Zullen best wel van die trieste rokers zijn die hun verslaving willen verdedigen, maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:35 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben eens maar jij krijgt nu kritiek jonge
Ten eerste is het Nasiquote:
Wat dacht je van een rokers-stuk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:43 schreef justshutup het volgende:
En je hebt die man niet vriendelijk verzocht of hij ergens anders kon zitten, de sigaret uit kon maken o.i.d.? Zo niet, mag je niet zeuren. Zo ja, hoe reageerde hij?
En dan heb ik nog een vraag: had je geen rookvrij stuk op dat terras dan?
humor -1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:44 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ten eerste is het Nasi
Ten tweede is Nasi geen Italiaanse avondmaaltijd
Ik heb de ervaring dat het rokers-stuk veel kleiner is dan het rookvrije gedeelte hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat dacht je van een rokers-stuk.
Smeerlappen die mijn leefruimte inpikken
Punt 1: Het was het een sigaarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:43 schreef justshutup het volgende:
En je hebt die man niet vriendelijk verzocht of hij ergens anders kon zitten, de sigaret uit kon maken o.i.d.? Zo niet, mag je niet zeuren. Zo ja, hoe reageerde hij?
En dan heb ik nog een vraag: had je geen rookvrij stuk op dat terras dan?
En het rokers-stuk is nog veel te groot.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:48 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat het rokers-stuk veel kleiner is dan het rookvrije gedeelte hoor.
Maakt niet uit of het een sigaar of een sigaret was toch, je hebt het dus duidelijk niet gevraagd. Je zit allerlei frustraties op te kroppen voor niets. Als jij mij zou vragen (beleefd) of ik misschien even ergens anders zou willen roken, zodat jij er geen last van zou hebben, zou ik dat waarschijnlijk voor je doen. In een restaurant althans. Bovendien komt je wens binnenkort in vervulling (red. horecarookverbod 1 juli).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Punt 1: Het was het een sigaar
Punt 2: Die man had gewoon fatsoen moeten hebben door niet te roken in de nabijheid van andere mensen. Wat een aso (net als nagenoeg elke roker). Wij zijn maar op een andere plek gaan zitten, maar zoals ik al eerder vermelde vind ik dat het roken op zulke plekken zowel binnen als buiten verboden moet worden.
Weg met die stank
Verbod gaat simpelweg niet ver genoeg, ook de terrassen e.d. moeten rookvrij worden vind ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:58 schreef justshutup het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het een sigaar of een sigaret was toch, je hebt het dus duidelijk niet gevraagd. Je zit allerlei frustraties op te kroppen voor niets. Als jij mij zou vragen (beleefd) of ik misschien even ergens anders zou willen roken, zodat jij er geen last van zou hebben, zou ik dat waarschijnlijk voor je doen. In een restaurant althans. Bovendien komt je wens binnenkort in vervulling (red. horecarookverbod 1 juli).
Waar komt je wrok jegens rokers vandaan?
Dit verbod is alweer een heel stuk vooruit, geef het tijd. Je kunt als regering niet zomaar alles verbieden terwijl het nog maar zo kort bekend is dat roken schadelijk is, en je als regering eerst roken nog zat te promoten. Ook het aspect economie komt daarbij kijken, dat hoef ik niet uit te leggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Verbod gaat simpelweg niet ver genoeg, ook de terrassen e.d. moeten rookvrij worden vind ik.
Ik heb geen specifieke wrok tegen rokers, maar wel tegen mensen die roken en daar mij mee lastig vallen.
Dit gaat natuurlijk niet op, gezien roken schadelijk is voor anderen. De geur van eten niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:03 schreef HugoBaas het volgende:
Ik vind dat jij je stinkende Italiaanse maaltijd in een apart stuk moet opeten zodat mensen die daar lekker een pilsje drinken geen last hebben van die stank en gewoon van hun bier kunnen genieten.
Als je de klacht van TT leest zie je dat die over de stank gaat en niet over de schadelijkheid van het roken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:15 schreef justshutup het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk niet op, gezien roken schadelijk is voor anderen. De geur van eten niet.
Er is nog absoluut geen bewijs voor een causaal verband tussen meeroken en permanente gezondheidsschade. Niet meer dan voor het inademen van roetdeeltjes die van die stinkauto's afkomen tenminste.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:15 schreef justshutup het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk niet op, gezien roken schadelijk is voor anderen. De geur van eten niet.
Dan schijt ik in mijn broek omdat ik dan al misselijk ben van de rook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Loop er heen en laat een flinke wind!
Aansteller!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan schijt ik in mijn broek omdat ik dan al misselijk ben van de rook.
stoer hoor, rokenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:21 schreef RickoKun het volgende:
Hoi TS,
Zoals je misschien bekent bent ben ik een poster die graag één bepaald plaatje in zulk een topiques wil plaatsen. Je weet dat ik, Baas der Straten Rickokun een ongelovelijke hekel heb aan anti-rokers.
Vandaar dit al vaker geposte plaatje.
Ik hoop dat ik je volle begrip heb.
Een gezegend foetusje.
[ afbeelding ]
Maar intussen niet zo stoer doen in die sigarenroker zijn gezicht he, zwak figuur.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zullen best wel van die trieste rokers zijn die hun verslaving willen verdedigen, maar het is niet anders.
Huilliequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:02 schreef moonmovies het volgende:
[..]
stoer hoor, roken![]()
En tja, iedereen die niet rookt heeft een aanzienlijk kleinere kans op longkanker, kanker in de keel en luchtgaten, in mond en heeft beter sperma een veel kleinere lul dan rokers
hoelang ga je je zelf nog voor de gek houden?
lang dusquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:53 schreef Malle_beer het volgende:
DIe linker ziet eruit als een vieze non-rokers long! 13.gif
een lekker peukie op zijn tijdquote:
Altijd leuk een haptopic, maar dan moeten er wel genoeg happen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:51 schreef Juup© het volgende:
Ik had verwacht dat er meer mensen zouden "happen". Zal wel door het mooie weer komen
Al zit er wel een zekere vorm van waarheid in mijn klacht. Wij hadden last van de rook en zijn gewoon aan een andere tafel gaan zitten zodat die verslaafde vrolijk verder kon gaan met zijn longen te verkloten zonder dat wij er last van hadden
Iddquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:50 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Altijd leuk een haptopic, maar dan moeten er wel genoeg happen.
Wij roken wat afquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
We zullen er nog maar een peuk op roken dan hé
En we hebben weer een happer!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:00 schreef JanusAnus het volgende:
Eigenlijk is het dieptriest dat mensen tegenwoordig nog te bescheten zijn om iemand te zeggen dat ze last hebben van zijn/haar rook, en dat het daarom maar via een verbod moet. Niks meer zelf regelen, alles moet via regeltjes. En tegelijkertijd zeiken over hoge belasting en bureaucratie. Wat een armoede.
Inderdaad, ik put er kracht uit.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik denk dat ik zonder al die vervelende anti-rokers allang gestopt was met roken.
Nu rook ik eigenlijk uit principe. Stelletje zeiknichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |