jaaa, geweldig... en ook weer gewoon in de rust van het voetbal hé..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:08 schreef blrrrt het volgende:
En jahoor!
De hoogste nieuwe binnenkomer in de Singel Top100:
9 De Welpies
Alle welpies helpen
1e week notering![]()
Je kunt in R&R ook niet na twaalven plannen, daar kan het wel eens mee te maken hebben. Dat probleem hebben wij namelijk iedere dag. In dit geval moet dat ene uurtje zelfs op maandag wk 25 gezet worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:45 schreef Brammie1 het volgende:
Oja, morgen zijn wij wel tot 01:00 open vanwege het Arrow Classic Rock festival. Maar ik weet nog steeds niet of ik tot 01:00 of 24:00 moet begin van de week stonden er 2 kaderleden ipv 1 in de avond ingepland, maar allebei tot 24:00.
daar ga ik zo naar toequote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:45 schreef Brammie1 het volgende:
Oja, morgen zijn wij wel tot 01:00 open vanwege het Arrow Classic Rock festival. Maar ik weet nog steeds niet of ik tot 01:00 of 24:00 moet begin van de week stonden er 2 kaderleden ipv 1 in de avond ingepland, maar allebei tot 24:00.
Nope... Ben momenteel 1 dag in de week team verkoop, 1 dag in de week team verkoopafhandeling. Ik word dan dus ook teamleider VA. Als ze ook teamleiders voor team V hadden was ik dat zeker geworden, maar ja, dat moet in het nieuwe model zonodig direct aangestuurd worden door de (A)SM...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:42 schreef morgane het volgende:
Gefeliciteerd Weemz! Was je al vulploegleider?
Zo wel ja,quote:Op maandag 16 juni 2008 13:21 schreef NiekR het volgende:
Effe een vraagje... is het een probleem als je voor een EHBO cursus, 12 maandagen vrij neemt?
ik heb geen open AH gezien hoor?? of werk je bij die Ah to go opt station??quote:Op maandag 16 juni 2008 01:08 schreef Brammie1 het volgende:
we zijn toch maar tot 00:30 open gebleven, daarna reden er geen treinen meer. Het was gezellig met al die (zatte) rockers in de winkel
checkquote:Op maandag 16 juni 2008 16:27 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ik heb geen open AH gezien hoor?? of werk je bij die Ah to go opt station??
aaah ok.. nja, benk ik niet meer langs gekomen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |