Wat een domper he. En dat nog twee lange, lange dagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:32 schreef noekje het volgende:
Ja, ik zal nog eens een dag gaan werken.
Basterds!!
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef BarryK het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen van fora die vanavond gaan kijken wie de villa verlaat?
1 en 2 zijn goed bij mij, 3 en 4 blokjes. Alles wordt eerst op stream 3 en 4 getoond en daarna op 1 en 2.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
Even checken: hebben jullie op allevier de streams normaal beeld plus geluid? Bij mij is alleen stream 2 normaal.
Stream 1 en 2 doen het normaal, stream 3 en 4 zijn geblokt en lopen voor op stream 1 en 2. Die kun je verwaarlozen dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
Even checken: hebben jullie op allevier de streams normaal beeld plus geluid? Bij mij is alleen stream 2 normaal.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream 1 en 2 doen het normaal, stream 3 en 4 zijn geblokt en lopen voor op stream 1 en 2. Die kun je verwaarlozen dus.
Tis er, ben je zo verdrietig? Gooi het er maar uit hoor, in deze COS mag het.quote:
Ah okee. Ik krijg 1 niet normaal, heb er dus ook geen geluid bij. Nou ja, het zal wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream 1 en 2 doen het normaal, stream 3 en 4 zijn geblokt en lopen voor op stream 1 en 2. Die kun je verwaarlozen dus.
Ik vind het stom! Juist deze dagen waren zo leuk geweest om te volgen. Wat een achterlijkheid.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een domper he. En dat nog twee lange, lange dagen.
KUTZOOI !!!!!! fucking schandalig dit voor streamers die al vanaf dag 1 kijken... ik heb gewoon altijd streams gehad op de laatste (aankomende) tien dagen na dan, zo ging het toch niet bij BB?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tis er, ben je zo verdrietig. Gooi het er maar uit hoor, in deze COS mag het.
wat moet ik nu?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tis er, ben je zo verdrietig? Gooi het er maar uit hoor, in deze COS mag het.
Dit is DGK a.k.a Firma List en Bedrog.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:40 schreef BarryK het volgende:
[..]
KUTZOOI !!!!!! fucking schandalig dit voor streamers die al vanaf dag 1 kijken... ik heb gewoon altijd streams gehad op de laatste (aankomende) tien dagen na dan, zo ging het toch niet bij BB?
HIER 1 en 2 normaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
Daarom zijn ze vanavond denk ik niet in de Kooi.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef BarryK het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen van fora die vanavond gaan kijken wie de villa verlaat?
donderdag 22.30uur zijn ze er weer toch??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:40 schreef BarryK het volgende:
[..]
KUTZOOI !!!!!! fucking schandalig dit voor streamers die al vanaf dag 1 kijken... ik heb gewoon altijd streams gehad op de laatste (aankomende) tien dagen na dan, zo ging het toch niet bij BB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |