da's echt een oude foto, denkelijk van voor de ontploffingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:47 schreef Gutz het volgende:
[ afbeelding ]
Mwoh, Brand is ver voorbij *kan natuurlijk evengoed nog aanwakkeren* Halve pand kan je gewoon als verloren beschouwen dus dat wordt afbreken...
Kan je ff een stream maken van je webcam ofzo? Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanuit mijn slaapkamer is het ook te zien (Tanthof):
http://royorama.blogspot.com/2008/05/brand-op-de-tu-delft.html
Moest al aan je denken. Had wel verwacht dat jij met een spectaculaire fotoreportage zou komen o.i.d.?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanuit mijn slaapkamer is het ook te zien (Tanthof):
http://royorama.blogspot.com/2008/05/brand-op-de-tu-delft.html
Rare definitie van live heb jij.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:50 schreef MrLunk het volgende:
25 minuten LIVE Video van de brand bij TU Delft:
http://spacecat90.antville.org/stories/1794816/
in 3 delen...
blij dat iederen eruit was...
verder rustig kijken hoe dit faculteitsgebouw met voorzieningen uit het jaar NUL affikttotop de laatste kelder...
.
Neuh, te lui voor he. Ik ga zo lekker in de tuin zitten!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Moest al aan je denken. Had wel verwacht dat jij met een spectaculaire fotoreportage zou komen o.i.d.?
Je ziet vanuit hier niet heel veel hoor, gewoon een grote grijze wolk. En nee, ik ben ook niet van plan om naar de TU te gaan, vandaag besloten omdat NIET te doen. Een brand verandert daar niets aanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:51 schreef dennus2006 het volgende:
[..]
Kan je ff een stream maken van je webcam ofzo? Ben benieuwd!
Aan de andere kant (op deze foto 'rechts' en dan nog aan de andere kant), was er nog wel brand en vlammen de afgelopen 30 minuten, nog steeds niet uit hoor...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:47 schreef Gutz het volgende:
[ afbeelding ]
Mwoh, Brand is ver voorbij *kan natuurlijk evengoed nog aanwakkeren* Halve pand kan je gewoon als verloren beschouwen dus dat wordt afbreken...
Vanaf mijn werk kan ik vanuit het raam precies de faculteit zien, ik had het idee dat het vrij ver klaar was met branden.. Daarnet zag ik dat er weer een ander deel van het gebouw flink aan het roken was, ik heb het idee dat het overgeslagen is naar een andere vleugel...quote:
Totdat de vriendelijke agenten je even komen vertellen dat je ramen en deuren gesloten moet houden en juist binnen moet gaan zitten vanwege de rookontwikkeling.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, te lui voor he. Ik ga zo lekker in de tuin zitten!
[..]
Jep, in het deel van het gebouw dat tot nu toe gespaard is gebleven zie ik nu ook vlammen verschijnen.. Begint ook weer steeds heftiger te roken. Leuk als je daar modellen van je ontwerpen hebt staan...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:58 schreef dennus2006 het volgende:
Net hier in vlaardingen was de rookwolk even weg.
Nu komt er weer een dikke wolk bovenuit, daar gaat het weer! :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |