Oja, heb wel het idee dat TS zo'n eentje is die indirect communiceert en gaat kuchen en met zn vriendjes praten over hoe irritant roken wel niet is. En dan gaan ze lachen, terwijl de roker dan harder lacht en niet eens meer gaat opletten hoe de rook weg waait.
Verrweg de meeste rokers (en ja, dat is mijn mening) weten hoe irritant roken voor sommige mensen kan zijn.
Ondanks dat ze erg genieten van het sigaretje dat ze roken willen ze zich vaak wel aanpassen, daar waar dat mogelijk is en vinden ze het niet stoer dat ze roken.
Vraag ze gewoon vriendelijk of ze niet willen roken of ervoor zorgen dat je er zo weinig mogelijk hinder van hebt en we doen het vaak graag. Ga alleen niet zo lopen zeuren.
Dit zie je overigens ook vaak met mensen die stinken en waarbij je in dezelfde ruimte zit. Maar nee, dan praten ook veel mensen over die stinkerd zonder hem/haar te zeggen dat hij niet fris ruikt. En ja, ik weet dat roken 'bewust' stinken is, maar had toevallig deze week ook een groepje mensen die dat deden, en ja, ik stink wel 20 keer per dag, maar niet naar zweet of andere dingen. Sterker nog, als ik in een groepje zit waar niemand rookt (of heel weinig) en ik net heb gerookt zorg ik er zelfs voor dat ik wel te harden ben.
Was ik maar een stoere roker..
Zou fok! nog steeds zo traag zijn als meer mensen normaal deden?
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.