Dat is was ook niet te zien aan het gebouw, eh?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:50 schreef Hammet het volgende:
Dat het gebouw 40 jaar oud is vergeten we dan maar even voor het gemak, eh?
Op het journaal zei een brandweervrouw dat ze verwachten dat het gebouw in zijn geheel in zal storten.quote:
Allicht dat het concept duurzaamheid voor deze gebouwen niet opgaat, omdat dat iets van de laatste jaren is terwijl dit gebouw er al 40 jaar staat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:45 schreef Ooster het volgende:
Beetje gelijk heeft hij wel. Tijdens de colleges duurzaamheid worden de faculteiten vaak als lichtend voorbeeld gebruikt van hoe het NIET moet. De colleges waarin brandveiligheid aan de orde komt heb ik nog niet gehad maar als daarvoor hetzelfde verhaal opgaat kunnen een paar mensen zich gaan oriënteren op een gouden handdruk denk ik.
Heb je daar ook foto's van toevallig?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:57 schreef Geluk het volgende:
de vlammen slaan er nog steeds metershoog uit, echt enorm, het is nu iets van 10 a 11 uur geleden dat de brand begon....
En geen hond die hem ff bijdraait ofzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:13 schreef ACT-F het volgende:
Als je Googlet naar webcams in Delft dan liggen ze vrijwel allemaal platBehalve deze, maar hier zie je geen fuck
Heb ze inderdaad wel wat met lightroom bewerkt om ze scherper etc te maken vanwege de vele rook. Met de zon erbij waren het best matte lichte foto"s met weinig contrast.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:18 schreef Kinz het volgende:
[..]
En geen hond die hem ff bijdraait ofzo.
Oh en Freud: Je foto's zijn koning. Maar heb je ze ietwat grijzer gesoept om het dramatischer te laten lijken?
Grappig, dat uitzicht heb ik ook vanaf mijn kamer in de flat op de voorgrondquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
klein fotootje gemaakt met mijn telefoon vanaf de Euromast, jammer dat op op formaatje klein stond
[ afbeelding ]
Nounou....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:37 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat dit toch wel een van de grootste branden in NL is sinds WOII.
De cleanroom is inderdaad dichtgegaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:32 schreef captain007 het volgende:
Ik hoop voor de rest van de gebouwen dat ze daar alle ventilatiesystemen hebben uitgeschakeld en goed hebben afgesloten. Anders mag je de halve universiteit voor weken afsluiten vanwege alle stof en roetdeeltjes die in alle onderzoeksapparatuur, ventilatiesystemen, computersystemen, etc komt. Dat krijg je echt gewoon niet meer schoon.....
Ik ben bang dat je weinig kans hebt dat er nog wat van over is. Van het hele gebouw zal morgenochtend weinig meer over zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef ezekielll het volgende:
weet iemand hoe het zit met de maquettehal ?plz laat me maquette het overleven met wat tekeningen! over 3 weken eindpresentatie
Wat dacht je van Enchede vandaag 8 jaar geleden en die fik van vandaag was ook groot.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:37 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat dit toch wel een van de grootste branden in NL is sinds WOII.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef ezekielll het volgende:
weet iemand hoe het zit met de maquettehal ?plz laat me maquette het overleven met wat tekeningen! over 3 weken eindpresentatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is het gebouw inmiddels bijna helemaal ingestort? of lijkt het maar zo en is deze foto vanmiddag gemaakt?![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:53 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
kutkloon
hou niet van vormstudie, maquettehal klinkt mooier, doet me namelijk denken aan de kasten vol witte kartonnetjes als je de vormstudielokalen binnenkom als je de trap op gaat :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is het gebouw inmiddels bijna helemaal ingestort? of lijkt het maar zo en is deze foto vanmiddag gemaakt?[ afbeelding ]
ik heb vaak haast, zodat ik meer tijd heb om traag te zijn
Daarom zeg ik ook 'een van de grootste'.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:52 schreef maril het volgende:
[..]
Wat dacht je van Enchede vandaag 8 jaar geleden en die fik van vandaag was ook groot.
Je moet 'brand met veel slachtoffers' niet verwarren met 'grote brand qua oppervlakte'quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:52 schreef maril het volgende:
[..]
Wat dacht je van Enchede vandaag 8 jaar geleden en die fik van vandaag was ook groot.
En die eindpresentatie was zeker in de Bouwkunde faculteit?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef ezekielll het volgende:
Ik blijf zeggen dat dat niet zo is bijlmer bv is veel x groter als deze. en dan heb ik het over oppervlakte. ne als een hele wijk in Enschedequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:06 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je moet 'brand met veel slachtoffers' niet verwarren met 'grote brand qua oppervlakte'
Ik denk dat dit inderdaad een van de grootste naoorlogse branden was. Zo snel kan ik geen grotere vinden.
Scripties moet je minimaal 3 weken van tevoren inleveren, Sherlockquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:17 schreef kalinho het volgende:
Maatje van me had zich 3-4 weken opgesloten in zijn kamer (hij kwam er wat laat achter dat hij bijna ging afstuderen). Niet uitgaan, niet werken, nachten doortikken niets doen alleen maar aan de scriptie werken. Vannacht nog tot 2 uur de puntjes op de i gezet en vandaag zou hij et dan eindelijk komen presenteren
Nergens staat dat het DE grootste is, maar EEN van de grootste. En daar lijkt deze wel toe te horen. Er is immers een groot complex van flink wat verdiepingen totaal verwoest door de brand.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:16 schreef maril het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat dat niet zo is bijlmer bv is veel x groter als deze. en dan heb ik het over oppervlakte. ne als een hele wijk in Enschede
quote:
quote:22:06:55 13-05-08 15 G BRAN prio 2 ts WASSENAAR voor aflos richting kazerne delft uiterlijk 22:45 voor inzet tot 04:00 uur
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:53 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
kutkloon
Een stuk van de voorgevel boven de kantine is eraf gescheurd als het ware. De twee vleugels, kantine en bieb stonden er nog, en zijn 'alleen maar' uitgebrand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is het gebouw inmiddels bijna helemaal ingestort? of lijkt het maar zo en is deze foto vanmiddag gemaakt?[ afbeelding ]
Er was voor zover ik weet lekkage geweest. De stroom is toen niet afgesloten, maar blijkbaar toch kortsluiting geweest... Dat instorten was heftig... Je hoorde ook af en toe het beton echt knappen. En ik maar als een malloot foto's maken
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
Laat me het zo zeggen.. op elke verdieping wordt je nu voorzien van een briesje..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef ezekielll het volgende:
Sorry meneerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Scripties moet je minimaal 3 weken van tevoren inleveren, Sherlock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |