Dus dan heeft Mevrouw "Ik heb de meeste diploma's van iedereen gehaald in de kooi" volgens jou feitelijk geen diploma's en volgens haar eigen telling maximaal 2?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:58 schreef blomst het volgende:
[..]
kappers opleiding zei ze, ze heeft volgens mij nergens diploma's voor, voor de nagels moet ze nog steeds de theorie doen.
Dat vind ik ook nog steeds iets onbegrijpelijks van Liekequote:Op woensdag 14 mei 2008 12:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En het smerigste was nog om Huub pootje te haken toen hij naar Lieke rende.En dat zijn nu Lieke haar grote vrienden en Huub is de klootzak.
Brian: "Ik heb er wel zes Big Brothers opzitten en vele miljonairs zien komen en gaan. Ik heb pijn laten zien, liefde, verdriet, mijn goede en slechte kanten. Ik heb in de villa geleerd mezelf te beheersen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als Huub eruit gaat, stem ik helemaal niet
Simpele ziel.quote:Brian: "Ik heb er wel zes Big Brothers opzitten en vele miljonairs zien komen en gaan. Ik heb pijn laten zien, liefde, verdriet, mijn goede en slechte kanten. Ik heb in de villa geleerd mezelf te beheersen. Mijn grootste concurrent is Huub. Hij heeft een agressieve achterban die massaal op hem stemt en daarbij gebruik maakt van sms-bommen en bulkmail."
Argument
"In de populariteitspolls sta ik tegenwoordig bovenaan, puur omdat Huub zijn fans heeft opgeroepen op mij te stemmen. Zo heeft hij het ultieme argument in handen om mij te lozen. Als Jaap zich laat manipuleren door Huub, graaft hij zijn eigen graf. Hij kan het nooit opnemen tegen Huub. Jaap maakt wel kans tegen mij. Hoewel, ik zit hier als langste en ik wil dit graag beloond zien met de hoofdprijs."
Hoofdprijs
Brian vervolgt: "Met de hoofdprijs wil ik een nieuwbouwhuis kopen, een wereldreis maken met Amanda en andere mensen helpen. Het eerste wat ik na de finale ga doen is mijn familie omhelzen, we hebben elkaar zo gemist. Deelname aan de Gouden Kooi staat mijn carrière niet in de weg. Hier heb ik levenslessen geleerd die je niet uit een boekje kunt leren."
Weinig mensen zijn tegen het grote geld bestand, zo ook Lieke niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog steeds iets onbegrijpelijks van Lieke
Wat een gekkie hè, die Brianquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian: "Ik heb er wel zes Big Brothers opzitten en vele miljonairs zien komen en gaan. Ik heb pijn laten zien, liefde, verdriet, mijn goede en slechte kanten. Ik heb in de villa geleerd mezelf te beheersen.
Mijn grootste concurrent is Huub. Hij heeft een agressieve achterban die massaal op hem stemt en daarbij gebruik maakt van sms-bommen en bulkmail."
Bron: nu.nl
En hoeveel mensen deden er ook weer mee aan dat zogenaamde Nationale Kampioenschap?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:58 schreef blomst het volgende:
kappers opleiding zei ze, ze heeft volgens mij nergens diploma's voor, voor de nagels moet ze nog steeds de theorie doen.
Vanuit Jaap geredeneerd kan ik me dat wel voorstellen. Jaap heeft nooit iets durven of willen doen zonder het eerst uitvoerig besproken te hebben. Het aanrandincident liep pas echt uit de hand toen Brian het niet kon hebben dat Lieke zich ging verzetten. Toen werd hij agressief, begon te knijpen en het werd meteen grimmiger. Ik meen me te herinneren dat Jaap toen al meteen iets zei van: dit was niet afgesproken en haar los liet. Vandaar dat hij niet kon begrijpen dat hij vervolgens een boete kreeg terwijl hij zelf niets gedaan had waarvoor hij vooraf geen toestemming had gekregen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:03 schreef BarryK het volgende:
En wat een dikke boehoe deed Jaap nadat hij die boete kreeg zeg...
2??quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoeveel mensen deden er ook weer mee aan dat zogenaamde Nationale Kampioenschap?
