quote:
Iemand in het vorig topic meldde dat hij/zij bij L&R zat. Misschien weet hij/zij hier meer van? Alhoewel, als het ontruimd wordt zal diegene daar wel niet meer zitten...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:13 schreef goeiemoggel het volgende:
Hoorde dat L&R ook langzaamaan ontruimd wordt omdat de wind die kant op draait
Het gaat om de rook, die waait precies de kant van L&R op.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:17 schreef Dirrrrk het volgende:
Lijkt me sterk, dan moet de brand wel heel erg ver overwaaien.
Kan me voorstellen dat L&R ontruimd wordt, gebouw was daarnet gehuld in rook.. Van de vleugel die nog niet gebrand had is in 10 minuten een complete verdieping weggebrand.. Stond echt in lichterlaaiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Iemand in het vorig topic meldde dat hij/zij bij L&R zat. Misschien weet hij/zij hier meer van? Alhoewel, als het ontruimd wordt zal diegene daar wel niet meer zitten...
Er is waarschijnlijk asbest vrijgekomen, dus in de rook staan is niet zo verstandigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:17 schreef Dirrrrk het volgende:
Lijkt me sterk, dan moet de brand wel heel erg ver overwaaien. Of het is puur voor de rook.
Kun je dat laatste toelichtenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:12 schreef Dirrrrk het volgende:
Zonde... Het gebouw was dan wel gruwelijk lelijk, maar al het werk van de studenten gaat nu ook allemaal verloren.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:21 schreef waht het volgende:
En hoe zit het nu met het instortingsgevaar? M.a.w., staat het gebouw nog?
Rotterdam helemaal? Dat ligt toch in Zuid Holland?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:22 schreef ScudRaket het volgende:
De rook heeft ook Rotterdam bereikt zo te zien.
Hoe moeilijk is het om zelf te bedenken dat er sowieso tentamens van studenten liggen, dat er maquettes van studenten staan en dat er ander werk van studenten waarschijnlijk nog op iemands bureau lag?quote:
En de eerder genoemde berichten over de bieb en die tentoonstelling met 'schatten' die de 15de zou worden geopend niet te vergeten...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om zelf te bedenken dat er sowieso tentamens van studenten liggen, dat er maquettes van studenten staan en dat er ander werk van studenten waarschijnlijk nog op iemands bureau lag?
Waar denk je dat Delft ligt....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:24 schreef GiantWorm het volgende:
[..]
Rotterdam helemaal? Dat ligt toch in Zuid Holland?
Mensen die hun werk op een USB stick en/of laptop hadden staan en deze niet mee hebben kunnen nemen bijvoorbeeld. Kan je dat nou zelf niet bedenken ?quote:
Ehm... je weet dat Delft óók in zuid holland ligt?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:24 schreef GiantWorm het volgende:
quote:van hulpverleningsforum:
"Ik ben blij dat er geen slachtoffers gevallen zijn, maar erg jammer van het gebouw dat ik goed kende. Mijn broer studeert en werkt er ook. Hij vertelde me dat er een lekkage was op 7e verdieping en dat deze helemaal blank stond. Doordat de waterdruk helemaal weg was gevallen in het gebouw is de boiler van een kofiieautomaat op de 6e etage drooggekookt. Kennelijk zat er geen thermische beveiliging in, of functioneerde het niet. De brand begon eigenlijk klein, maar door de grote rookontwikkeling konden ze niet in de buurt van de koffieautomaat komen. En dit is het resultaat"
Je weet waar Delf ongeveer ligt?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:24 schreef GiantWorm het volgende:
[..]
speculaties gaan, dat rotterdam tegenwoordig ook in Limburg ligt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:24 schreef GiantWorm het volgende:
[..]
Waarom doet de brandweer daar niks tegen? Of is het hele gebouw al verloren verklaard?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:24 schreef NoComment het volgende:
Updateje weer.. van de vleugel die lang gespaard bleef is de verdieping onder de verdieping die net in 10 minuten zowat uitbrandde ook begonnen met fikken. Vlammen slaan er uit, dat zal weer 10 minuten werk zijn voor die verdieping weg is.. Ook hevige rookontwikkeling weer.
Helaas geen camera bij
Houd ons op de hoogte en dat van die camera is je vergevenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:24 schreef NoComment het volgende:
Updateje weer.. van de vleugel die lang gespaard bleef is de verdieping onder de verdieping die net in 10 minuten zowat uitbrandde ook begonnen met fikken. Vlammen slaan er uit, dat zal weer 10 minuten werk zijn voor die verdieping weg is.. Ook hevige rookontwikkeling weer.
Helaas geen camera bij
Oops. Delft ligt er naast dus. Waarom daar dan een TU bouwen als je naast Rotterdam zit? Maar goed, da's offtopic.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:28 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ehm... je weet dat Delft óók in zuid holland ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |