Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef dennistd het volgende:
er staat:
Mitte Februar 2008 sind 77 Exemplare der Maxima bestellt.
volgens mij wordt daar toch echt mee bedoelt dat er tot half februari 77 zijn besteld (in het totaal dus)
hmmmkayquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:51 schreef Zug-Chef het volgende:
in het geile [..] Grou-Jirnsum:
Nee ik ging die kant op vanwege de ACTS Bremen-trein, maarja dat kon ik nu dus niet meer halen dus maar thuis gebleven. Vanmiddag naar Steenwijk voor de VSM Stomert :--)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
Opvallende combiMaar wat wil je ook als bijna alle 1250 locs defect zijn.
En ik maar denken dat zug-chef inmiddels wel richting Leer was vertrokken.
SLT zal ingezet gaan worden vanaf aanvang dienstregeling 2009, ergens half december dus. Hopelijk betekent nog een half jaar testrijden ook dat ze dan wel zo'n beetje storingsvrij zijn tegen die tijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:10 schreef Peterselieman het volgende: Met de SLT zijn ze nog in de testfase. Wanneer de eerste inzet daarvan is, is nog niet bekend.
Da's niks mis meequote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:57 schreef tomme6 het volgende:
Tis feest in helmond! De laatste dagen staan zowel de SLT als de nieuwe treinen van arriva samen opgesteld! leuk om te zien!
Hij woont pas 2 jaar samen gekquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:05 schreef Willy84 het volgende:
[..]
We weten nu wel waar Zug zijn neukertje heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |