volgens mij hebben we 28 april voor t laatst gehad, dus dan pas weer in juliquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:45 schreef Babbatuur het volgende:
vraagje, bij welke maand krijgen we onze personeelskorting ook al weer, zie het zo niet staan in de OP.
Alvast bedankt!
vrijdag misschien voetbal kijken met mijn vorige Tl...quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:04 schreef crx-boy het volgende:
[..]
zaterdag vrij......naar de verstandelijk gehandicapte dag bij het voetballen!
Dat gaat in verhouding tot de datum waar je verjaardag in de periode valt. Stel, je bent op de 11e dag van de periode jarig dan krijg je op het loonstrookje waarin je jarig bent, al 11/28e bij je loon en op de volgende het 'hele' nieuwe uurloon. Dit, omdat bij ieder loonstrookje altijd maar 1 uurloon wordt berekend.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:04 schreef morgane het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met loonsverhoging? Ik ben pas 19 geworden. Gaat mn loonsverhoging dan meteen de volgende periode in en hoeveel is t ongeveer? En hoe zit dat met die functiejaren, is dat in plaats van de loonsverhoging met je verjaardag of komt dat er nog bij?
Je krijgt er een functiejaar bij per 1 januari.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:46 schreef morgane het volgende:
Ik hoorde laatst juist dat dat vanaf je 18e inging...misschien toch maar eens navragen. Maar niet meteen, is een beetje lomp zo een week na mn verjaardagmaar hoe dat zit met mn verjaardag is nu duidelijk iig, thanks.
Klopt zoals je weet komen er 58 AH's bij door de overname van deze C1000 winkels.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:58 schreef -Sum- het volgende:
ik hoorde dat er nieuwe ah's komen in weesp en muiden, waarvan 1 XL? die in muiden is dat waar de maxis zit? die is echt e-norm
Ja dat we sponsor van de eredivisie worden ech t(y) worden vast en zeker fantastische acties onze marketingafdeling kennende. Wacht nu al met spanningquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:05 schreef MarcovdL het volgende:
Die maxis inderdad.
AH wordt sponsor van de Eredivisie volgend seizoen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |