En weer Huub Huub huub.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:43 schreef MargrietV het volgende:
http://www.nu.nl/news/156(...)dert_ontknoping.html
En Amanda blijft maar doorlullen over haar diploma's: kappersdiploma had ze al (was gestopt volgens mij), diploma nagelstyliste( deelcertificaat praktijk) derde op de kampioenschappen visagie( wat was dat ook al weer, 7 deelnemers ofzo)quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:43 schreef MargrietV het volgende:
Die heeft de streams volgens mij via vol.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:50 schreef Dementor het volgende:
Van NL:
so wird manipuliert bei de gouden kooi
wenn man manche streams anklickt oder beenden will erscheint folgender satz:
vergisst nicht für brian zu stemmen. sms brian nach 5656 (zwischen den 15. und 22. mai
schickt man sms für huub bekommt man von brian einen dank
das ist die wahre regie wo angeblich alles ehrlich zugeht.
Ik ook, maar krijg dat niet in beeldquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die heeft de streams volgens mij via vol.
Ik vind stukje van Jaap wel erg leuk.. En pluimpje voor hem als hij een half miljoen wegschenkt. Zie ik Brian met zijn 'mensen helpen' nog niet doen en Amanda 'als Brad en Angelina naar Afrika' ook niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:43 schreef MargrietV het volgende:
kappers opleiding zei ze, ze heeft volgens mij nergens diploma's voor, voor de nagels moet ze nog steeds de theorie doen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef Verida het volgende:
[..]
En Amanda blijft maar doorlullen over haar diploma's: kappersdiploma had ze al (was gestopt volgens mij), diploma nagelstyliste( deelcertificaat praktijk) derde op de kampioenschappen visagie( wat was dat ook al weer, 7 deelnemers ofzo)
Wat een walgelijk creatuur is het toch, ik hoop zo dat zij na de kooi gigantisch op haar bek gaat in de grote boze buitenwereld.
6 tegen 2.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik vind stukje van Jaap wel erg leuk.. En pluimpje voor hem als hij een half miljoen wegschenkt. Zie ik Brian met zijn 'mensen helpen' nog niet doen en Amanda 'als Brad en Angelina naar Afrika' ook niet.
Als Huub weggaat, stem ik op Jaap. Ik ben er uit, haha. Waarvoor heeft Jaap trouwens die ene boete gekregen??
Als ik ze via VOL open krijg ik geen 'stem Brian' berichtje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die heeft de streams volgens mij via vol.
Als Huub eruit gaat, stem ik helemaal nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik vind stukje van Jaap wel erg leuk.. En pluimpje voor hem als hij een half miljoen wegschenkt. Zie ik Brian met zijn 'mensen helpen' nog niet doen en Amanda 'als Brad en Angelina naar Afrika' ook niet.
Als Huub weggaat, stem ik op Jaap. Ik ben er uit, haha. Waarvoor heeft Jaap trouwens die ene boete gekregen??
Dan weet ik het ook niet.Heb gisteren zoveel gelezen en haast alles is niet waarquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik ze via VOL open krijg ik geen 'stem Brian' berichtje.
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:42 schreef mazaru het volgende:
Ik blijf er bij dat er maar 1 in die kooi zit die het verdiend.
En dat is Huub.
Hij heeft het allermeest moeten verduren.
Hij is altijd in de minderheid geweest.
Hij heeft met niemand meegelift.
Hij heeft het meest tv gemaakt.
Hij heeft de meeste tegenwerking gehad van de redactie.
Zonder Huub waren er al heel wat mensen afgehaakt met kijken, waaronder ondergetekende
En het smerigste was nog om Huub pootje te haken toen hij naar Lieke rende.En dat zijn nu Lieke haar grote vrienden en Huub is de klootzak.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:05 schreef Dementor het volgende:
Wat een lafaard is die Brian toch he, schreeuwen op 20cm afstand in iemand oren terwijl diegene door een reus van 180kg word vastgehouden.
De rat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |