quote:Hij prees de medewerkers die, vlak voor het vuur zich uitbreidde naar meer verdiepingen, computerbestanden in veiligheid hebben gebracht. Daardoor is in ieder geval een deel van het wetenschappelijk archief gered, net als veel werk van studenten.
ja hequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen die er dan serieus op ingaan. Geweldig
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer jij nou in dat gebouw gaat werken zijn we in 1 klap van jou af....
ik weet niet hoor, maar je zou toch verwachten dat een organisatie als TU z'n backups ergens extern opslaat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_TU_Delft_uitgebrand :
[..]
Data zou gered zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar je zou toch verwachten dat een organisatie als TU z'n backups ergens extern opslaat?
en dus maximaal 24 uur data verloren zijn? (zoals ik het lees zou alles weg zijn)
er was veel eerder al gemeld dat alle data veilig was gesteld.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar je zou toch verwachten dat een organisatie als TU z'n backups ergens extern opslaat?
en dus maximaal 24 uur data verloren zijn? (zoals ik het lees zou alles weg zijn)
Data wordt dubbel opgeslagen, bij industrieel ontwerpen en bij het IRI, heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:37 schreef mkrijt het volgende:
[..]
er was veel eerder al gemeld dat alle data veilig was gesteld.
Dat is ook zo. Op meerdere plaatsen zijn centrale serverruimtes.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
met 4 lichte helicopters en een goed gewicht onder aan de doek, zoals vitrage.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef tre het volgende:
[..]
Er zijn tientallen kankergenen bekend, is pas idd een nieuwe bijgekomen maar dat gebeurt een paar keer per jaarZo'n doek lijkt me trouwens voornamelijk erg zwaar worden als het over een heel gebouw moet passen, al was al het erg dun.
Het lijkt me idd ook dat alles redundant is uitgevoerd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:38 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Data wordt dubbel opgeslagen, bij industrieel ontwerpen en bij het IRI, heb ik begrepen.
Ze hebben expres twee gebouwen gekozen die ver uit elkaar liggen (IRI en IO)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:40 schreef mkrijt het volgende:
[..]
Het lijkt me idd ook dat alles redundant is uitgevoerd.
Op nu.nl wordt nu gemeld dat de enige hoogwerker die nog aan het blussen was ook gestopt is nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:43 schreef bigsmoke19 het volgende:
is er nog wat spannends gebeurt (het brandt natuurlijk nog)
of foto's??
quote:Explosie
Ooggetuigen melden dat rond 13.30 uur aan de linkerkant van het gebouw een explosie plaatsvond waar diverse ramen sneuvelden. Bij het gedeelte dat tot op dat moment nog redelijk intact was, trok de brandweer zich snel terug.
Ook de hoogwerker waar vanaf geblust werd zou de werkzaamheden gestaakt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |