Huh, waar dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeft niet, want deel 3 was er al.
IB4TL!
Die bug dat sommige topics gewoon niet in de indexlijst staan bestaat echt al minstens een jaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:48 schreef Hi_flyer het volgende:
NAJAAAAAA, nu wel dus. Gooi maar dicht
Lijkt me een bug, want dit heb ik al vaker gehad bij opvolgtopics.
Lijkt me geen bug, maar caching omdat de db-server anders al helemaal omflikkertquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die bug dat sommige topics gewoon niet in de indexlijst staan bestaat echt al minstens een jaar.
Heel goedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:49 schreef Netsplitter het volgende:
Na ja, rename naar Deel 4 en iedereen is happy....
Tjsa.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef TheFrankey het volgende:
die onderhoudsmonteur die het stroom niet afgesloten heeft, die zal wel balen
Gelukkig is die nog niet voorbij gekomen vandaag....quote:
Ja, laten we voor het gemak de brand even vergeten, anders is de mop niet meer leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef Wokkel het volgende:
Een gesprongen waterleiding en het gebouw stort in. Lijkt wel een belgenmop
Zo ver bekend is niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
Doden of gewonden?
Hoeveel flats zijn er de afgelopen twintig jaar gebouwd dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:56 schreef Piles het volgende:
Wat ik me trouwens steeds meer begin af te vragen: leuk dat heel Nederland volgezet wordt met flats
Jij je zin, lichtelijk overdreven, maar je snapt mn punt hopelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoeveel flats zijn er de afgelopen twintig jaar gebouwd dan?
ja ik ga niet alles teruglezen. het liedje kwam ineens in me opquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa.
Als Als Als.......
[..]
Gelukkig is die nog niet voorbij gekomen vandaag....
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hier in Groningen is de brand inmiddels ook te zien.
quote:En dan het idiote feit dat er geen sprinklerinstallatie was. Dat er donderdag een tentoonstelling zou openen onder de naam: de schatten van bouwkunde. Met unieke maquettes van gebouwen die al vijftig of zelfs honderd jaar niet meer bestaan, originele stoelen van Rietveld, en meer. Alles weg.
Ik kan in ieder geval melden dat er natuurlijk wel een opstalverzekering is, die ook geldt in het geval van brand. Als opstalverzekeringen niet voor brand gelden, heeft het weinig zin om ze af te sluiten in Nederland, aangezien we niet rijkelijk bedeeld zijn met orkanen, overstromingen e.d.
Trouwens net gehoord dat er onmiddellijk leegstaande kantoren worden gehuurd, computers aangeschaft dat soort dingen.
Tsja hoe doen ze dat dan in New york bijvoorbeeld. Of de burj dubai in dubai van 819 meter hoogquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij je zin, lichtelijk overdreven, maar je snapt mn punt hopelijk
Zeg even tegen die vriend van je dan dat ie de stream maakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:00 schreef JoeKurr het volgende:
hmm... zat het andere topic in de gaten te houden...
Hier nog maar een keertje dan: een vriend van mij heeft een live video stream aan staan op http://145.94.79.87:8080
(link kopieren en plakken in WMP)
Toevallig had ik het daar nog net over.. Zag de skyline van rotterdam.. hoe gaan ze dat dan doen ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:56 schreef Piles het volgende:
Wat ik me trouwens steeds meer begin af te vragen: leuk dat heel Nederland volgezet wordt met flats, maar wordt het niet eens tijd dat we ook rekening gaan houden met brand op wat grotere hoogte.
Er wordt met de bouw al wel rekening gehouden, maar dat is allemaal voor blussen van binnenuit. Van buitenaf blussen is nu nog zo'n beetje onmogelijk.
Deel ingestort, brandweer teruggetrokken wegens instortgevaar, verwachten dat er nog meer instort, rook te zien in Rotterdam.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
updates?
heb het laatste meegekregen om 12 uur ongeveer..
Stream werkt hier gewoon, je moet het adres alleen even kopieren en plakken in media player, zoals ik ook aangaf in m'n post.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zeg even tegen die vriend van je dan dat ie de stream maakt.
Of is het internet er op die TU uit?
jeetje, heftige shit wel zegquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deel ingestort, brandweer teruggetrokken wegens instortgevaar, verwachten dat er nog meer instort, rook te zien in Rotterdam.
Onboard bieb is uitgebrand helaas.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
updates?
heb het laatste meegekregen om 12 uur ongeveer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |