bruin of wit?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:54 schreef zuivelman het volgende:
[..]
bij 15 euro aan boodschappen gratis zak bolletjes
bruin met verpakking eromheen, wit zonderquote:
Hij is niet geheel afsgeschaft een aantal filiaalen waar deze goed draaide hebben hem nog steeds.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:18 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Ze hebben wel de AH Stomerij, terwijl die bij ons al lang is afgeschaft!
Cool cool!quote:
Hm... matig origineelquote:
Ik vond hem is het begin ook maar matig, maar na hem 10 keer te hebben gehoord wordt hij steeds leuker.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:12 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Hm... matig origineel![]()
Nou ja, goed, omdat het Albert Heijn is en ik daar dan toch enthousiast over moet zijn: ALLE WELPIES HELPEN!
Laat me raden waaromquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:55 schreef cryotek het volgende:
Donderdag m'n ontslag genomen bij de XL in Utrecht, ben blij als ik daar weg ben zeg...
Mocht je blauwe bloed nou kruipen waar het niet gaan kan, dan moet je je even bij mij melden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:55 schreef cryotek het volgende:
Donderdag m'n ontslag genomen bij de XL in Utrecht, ben blij als ik daar weg ben zeg...
Onder andere ja, die denkt echt dat we anders toch niks te doen hebben ofzoquote:Op zondag 1 juni 2008 10:30 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Laat me raden waarom
De lange donderdagavonden met Ali![]()
euhhhh dat mag euhhhh NIET.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:55 schreef NiekR het volgende:
Pff.. gisteren weer een drukke dag. - Van 13-22u gewerkt (best veel voor een 15-jarige).Doorgewerkt tot 22.30...
door rood rijden mag ook niet, gebeurd ook.quote:
Ik weet ook wel hoe ik het kan omzeilenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:49 schreef zuivelman het volgende:
[..]
door rood rijden mag ook niet, gebeurd ook.
je kan altijd nog die eerste paar uren op een andere dag boeken hé![]()
vandaaaaaaaaag eindelijk de welpies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |