en hoe weten zij wie die persoon is? en of die er wel daadwerkelijk was?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:58 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik weet ook wel hoe ik het kan omzeilenAlleen is dit vanwege de streng toegenomen controles een groot risico. Het hoofdkantoor is er niet blij mee als het bij een cotnrole naar boven komt. Het kost SM,ASM en TL's hun fucntie.
Leg uit?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:00 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Mocht je blauwe bloed nou kruipen waar het niet gaan kan, dan moet je je even bij mij melden.
ik heb echt DIEEEEEEEEEEEP respect voor die mensen..quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef morgane het volgende:
[..]
Hij kan nog wel wat personeel bij de To Go op 't station gebruiken...
Gewoon een kwestie van oefenen..quote:Op maandag 2 juni 2008 19:23 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ik heb echt DIEEEEEEEEEEEP respect voor die mensen..
bij ons in utrecht (weet niet of het over utrecht gaat?:P) bij de Ah to go, echt die cassieres zijn echt zoo supersnel zonder dat de vriendelijkheid er onder lijd
Dat dus...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef morgane het volgende:
[..]
Hij kan nog wel wat personeel bij de To Go op 't station gebruiken...
ik hoop niet dat je mijn opmerking negatief opvat.. ik vond het juist echt heel tofquote:Op maandag 2 juni 2008 22:58 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat dus...
cryotek, mocht je zonder werk zitten en belangstelling hebben voor een baantje bij ons, neem dan even contact met me op. Ondanks de opmerking van zuivelman over de snelheid binnen onze winkel, is de sfeer toch duidelijk relaxter dan de gewone AH en is er iets meer mogelijk en iets meer ruimte voor eigen inbreng.
Maar als je spuugzat hebt van werk in blauwe kleding in het algemeen, dan kan ik dat ook wel snappen...![]()
Nee hoor, maar bij nogal wat mensen binnen én buiten onze winkel leeft het beeld dat het bij ons eigenlijk helemaal niet leuk is om te werken, omdat het zo achterlijk druk is. Echter, dit is echt niet zo, omdat je met relatief veel mensen op een kleine ruimte werkt is het best gezellig. Je moet alleen vóór je werk gaan pissen.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je mijn opmerking negatief opvat.. ik vond het juist echt heel tof
??quote:...ik zag trouwens vanmiddag dat die rol-containers werden verplaats met een soort magnetisch ding.. echt supercool. die gozer trok zo een hele rij mee..
We willen geen verraders in ons middenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:54 schreef Michel. het volgende:
Misschien niet helemaal het goede topic maar ik plaats hem toch maar hier, vind het zelf niet echt nodig voor een apart topic.
Ik werk sinds kort bij de plus op de zaterdag en vind dat wel geinig om te doen, maar nu wil ik ook door de weeks werken, maar het probleem is; ik ben 15. Ik mag maximaal maar 12 uur door de weeks werken en bij de plus alleen al maak ik 8 uren. Bij de plus waar ik werk willen ze niet dat ik doordeweeks werk omdat ze alleen tussen 6 en 10 's avonds bij vullen en ik mag maximaal maar tot 7 uur werken. Maaar als ik wil dan kan ik vandaag al op sollicitatiegesprek bij een AH in de buurt, zal ik dan iets zeggen over mijn baantje bij de plus of niet? Zal die inspectie dat allemaal naar gaan kijken waar ik werk? Zal het nog andere probleempjes opleveren?(loonheffingsbelasting uitgezonderd)
Ohja ik wil het liefst wel bij de plus blijven, ben servicemedewerkeren vindt het best wel leuk om te doen.
een bt?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:28 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee hoor, maar bij nogal wat mensen binnen én buiten onze winkel leeft het beeld dat het bij ons eigenlijk helemaal niet leuk is om te werken, omdat het zo achterlijk druk is. Echter, dit is echt niet zo, omdat je met relatief veel mensen op een kleine ruimte werkt is het best gezellig. Je moet alleen vóór je werk gaan pissen.
[..]
??
Rolcontainers zijn van aluminium! was het niet gewoon een BT?
Ik zou het wel aangeven ja, heb ik ook gedaan. Als je dan wel wordt aangenomen en je wilt errken kunnen ze daar rekening mee houden met plannen etc. Zou het alleen niet doen, ik als zeventienjarige verdiende bij de AH als 2e baan maar 2.50 dankzij loonheffing (33%)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:54 schreef Michel. het volgende:
Misschien niet helemaal het goede topic maar ik plaats hem toch maar hier, vind het zelf niet echt nodig voor een apart topic.
Ik werk sinds kort bij de plus op de zaterdag en vind dat wel geinig om te doen, maar nu wil ik ook door de weeks werken, maar het probleem is; ik ben 15. Ik mag maximaal maar 12 uur door de weeks werken en bij de plus alleen al maak ik 8 uren. Bij de plus waar ik werk willen ze niet dat ik doordeweeks werk omdat ze alleen tussen 6 en 10 's avonds bij vullen en ik mag maximaal maar tot 7 uur werken. Maaar als ik wil dan kan ik vandaag al op sollicitatiegesprek bij een AH in de buurt, zal ik dan iets zeggen over mijn baantje bij de plus of niet? Zal die inspectie dat allemaal naar gaan kijken waar ik werk? Zal het nog andere probleempjes opleveren?(loonheffingsbelasting uitgezonderd)
Ohja ik wil het liefst wel bij de plus blijven, ben servicemedewerkeren vindt het best wel leuk om te doen.
Die elektrische pompwagens tillen de containers gewoon een stukje op, dat is niet magnetisch. Als het bij ons was/als dat ding oranje was, was het een BT (gewoon een merk), de meeste 'gewone' AH-winkels die nog zo'n ding hebben, hebben een (gele) Jungheinrich.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:04 schreef zuivelman het volgende:
[..]
een bt?kweet niet.. het was gwoon een soort elektrische pompwagen
ja klopt.. ok, zag dr in ieder geval wel gaaf uit..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:58 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Die elektrische pompwagens tillen de containers gewoon een stukje op, dat is niet magnetisch. Als het bij ons was/als dat ding oranje was, was het een BT (gewoon een merk), de meeste 'gewone' AH-winkels die nog zo'n ding hebben, hebben een (gele) Jungheinrich.
als je met een bt een kartonbaal eruit wilt halen til je waarschijnlijk de hele machine op!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:34 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ja klopt.. ok, zag dr in ieder geval wel gaaf uit..bij ons hebben we niet eens ruimte voor zo'n pompwagen
al zou dat op zich niet onprettig zijn. scheelt weer in je rug als je die kartonbaal onder de pers vandaan probeert te krijgen
hahahaha.. moet je een handmatige nemenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef biel het volgende:
[..]
als je met een bt een kartonbaal eruit wilt halen til je waarschijnlijk de hele machine op!
Hangt er vanaf waar ie het gezien heeft. In een DC zal het wel een BT zijn geweest.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:28 schreef hooibaal het volgende:
Rolcontainers zijn van aluminium! was het niet gewoon een BT?
we waren er al uit dat het een Bt wasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:47 schreef mvt het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ie het gezien heeft. In een DC zal het wel een BT zijn geweest.
ander typequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:52 schreef zuivelman het volgende:
[..]
we waren er al uit dat het een Bt was
Nee, dat moet via een mutatieformulier. Doe je dat niet, dan komt de informatie ook niet bij accounting plaza terecht.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:59 schreef Kadooosh het volgende:
Als je adres in het systeem(post & woon) wordt verandert, krijg je dan automatisch reisvergoeding als je verder dan 5km ver woont?
Ik woon namelijk op dit moment 30km van mijn filiaal af(denk erover om overgeplaatst te worden) en zou graag reisvergoeding willen maar diegene die vandaag werkte wist het ook niet zeker.
Als het in het systeem word aangepast krijg je automatisch reiskosten vergoeding.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:59 schreef Kadooosh het volgende:
Als je adres in het systeem(post & woon) wordt verandert, krijg je dan automatisch reisvergoeding als je verder dan 5km ver woont?
Ik woon namelijk op dit moment 30km van mijn filiaal af(denk erover om overgeplaatst te worden) en zou graag reisvergoeding willen maar diegene die vandaag werkte wist het ook niet zeker.
Accountin plaza neemt de gegevens van MEDW over. Dus het adres dat daar word aangepast komt gewoon bij hun terecht.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:25 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee, dat moet via een mutatieformulier. Doe je dat niet, dan komt de informatie ook niet bij accounting plaza terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |