dude ze hebben het kankergen ontdekt. lijkt me niet zo moeilijk om een herbrukbare doek te maken met vezels die niet branden. ik zeg niet asbest, maar zoiets. delft is dé plek om profijt te trekken uit dit soort branden... voc mentaliteit, weet je nog?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot zo'n doek vlam vat en het hele gebouw in één klap in de fik staat.
Blaat!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zien jullie nu wel dat water meer kapot maakt dan lief is als er brand uitbreekt? we hebben als consument niet voor niks poederblussers en derhalve kan ik met stelligheid zeggen dat na deze brand genoeg goede studenten zijn overgebleven om eens écht na te gaan denken over het blussen van een brand.
Wel heel erg dat dat nu net moet gebeuren na maanden er zo hard aan gewerkt te hebben, vooral al die maquettes.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:16 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
"De Faculteit Bouwkunde opent haar schatkamer op 15 mei"
over die schatkamer had ik het... doodzonde, hebben ze maanden aan gewerkt. En wij ook trouwens.
quote:Explosie
Ooggetuigen melden dat rond 13.30 uur aan de linkerkant van het gebouw een explosie plaatsvond waar diverse ramen sneuvelden. Bij het gedeelte dat tot op dat moment nog redelijk intact was, trok de brandweer zich snel terug.
Ook de hoogwerker waar vanaf geblust werd zou de werkzaamheden gestaakt hebben.
Dit is wel heel zuur ja...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:16 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
"De Faculteit Bouwkunde opent haar schatkamer op 15 mei"
over die schatkamer had ik het... doodzonde, hebben ze maanden aan gewerkt. En wij ook trouwens.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zien jullie nu wel dat water meer kapot maakt dan lief is als er brand uitbreekt? we hebben als consument niet voor niks poederblussers en derhalve kan ik met stelligheid zeggen dat na deze brand genoeg goede studenten zijn overgebleven om eens écht na te gaan denken over het blussen van een brand.
stuurlui, blahblahblahquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dude ze hebben het kankergen ontdekt. lijkt me niet zo moeilijk om een herbrukbare doek te maken met vezels die niet branden. ik zeg niet asbest, maar zoiets. delft is dé plek om profijt te trekken uit dit soort branden... voc mentaliteit, weet je nog?
dat denk jij! ik ben serieus. misschien iets te snel en te gedetailleeerd voor mensen die affiniteit met dit gebouw hebben. maar ik weet zeker dat deze brand vele branden gaat voorkomen. daar is het de tu delft voor.quote:
kijk een geenstlijl bezoekerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:23 schreef Dutch_Nelson het volgende:
gasvlesjes niets aan de hand.
Instorten met die hap!!!
Instant Update: Het bouwkundegebouw zit boordevol asbest en het staat op het punt om een 9/11je te doen. Ding staat op instorten.
En een klein beetje 13/05/2000...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:23 schreef Dutch_Nelson het volgende:
gasvlesjes niets aan de hand.
Instorten met die hap!!!
Instant Update: Het bouwkundegebouw zit boordevol asbest en het staat op het punt om een 9/11je te doen. Ding staat op instorten.
Een gebouw dat bij de eerste vlam meteen instort zodat alleen het puin geblust moet wordenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat denk jij! ik ben serieus. misschien iets te snel en te gedetailleeerd voor mensen die affiniteit met dit gebouw hebben. maar ik weet zeker dat deze brand vele branden gaat voorkomen. daar is het de tu delft voor.
mén... diepe zucht. water heeft zijn beste tijd gehad bij het blussen. zeker bij stoffen die juist op water reageren in een chemische brand... misschien ook daarom dat het waterstraaltje zo laf is...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:27 schreef ableton het volgende:
[..]
Een gebouw dat bij de eerste vlam meteen instort zodat alleen het puin geblust moet worden![]()
Scheelt weer een hoop brandweercapaciteit.
Hm... wel eens aan gedacht dat er dan misschien nog mensen in het gebouw zijn...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:27 schreef ableton het volgende:
[..]
Een gebouw dat bij de eerste vlam meteen instort zodat alleen het puin geblust moet worden![]()
Scheelt weer een hoop brandweercapaciteit.
Nu je het zegt... verdorie.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:28 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hm... wel eens aan gedacht dat er dan misschien nog mensen in het gebouw zijn...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:28 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hm... wel eens aan gedacht dat er dan misschien nog mensen in het gebouw zijn...
Wanneer jij nou in dat gebouw gaat werken zijn we in 1 klap van jou af....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:30 schreef ableton het volgende:
[..]
Nu je het zegt... verdorie.
scheelt in ieder geval nog meer capaciteit aangezien het zoeken naar overlevenden ook niet meer hoeft.
2/3/4 vliegen in 1 klap?
Er zijn tientallen kankergenen bekend, is pas idd een nieuwe bijgekomen maar dat gebeurt een paar keer per jaarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dude ze hebben het kankergen ontdekt. lijkt me niet zo moeilijk om een herbrukbare doek te maken met vezels die niet branden. ik zeg niet asbest, maar zoiets. delft is dé plek om profijt te trekken uit dit soort branden... voc mentaliteit, weet je nog?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:30 schreef ableton het volgende:
[..]
Nu je het zegt... verdorie.
scheelt in ieder geval nog meer capaciteit aangezien het zoeken naar overlevenden ook niet meer hoeft.
2/3/4 vliegen in 1 klap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |