quote:
Iemand in het vorig topic meldde dat hij/zij bij L&R zat. Misschien weet hij/zij hier meer van? Alhoewel, als het ontruimd wordt zal diegene daar wel niet meer zitten...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:13 schreef goeiemoggel het volgende:
Hoorde dat L&R ook langzaamaan ontruimd wordt omdat de wind die kant op draait
Het gaat om de rook, die waait precies de kant van L&R op.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:17 schreef Dirrrrk het volgende:
Lijkt me sterk, dan moet de brand wel heel erg ver overwaaien.
Kan me voorstellen dat L&R ontruimd wordt, gebouw was daarnet gehuld in rook.. Van de vleugel die nog niet gebrand had is in 10 minuten een complete verdieping weggebrand.. Stond echt in lichterlaaiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Iemand in het vorig topic meldde dat hij/zij bij L&R zat. Misschien weet hij/zij hier meer van? Alhoewel, als het ontruimd wordt zal diegene daar wel niet meer zitten...
Er is waarschijnlijk asbest vrijgekomen, dus in de rook staan is niet zo verstandigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:17 schreef Dirrrrk het volgende:
Lijkt me sterk, dan moet de brand wel heel erg ver overwaaien. Of het is puur voor de rook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |