Wat een domper he. En dat nog twee lange, lange dagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:32 schreef noekje het volgende:
Ja, ik zal nog eens een dag gaan werken.
Basterds!!
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef BarryK het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen van fora die vanavond gaan kijken wie de villa verlaat?
1 en 2 zijn goed bij mij, 3 en 4 blokjes. Alles wordt eerst op stream 3 en 4 getoond en daarna op 1 en 2.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
Even checken: hebben jullie op allevier de streams normaal beeld plus geluid? Bij mij is alleen stream 2 normaal.
Stream 1 en 2 doen het normaal, stream 3 en 4 zijn geblokt en lopen voor op stream 1 en 2. Die kun je verwaarlozen dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
Even checken: hebben jullie op allevier de streams normaal beeld plus geluid? Bij mij is alleen stream 2 normaal.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream 1 en 2 doen het normaal, stream 3 en 4 zijn geblokt en lopen voor op stream 1 en 2. Die kun je verwaarlozen dus.
Tis er, ben je zo verdrietig? Gooi het er maar uit hoor, in deze COS mag het.quote:
Ah okee. Ik krijg 1 niet normaal, heb er dus ook geen geluid bij. Nou ja, het zal wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream 1 en 2 doen het normaal, stream 3 en 4 zijn geblokt en lopen voor op stream 1 en 2. Die kun je verwaarlozen dus.
Ik vind het stom! Juist deze dagen waren zo leuk geweest om te volgen. Wat een achterlijkheid.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een domper he. En dat nog twee lange, lange dagen.
KUTZOOI !!!!!! fucking schandalig dit voor streamers die al vanaf dag 1 kijken... ik heb gewoon altijd streams gehad op de laatste (aankomende) tien dagen na dan, zo ging het toch niet bij BB?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tis er, ben je zo verdrietig. Gooi het er maar uit hoor, in deze COS mag het.
wat moet ik nu?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tis er, ben je zo verdrietig? Gooi het er maar uit hoor, in deze COS mag het.
Dit is DGK a.k.a Firma List en Bedrog.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:40 schreef BarryK het volgende:
[..]
KUTZOOI !!!!!! fucking schandalig dit voor streamers die al vanaf dag 1 kijken... ik heb gewoon altijd streams gehad op de laatste (aankomende) tien dagen na dan, zo ging het toch niet bij BB?
HIER 1 en 2 normaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
Daarom zijn ze vanavond denk ik niet in de Kooi.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef BarryK het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen van fora die vanavond gaan kijken wie de villa verlaat?
donderdag 22.30uur zijn ze er weer toch??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:40 schreef BarryK het volgende:
[..]
KUTZOOI !!!!!! fucking schandalig dit voor streamers die al vanaf dag 1 kijken... ik heb gewoon altijd streams gehad op de laatste (aankomende) tien dagen na dan, zo ging het toch niet bij BB?
Nou zeg! Dit is toch eeuwig zonde? Hier kijken we juist al die tijd naar uit, en dan gaat het op zwartquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het stom! Juist deze dagen waren zo leuk geweest om te volgen. Wat een achterlijkheid.
Praat me er niet van, wat een amateurs. Zo missen we de mooiste momenten van de echte reacties na de bekendmaking van de stemming. Die oude beelden kun je allemaal terugvinden op YT, daar heb ik deze streams niet voor nodig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:40 schreef noekje het volgende:
Ik vind het stom! Juist deze dagen waren zo leuk geweest om te volgen. Wat een achterlijkheid.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
En weet je wat ik dan helemaal jammer vind.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Praat me er niet van, wat een amateurs. Zo missen we de mooiste momenten van de echte reacties na de bekendmaking van de stemming. Die oude beelden kun je allemaal terugvinden op YT, daar heb ik deze streams niet voor nodig.
Ik baal.![]()
dat beeld kreeg ik ook net....vind het niet eerlijk,en ga toch echt geld terugeisen van gemiste streamtijd!quote:
yep,dus je betaald voor de kat zn viool!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:59 schreef Ziet het volgende:
nu heb ik wel 4 goede streams,
maar ik heb dit allemaal daarnet al gezien
dus we gaan nu 2 dagen naar herhaling zitten kijken?
Weet het bijna wel zeker, dit valt niet stil te houden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:02 schreef noekje het volgende:
Ben benieuwd of we te weten krijgen wie eruit gaat.
Ik gok van wel via een slinkse omweg.
50 cp
Of ze blijven gewoon met zn 5-en in een hotel of de villa, in een hotel lijkt het me helemaal onmogelijk om het stil te houden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:02 schreef noekje het volgende:
Ben benieuwd of we te weten krijgen wie eruit gaat.
Ik gok van wel via een slinkse omweg.
50 cp
Heeft hij verpatst voor een lijntje coke..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:05 schreef mspoez het volgende:
Een psp kan draadloos online toch? Waar is de psp van Mike?
Dus dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:04 schreef Dementor het volgende:
Ze zijn bij Boulevard(vanmiddag opgenomen).
Ah Huub word een geldwolf genoemd door Boulevard.
Jaap staat het zweet op de rug volgens de voiceover.
Brian word als een heethoofd bestempeld (goh wat bagataliseren ze).
Daphne begint direct over Huub en maakt een kotsbeweging.
Daphne: Huub ik hoop niet dat je wint.
Lekker gedaan RTL.
Nee Huub en zijn grote liefde; Heddaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub en het boksmeisje van gistern ?
En Amanda kwam volgens mij niet eens aan het woord bij RTL boulevardquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
Nou Boullevard is ook partijdig.
Daphne heeft een hekel aan Huub, en Albert Verlinde ook.
Er werd ook even verteld dat de presentatrice van de halve finale Bridget óók een hekel aan Huub heeft, lekker stemming kweken...
Ik word er niet goed van.
Huub en Hedda.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heddaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
tja als streamer houd het hier al op....of verwachten ze dat mensen nog streams gaan nemen als die net verloopt in de tussentijd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:10 schreef elcastel het volgende:
Leuk, ik zie nu al 10 keer hetzelfde, ik hoop dat ze nog een beetje andere beelden hebben tot donderdag. Al word ik sowieso niet meer blij van dit hele gebeuren, de hele climax stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |