende figuren. Iedereen kent ze.
*knip*
Nadeel van alle realityshows na Big Brother is dat het geen "echte" mensen meer zijn. Het zijn mensen die wanhopig bezig zijn een bekende Nederlander te worden en hun gedrag zoveel mogelijk aanpassen aan hoe zij denken dit doel het best te bereiken. De gouden kooi stimuleert dit gedrag ook nog eens door de bewoners regelmatig de buitenwereld in te laten gaan en cadeaus en fanmail te laten ontvangen. Ik denk dat het programma een stuk interessanter was geweest als ze echt compleet afgesloten waren van de buitenwereld.
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:31:19 #257
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58662828
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:23 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Doodeng, als dit gevecht doorgaat.
Geen streamers die het kunnen zien, geen pottenkijkers.
Arme Huub.
Het zou nooit een gevecht mogen zijn!
Brian heeft Huub uitgedaagd voor een potje sparren - spar·ren (onovergankelijk werkwoord; sparde, heeft gespard) 1 (vechtsport) met een tegenstander oefenen, trainen

Helaas is Brian niet van plan te gaan sparren..........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:31:37 #258
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58662837
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:23 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Verkeerde topic, ik ga hier ook geen anti-Huub filmpjes posten. Heb het gewoon over wie je wilt die wint, of speculeer over de aankomende halve finale en daarna. Ik hoop iig dat Brian en Jaap door zijn/gaan.
Hoezo verkeerd topic? Dit is nog steeds de COS hoor, Commentaar Op Streams, dit is on-stream getoond dus mag iedereen zijn/haar mening er over geven, je hoeft het niet met de commentaren eens te zijn maar dit is wel degelijk de goede plek hiervoor. (No offence)
be nice or go away
pi_58662868
Volgens mij is het gevecht morgen.Hoorde Brian in het laatste half uurtje iets zeggen over sparren.
pi_58662874
Nog wat vrienden van brian, die gaan vast ook smsjes sturen..
pi_58662878
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:27 schreef Lady-night het volgende:
Amanda gooit met thee naar Huub
Het punt waar de regie de fout in ging door haar niet naar huis te sturen.
Goedemorgen :W
pi_58662880
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:31 schreef Dark het volgende:

[..]

Het zou nooit een gevecht mogen zijn!
Brian heeft Huub uitgedaagd voor een potje sparren - spar·ren (onovergankelijk werkwoord; sparde, heeft gespard) 1 (vechtsport) met een tegenstander oefenen, trainen

Dáárom vind ik het ook zo eng, ik ben bang dat Huub echt letsel oploopt
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:35:09 #263
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_58662890
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:42 schreef mazaru het volgende:
Ik blijf er bij dat er maar 1 in die kooi zit die het verdiend.
En dat is Huub.
Hij heeft het allermeest moeten verduren.
Hij is altijd in de minderheid geweest.
Hij heeft met niemand meegelift.
Hij heeft het meest tv gemaakt.
Hij heeft de meeste tegenwerking gehad van de redactie.

Zonder Huub waren er al heel wat mensen afgehaakt met kijken, waaronder ondergetekende
Zucht... ik ben het maar met twee punten eens. Het niet meeliften en het in het de minderheid zijn. Het 'verduren' is onzin, hij is zelf al zijn acties gestart en heeft eigenhandig mensen eruitgewerkt of getracht in een hoek te drukken. Ook de tegenwerking is grote onzin, de redactie heeft juist geprobeerd hem steeds in het programma te houden. Dit omdat ze ook wisten dat zonder hem heel veel streamers af zouden haken. Ik wil zijn acties ook niet direct 'tv maken' noemen, iig geen prettig tv maken. Ik moet wel toegeven dat hij de spanning in de villa wel hooghield en dat het zonder hem veel suffer zou zijn geweest. Maar ik vind vele van zijn acties te moreel verwerpelijk en, net als bij Brian, is het bij Huub niet puur spel. Beiden hebben dingen verkeerd gedaan, dingen die (wat mij betreft negatief) kenmerkend zijn tijdens het verblijf de kooi.
pi_58662895
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Amanda:
Als ik hem zie word ik helemaal vrolijk!

“Mitch! Ja, ik was ook wel gek op hem. Het klikte echt heel goed tussen ons maar hij haalde het gewoon niet bij wat ik voor Brian voelde. Toen ik Mitch laatst weer zag werd ik daar echt niet meer zo vrolijk van hoor!”

Iemand nog caps van de adorerende blik van Amanda naar Mitch laatst?
jazekers heb ik die nog

pi_58662897
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:34 schreef blomst het volgende:

[..]

Het punt waar de regie de fout in ging door haar niet naar huis te sturen.
Dellie was de vervanging voor Nena zodat Brian zijn lusten op haar kon botvieren.
Zonder Dellie zat Brian nu al thuis.
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2008 @ 12:35:58 #266
135305 beequeen
Lost.
pi_58662899
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:28 schreef Scandalous het volgende:

'Mijn Gouden Kooi dieptepunt was het moment toen ik Amanda naar de douchecabine bracht..."
Hij was hier behoorlijk onder invloed van het een of ander. Je hoort Flens op de achtergrond bléren dat hij zijn asomuts af moet doen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58662917
Het zou wel DGK stijl zijn om morgen dat gevecht te houden, Huub fysiek te slopen en hem daarna naar huis te sturen.
Huub flipt hem dan onstream door omdat hij die middag daarvoor in elkaar is gebeukt.
Ik zie het zo gebeuren
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:37:10 #268
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_58662918
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:31 schreef Dark het volgende:

[..]

Weer een onwaarheid. Brian wil gewoon met goed voetenwerk om Huub heendraaien en zijn klappen opvangen, dit is wat hij heeft gezegd. Het is Huub die zei dat hij de officiele regels niet zou naleven (een elleboog in Brian's gezich wilde planten) en dat hij het niet als een sport kon zien (als iemand me slaat, wordt het zwart voor mijn ogen).
pi_58662929
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:37 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Weer een onwaarheid. Brian wil gewoon met goed voetenwerk om Huub heendraaien en zijn klappen opvangen, dit is wat hij heeft gezegd. Het is Huub die zei dat hij de officiele regels niet zou naleven (een elleboog in Brian's gezich wilde planten) en dat hij het niet als een sport kon zien (als iemand me slaat, wordt het zwart voor mijn ogen).
Ja vast
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:38:12 #270
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58662931
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:35 schreef Desii het volgende:

[..]

jazekers heb ik die nog

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
dat was leuk om te zien
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58662956
quote:

[..]

Hoe wil hij Huub dan 7 hechtingen bezorgen
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:39:40 #272
168159 FSR
Just myself
pi_58662960
quote:

[..]

Ook zei Bwian dat hij hem op die vrijdag (wat nu niet is doorgegaan) kon slaan, omdat je zo niet met vrouwen omgaat.

Btw, zal Bwian niet denken.... Sparren... dat zijn toch bomen... ?
When exist, things are inévitable
pi_58662974
quote:

[..]

Dat goede voetenwerk van Brian kennen we, vraag maar aan Yuri, die revalideert nog steeds
pi_58662976
quote:

[..]

Dan heb je toch wat stukjes gemist van de streAms
Goedemorgen :W
pi_58662983
Iemand die net komt kijken in de COS en van mening is dat Brian alleen wat speelse stootjes gaat geven neem ik niet serieus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')