Nederlandse kampioenschap, ja...quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoeveel mensen deden er ook weer mee aan dat zogenaamde Nationale Kampioenschap?
Daar heb je meteen de essentie te pakken, Jaap weet wanneer hij moet stoppen, ook wanneer er een opstootje is, goed hij heeft zich schandalig gedragen bij die groupies in het bubbelbad en hij is af en toe te ranzig maar echt geweld heb ik van hem niet gezien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:12 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vanuit Jaap geredeneerd kan ik me dat wel voorstellen. Jaap heeft nooit iets durven of willen doen zonder het eerst uitvoerig besproken te hebben. Het aanrandincident liep pas echt uit de hand toen Brian het niet kon hebben dat Lieke zich ging verzetten. Toen werd hij agressief, begon te knijpen en het werd meteen grimmiger. Ik meen me te herinneren dat Jaap toen al meteen iets zei van: dit was niet afgesproken en haar los liet. Vandaar dat hij niet kon begrijpen dat hij vervolgens een boete kreeg terwijl hij zelf niets gedaan had waarvoor hij vooraf geen toestemming had gekregen.
Of opdat Huub volgende week postuum als winnaar kan worden uitgeroepen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:14 schreef Dark het volgende:
Dus vanavond het grote "gevecht" tussen Brian en Huub?
Opdat wij donderdag kunnen zien dat Brian het werkwoord sparren niet kent?
?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:14 schreef Dark het volgende:
Stel dat er een gevecht komt en Brian gaat verder dan sparren, dan nemen de ze boel opnieuw op.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:14 schreef Dark het volgende:
Oja die Russen die als hulpjes/slaafjes van B en A binnen kwamen maar te zwak bleken te zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:18 schreef Lady-night het volgende:
Brian gaat alles van Cora bloootleggen....
http://www.clipser.com/watch_video/101178
Natuurlijk, en Huub is straks 'tegen de deur gelopen' of 'van de trap gevallen'.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stel dat er een gevecht komt en Brian gaat verder dan sparren, dan nemen de ze boel opnieuw op.
Handig toch nu ze offstream zijn, ik zou het echt niet trekken als een familielid met Brian offstream in dat huis zou zitten.
Met de druk van achter en het wurgcontract zou een ander willekeurig figuur al lang doorgedraaid zijn.
Huub
Doodeng, als dit gevecht doorgaat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Natuurlijk, en Huub is straks 'tegen de deur gelopen' of 'van de trap gevallen'.
Hopelijk komt hij er zonder al te veel schade van af en zijn de beelden dermate erg dat ze niet geschikt zijn voor uitzending, hoe dan ook dit kan nooit gunstig voor Brian uitpakken.
En welke levenslessen doel je hier op, Brr?quote:Brian vervolgt: "Met de hoofdprijs wil ik een nieuwbouwhuis kopen, een wereldreis maken met Amanda en andere mensen helpen. Het eerste wat ik na de finale ga doen is mijn familie omhelzen, we hebben elkaar zo gemist. Deelname aan de Gouden Kooi staat mijn carrière niet in de weg. Hier heb ik levenslessen geleerd die je niet uit een boekje kunt leren."
Verkeerde topic, ik ga hier ook geen anti-Huub filmpjes posten. Heb het gewoon over wie je wilt die wint, of speculeer over de aankomende halve finale en daarna. Ik hoop iig dat Brian en Jaap door zijn/gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:18 schreef Lady-night het volgende:
Brian gaat alles van Cora bloootleggen....
http://www.clipser.com/watch_video/101178
Zo bijzonder is Jaap niet hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt ze haten, je kunt ze liefhebben, je kunt ze neutraal benaderen, maar alle bewoners zijn mensen die je in zo goed als iedere straat tegenkomt. De dombo's, de sneaky figuren, de agressieve mensen, de nietszeggende figuren. Iedereen kent ze.
Er springt er één uit die echt anders is, en dat is Jaap. Ik kende zijn soort niet en hij is wat mij betreft vet ok. Olijke snoet, vriendelijk, slim en in het bezit van een groot hart. Een echt uniek persoon. Hoe hij gisteren die interviews ook weer doet, accuraat, to the point, gewoon keurig!
Jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |