quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:44 schreef remlof het volgende:
Ow en aan SOL
En ja Hobje, ik hoef pas om 1 uur te werken,dus ik ga zo...
Mag je niet fokken op je werk?quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:55 schreef Oblivion het volgende:
SOL! Mens! Ik word hartstikke moe van je...![]()
Was nr 3 en 4 hangen ook!![]()
Zit nog te dubben over het schoonmaken, zo vies is het niet...
Ik skip de makreel denk ik maar, drie verschillende voorafhapjes is wel genoegquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:09 schreef Oblivion het volgende:
Mensje toch...![]()
Makreel vind ik alleen lekker op wit brood, beetje mayo eronder, peper en zout...
Niet als ik zo lekker bezig ben heurquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:26 schreef borisz het volgende:
SOL ga eens een stoel/bank buiten zetten en blijf daar de rest van de middag zitten/liggen
omg wat een sukkelsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:26 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn tas is er bijna!Belt die knakker van KLM net; er was niemand thuis.
Nou, op zeker dat mijn ouders thuis zijn, die had ik net nog aan de telefoon.
Ownee, ze konden het niet vinden. Wat was het adres ook alweer? Noltatulistraat?
Multatuli is toch geen hele rare moeilijke naam van een obscure schrijver waar nog nooit iemand van heeft gehoord ofzo?
Owja, en Latislos, het was geweldig leuk in de VS. En vanavond heb ik mijn bagage!
Oh gets en dat met dit weerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:33 schreef Oblivion het volgende:
Ik zit inmiddels aan de hot coldrex...
Toch ergens wat opgelopen denk ik, dikke strot van heb ik jou daar....![]()
Gaat ook wel weer over...
Nou ja, beter dan dat het regent...toch?quote:
33,3% doet alvast de groetjes terugquote:
Sterktequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan dat het regent...toch?
Even doorbijten, vroeg naar bed, kippenbouillon erboven op...en goan!![]()
Heb wel bijna mijn hele was gedaan! Gaat alleen niet zo snel, zweet breekt me uit...
Graag gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:33 schreef Oblivion het volgende:
Ik zit inmiddels aan de hot coldrex...
Toch ergens wat opgelopen denk ik, dikke strot van heb ik jou daar....![]()
Ja, bedankt....quote:
eerlijk gezegd : erg verfrissend..quote:
lekker!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo de voorafhapjes zijn klaar: spiesjes met tomaat/basilicum/mozarella, komkommer met paling en schijfjes tomaat met ansjovis (geen zin om feta-mousse te maken)
[ afbeelding ]
Ohhh ik ben benieuwd...of morgen of overmorgen ga ik 'm makenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eerlijk gezegd : erg verfrissend..
ik ben helemaal geen rabarfan maar de smaak , die er wel is, is gewoon niet penetrant en door de suiker zoetig... hoe kouder hoe beter merk ik dus ik flikker er een hoop ijs in en ja: het verfrist
t ziet er alleen nogal gay uit
Mooi, heb de yoghurtshake ook alvast gemaaktquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor morgenochtend maak ik lekker een peer/kiwi-yoghurtshake, zo alvast de kiwi's schillen, daar heb ik morgenochtend om 6 uur hoogstwaarschijnlijk geen zin in
Ik word al moe als ik het leesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:26 schreef borisz het volgende:
SOL ga eens een stoel/bank buiten zetten en blijf daar de rest van de middag zitten/liggen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:41 schreef Liejannuh het volgende:
Oew! Wat vervelend Oblivion!En dat vooral met dit weer.
Beterschap!
Zit daar je nieuwe spul in?quote:
Mijn tas is weer onderweg naar Schiphol. Ze gaan 'm nu vanavond afleveren.
Mooi! Is het ook lekker?quote:
Nu heb ik honger...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo de voorafhapjes zijn klaar: spiesjes met tomaat/basilicum/mozarella, komkommer met paling en schijfjes tomaat met ansjovis (geen zin om feta-mousse te maken)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooi! Is het ook lekker?![]()
[..]
Nu heb ik honger...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eerlijk gezegd : erg verfrissend..
ik ben helemaal geen rabarfan maar de smaak , die er wel is, is gewoon niet penetrant en door de suiker zoetig... hoe kouder hoe beter merk ik dus ik flikker er een hoop ijs in en ja: het verfrist
t ziet er alleen nogal gay uit
dat klinkt best lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
M'n moeder kookt wel eens rabarber met suiker en doet het dan door de vla
Dat deed mijn oma vroeger ook! Door de vanille vla.........was inderdaad lekker!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dat is way much erger dan een paar tepels die je zietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hemd
eens ik heb er ook geen. Hemdenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou niet zo van hemden, sterker nog, volgens mij heb ik er geen.
Nee joh, gewoon niet gaan, merken ze nooit!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:45 schreef Tezz het volgende:
Zouden ze het op het werk merken als de notuliste gewoon niet op komt dagen vanavond???
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:45 schreef Tezz het volgende:
Zouden ze het op het werk merken als de notuliste gewoon niet op komt dagen vanavond???
Ik kan de directeur een smsje sturen dat ze zelf ff koffie zet enzo...........quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon niet gaan, merken ze nooit!
BLUF!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kan de directeur een smsje sturen dat ze zelf ff koffie zet enzo...........
Nopes, tieten en billen zijn nog lelieblankquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:46 schreef Tezz het volgende:
SOL, waren je tieten trouwens nog verbrand???
Hoe doe jij het dan met witte doorschijnende bovenkleding? Ook omdat jij een wat donkerderder jongen bent.quote:
Succes Tezzjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:49 schreef Tezz het volgende:
Hoe verleidelijk het ook is om lekker in de tuin te gaan liggen met een boek: de plicht roept en ik ga toch maar braaf weer terug naar het werk. Blegh. Blegh. BLEGH.
Tot laterszzzz (zal wel weer een uur of 22.30 zijn voordat ik thuis ben)
Ik heb eigenlijk weinig witte bovenkledingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan met witte doorschijnende bovenkleding?
En bedankt voor de tips mensen, ik had bij de H&M en de WE gekeken, maar nope, tepels galore.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan met witte doorschijnende bovenkleding? Ook omdat jij een wat donkerderder jongen bent.
En bedankt voor de tips mensen, ik had bij de H&M en de WE gekeken, maar nope, tepels galore.
Steer zitten die overhemden die je hebt gepast niet te strak dat je tepels zo doorschijnen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan met witte doorschijnende bovenkleding? Ook omdat jij een wat donkerderder jongen bent.
Ja!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je.![]()
[..]
Zit daar je nieuwe spul in?
Ohh wat heb je allemaal gekocht dan? Of weegt dat boek voor CF tien kilo?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja!En al mn was natuurlijk.
En een tof boek voor ColdFeet.
Mn tas was trouwens terug 10 kilo zwaarder dan op de heenweg.
Dat maakt oma altijdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Die zijn niet zo mooi, anders had ik ze wel willen showen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:56 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL benieuwd is naar de tepels van Steer inmiddels
Ik ben benieuwd wat er lelijk kan zijn aan mannen tepels.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die zijn niet zo mooi, anders had ik ze wel willen showen.
maareh, 6 uur 's ochtends SOLlie, da's vroeg.
Die van mij zijn nogal 'puffy' zeg maar, behalve als ik het koud heb, dan zijn ze weer normaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er lelijk kan zijn aan mannen tepels.
Ow, valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohh wat heb je allemaal gekocht dan? Of weegt dat boek voor CF tien kilo?
Steer, lieverd, dit klinkt een beetje obsessed hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die van mij zijn nogal 'puffy' zeg maar, behalve als ik het koud heb, dan zijn ze weer normaal.
Overigens heb ik wel een zwak voor vrouwen met puffy nipplesmaarja ik ben geen vrouw.
![]()
Gezwollen tepels zonder dat ze hard zijn?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die van mij zijn nogal 'puffy' zeg maar, behalve als ik het koud heb, dan zijn ze weer normaal.
Overigens heb ik wel een zwak voor vrouwen met puffy nipplesmaarja ik ben geen vrouw.
![]()
Heb jij geen puffy nipples?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Steer, lieverd, dit klinkt een beetje obsessed hoor.
Zoiets ja, maar even voor de duidelijkheid: ik heb niet zulke tietenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Gezwollen tepels zonder dat ze hard zijn?
zo?
Je bent niet de enige die er moeite mee heeftquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar even voor de duidelijkheid: ik heb niet zulke tieten
I wish
Plastische chirurgiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die er moeite mee heeft
[ afbeelding ]
link
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, valt best mee hoor.
Even uit het blote hoofd wat er nog in mijn tas zit:
- 2 spijkerbroeken
- 1 gewone broek
- 4 t shirts
- 2 jurkjes
- 1 spijkerjasje
- 2 paar teenslippers
- 1 paar sneakers
- boek voor ColdFeet, paar leesboeken en een boek van Trinny and Susannah
- wat lingerie
en dat was het geloof ik wel.
Gister had ik al aan een nieuwe spijkerbroek, een vest, een jas en een tshirt.
iig later dan 5 uurquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
maareh, 6 uur 's ochtends SOLlie, da's vroeg.
*SOL jaloers wordtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, valt best mee hoor.
Even uit het blote hoofd wat er nog in mijn tas zit:
- 2 spijkerbroeken
- 1 gewone broek
- 4 t shirts
- 2 jurkjes
- 1 spijkerjasje
- 2 paar teenslippers
- 1 paar sneakers
- boek voor ColdFeet, paar leesboeken en een boek van Trinny and Susannah
- wat lingerie
en dat was het geloof ik wel.
Gister had ik al aan een nieuwe spijkerbroek, een vest, een jas en een tshirt.
Nou, daar heb ik nou nog nooit over nagedacht. Eigenlijk.quote:
Ja, had ik ook gelezen net Obli, had ik even moeten zeggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:20 schreef Oblivion het volgende:
En onder een wit linnen blouse kan je een strak wit met V hals T-shirt dragen.
2 de keer...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik nou nog nooit over nagedacht. Eigenlijk.
Kun jij makkelijk zeggen, ms. Perfect Nipples.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oh en Steer, niet zo mekkeren/onzeker zijn over je tepels
En nu?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik nou nog nooit over nagedacht. Eigenlijk.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun jij makkelijk zeggen, ms. Perfect Nipples.
Oh mijn god, naai je hem gelijk tegen de grond als hij binnenkomt?quote:
Wat kost dat nou, zo'n privé-sloofje?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed om 6 uur gaat de wekker dus, en maak ik de broodjes voor cnk voor op zijn werk, zorg dat zijn pakje noodles en wat te drinken voor in de auto ook klaar ligt, scheelt hem weer wat werk zo op de vroege ochtend
nee!!! ik heb hongerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh mijn god, naai je hem gelijk tegen de grond als hij binnenkomt?
Is toch ook een worst?quote:
Ah, goeie Borissiequote:
*kuch...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, goeie Borissie
* Stereotomy vouwt een Kleenex dubbel en pakt wat plakband....
goed van jouquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed om 6 uur gaat de wekker dus, en maak ik de broodjes voor cnk voor op zijn werk, zorg dat zijn pakje noodles en wat te drinken voor in de auto ook klaar ligt, scheelt hem weer wat werk zo op de vroege ochtend![]()
En ik een waterijsje met flauwe humor voor jouquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*kuch...
Ik ga een brilletje voor je kopen...
Dat zullen ze wel afgezet hebben, toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:48 schreef latislos het volgende:
o ik zie nu net dat een stuk is ingestort![]()
hoop niet dat iemand daaronder kwam...
je ziet anders de straal van de brandweer verdwijnen in de puin/stofwolk die ontstaat...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel afgezet hebben, toch?
Vind ik ook dus. Cnk werkt keihard, moet ik hier dan heel de dag op mijn gat gaan zitten?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goed van jou
ik doe het ook al tijden nu (vroeg mee opstaan, ontbijt maken, lunch maken enzo) , en t wordt gewaardeerd hoor door Mr DE![]()
Kleine moeite vind ik trouwens ook
back ups mijn vriendquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
't is goed dat er niemand meer in het gebouw zat. Wel zuur als al je afstudeerwerk + computer + spullen op de 13e verdieping zit die niet meer bestaat.
Doe je helemaal geen dag invulling of?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vind ik ook dus. Cnk werkt keihard, moet ik hier dan heel de dag op mijn gat gaan zitten?![]()
Doe het met liefde en het wordt dus iid erg gewaardeerd.
Zo! De hapjes zijn op, cnk heeft zich omgekleed en gaat de fik in de bbq steken voor het vleesch
jezus, dat is echt zuurquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet precies wie er op het journaal werd gefilmd, een docent of zo, maar haar hele levenswerk is verwoest door de brand, een complete collectie stoelen of zo.
Vreselijk
Laat maar, ben niet van de flauwe humor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik een waterijsje met flauwe humor voor jou
Dat is zuur.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet precies wie er op het journaal werd gefilmd, een docent of zo, maar haar hele levenswerk is verwoest door de brand, een complete collectie stoelen of zo.
Vreselijk
Dacht toch dat ik wel genoeg gedaan had vandaagquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Doe je helemaal geen dag invulling of?
nou de verdiepingen daaronder zijn ook redelijk uitgebrand...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
't is goed dat er niemand meer in het gebouw zat. Wel zuur als al je afstudeerwerk + computer + spullen op de 13e verdieping zit die niet meer bestaat.
Saaiert.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Laat maar, ben niet van de flauwe humor.
Neehee, je bent huisvrouw dus geen werk!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dacht toch dat ik wel genoeg gedaan had vandaag
Ik bedoel zoals werk/opleiding, en ik kan niet in je leven kijken, misschien had je toevallig een vrije dag.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dacht toch dat ik wel genoeg gedaan had vandaag
't was maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:12 schreef latislos het volgende:
[..]
nou de verdiepingen daaronder zijn ook redelijk uitgebrand...
Ik dus niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Had het over de digitale gegevens
SOL werkt keihard.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik bedoel zoals werk/opleiding, en ik kan niet in je leven kijken, misschien had je toevallig een vrije dag.
Wou je niet offenden.
't probleem is dat juist bij Bouwkunde zoveel materiele spullen belangrijk zijn. Als het nou informatica oid was geweest....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik wel
En ik snap wel dat je dat bedoelde. Maar daar is niets aan te doen.
Het was geen aanval..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SOL werkt keihard.
Maar soms mag ze ook wel eens wat meer rust en tijd voor haarzelf nemen.![]()
Ja ik had later door dat het niet "een" uni was maar de technische uni met bouwkunde e.d.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't probleem is dat juist bij Bouwkunde zoveel materiele spullen belangrijk zijn. Als het nou informatica oid was geweest....
Er was een behoorlijk indrukwekkende reeks fouten gemaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Toch zuur.Ook voor de TU daar. Als onze bouwkunde-gebouw affikt dan ken ik een heleboel mensen die echt niet blij zijn.
Maar je zou toch denken dat automatische sprinklers een boel leed hadden kunnen verzachten?
ja iddquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:19 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Er was een behoorlijk indrukwekkende reeks fouten gemaakt.
- Zwaar lekkende waterleiding
- BHVers hadden een te trage respons
- Electriciteit werd niet afgesloten
- Automatische sprinklers werkten niet wegens de waterleiding
Al met al een paar pijnlijke fouten met als gevolg een schadepost van plus minus een half miljard. Je zou van bouwkundigen toch verwachten dat ze hun gebouw toch iets brandveiliger konden ontwerpen.
ergens tussen half drie en vier was het al bezigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:19 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe laat en hoe is die brand trouwens ontstaan?
Ik ben nog niet verder gekomen dan mijn collega die vertelde dat je de fik op de TU vanuit het raam bij ons kon zien.
Vanmorgen al best vroeg begreep ik van een jaarclubgenootje die ook op de TU werkt. De foto's zijn in elk geval behoorlijk shocking!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:19 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe laat en hoe is die brand trouwens ontstaan?
Ik ben nog niet verder gekomen dan mijn collega die vertelde dat je de fik op de TU vanuit het raam bij ons kon zien.
Tja, opeenstapeling van fouten....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:19 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Er was een behoorlijk indrukwekkende reeks fouten gemaakt.
- Zwaar lekkende waterleiding
- BHVers hadden een te trage respons
- Electriciteit werd niet afgesloten
- Automatische sprinklers werkten niet wegens de waterleiding
Al met al een paar pijnlijke fouten met als gevolg een schadepost van plus minus een half miljard. Je zou van bouwkundigen toch verwachten dat ze hun gebouw toch iets brandveiliger konden ontwerpen.
Had dat gezegd ik was 't weekend bij je om de hoek!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vandaag niets gedaanja, in bed gelegen
Ik voel me Bleh.
En het wordt tijd dat ik iemand op bezoek krijg. Dan ruim ik weer eens troep op
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:24 schreef Isabeau het volgende:
En er is dus een brand (geweest?)
Ik was dit weekend ook al Bleh. Volgens mij ben ik ziek, maar zet het niet door en wordt het ook niet beter.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:23 schreef Leonoor het volgende:
Had dat gezegd ik was 't weekend bij je om de hoek!
En omg, wat heeft Kim Lian een plofkop gekregen van die zwangerschap, maar dat terzijde...
Hele seriequote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
feauteau?
Heel veel mensen krijgen op de een of andere manier met dit weer last van een zere keel en kortademigheid wat weer omslaat in zich ziek voelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was dit weekend ook al Bleh. Volgens mij ben ik ziek, maar zet het niet door en wordt het ook niet beter.
En wie is Kim Lian?
GMTAquote:
Idd, hier ook Rtificial is zeker iemand die keihard werkt dus hier alles helemaal voor elkaar hebben en dat soor dingen doen lijkt me een kleine moeite, en wel zo prettigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vind ik ook dus. Cnk werkt keihard, moet ik hier dan heel de dag op mijn gat gaan zitten?![]()
Doe het met liefde en het wordt dus idd erg gewaardeerd.
Zo! De hapjes zijn op, cnk heeft zich omgekleed en gaat de fik in de bbq steken voor het vleesch
Waar woon jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik lig dus maar wat op balkon of in bed, doe niks, voel me bleh bleh en ook nog eens eenzaam. Ik heb iemand nodig die me glaasjes water komt brengen en een aai ove rmijn bol geeft
En ik maak me een beetje zorgen om m'n broer
Bella ragazza, het is Capiscequote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het was geen aanval..
Okee dus haar werk is huisvrouw. Capiche.
Resultaten 1 - 10 van circa 16.900 voor Capische (0,29 seconden)quote:
Nee, en nu voel ik me ook geestelijk Bleh.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:36 schreef Liejannuh het volgende:
Isa, heb je wel degene gebeld die je zou bellen?![]()
Capiche is amerikaans slang voor Capisce; maar betekent in het Italiaans helemaal niets!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 16.900 voor Capische (0,29 seconden)
vertrouw nooit op google
grazie
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:37 schreef SHE het volgende:
Overigens wil ik ook thuis werken en mijn man pleasen.
Daarentegen was ik zo achterlijk om voor een toekomst als kantoorslaaf te kiezen
En manlief vind het wel best dat ik de protagonist ben.
Nou; IK heb nog nooit een ontbijtje voor mijn werkdag gehad!
Alle thuiswerkende moeders/vrouwen mogen van mij een lintje. Ze zijn gezegend EN ze doen het belangrijkste werk.
En ik ben jaloers
Het klinkt wel ideaal, alleen ja, emancipatie he.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:37 schreef SHE het volgende:
Overigens wil ik ook thuis werken en mijn man pleasen.
Daarentegen was ik zo achterlijk om voor een toekomst als kantoorslaaf te kiezen
En manlief vind het wel best dat ik de protagonist ben.
Nou; IK heb nog nooit een ontbijtje voor mijn werkdag gehad!
Alle thuiswerkende moeders/vrouwen mogen van mij een lintje. Ze zijn gezegend EN ze doen het belangrijkste werk.
En ik ben jaloers
Ah, dat verklaart de hits.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Capiche is amerikaans slang voor Capisce; maar betekent in het Italiaans helemaal niets!
Nou ja. In mijn familie wordt het als vanzelfsprekend beschouwd dat ik de hoogst mogelijke opleiding volg, de hoogst mogelijke baan krijg, carrière maak etc. Maar goed, eigen plan trekken kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:43 schreef DarkElf het volgende:
emancipathie?neem aan dat je voor jezelf wel kan beslissen wat je wilt... ipv het je door de viva te laten vertellen..
Ja kut. Ik wil ook helemaal niet.quote:
Mijn familie ook, maar mijn moeder is een zure, verbitterde en uitgebluste vrouw.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou ja. In mijn familie wordt het als vanzelfsprekend beschouwd dat ik de hoogst mogelijke opleiding volg, de hoogst mogelijke baan krijg, carrière maak etc. Maar goed, eigen plan trekken kan natuurlijk ook.
Moet ik je morgen ieder uur bellen? Net zo lang totdat je dat telefoontje hebt gedaan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, en nu voel ik me ook geestelijk Bleh.
En zo is het maar net! Vooral doen waar je jezelf goed bij voelt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:48 schreef DarkElf het volgende:
familiedruk is kut maar in the end moet jij gelukkig zijn en dat maken zij je niet... moet je zelf doen
das toch geen ruil joh!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:09 schreef latislos het volgende:
[..]
ruilen tegen een pak friesche vlag magere vruchtenyoghurt?
Aardbeienquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:54 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn tas wordt morgenochtend bezorgd!Echt waar!
![]()
Ze hebben het beloofd!
Owja, en hij stonk nog niet.
*kuchkuch* De Bunkerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, opeenstapeling van fouten....
Enne... het bouwkundegebouw van TU Eindhoven is werkelijk het lelijkste gebouw van de campus en waarschijnlijk ook van de directe omgeving.
Wat vieze sportkleding en een hele berg ondergoed. Wel alles in plastic tasjes in mijn rugzak gedaan die weer in een flightbag zit.quote:
Idd vreselijk, maar de collectie stoelen, is die niet van Gerrit Rietveld?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Vreselijk
Ga vooral je gang. Ik kan wel wat aanstootgevends gebruiken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef SeaOfLove het volgende:
wil verder niet aanstootgevend zijn, dus ik zeg ff niks
Rellen!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef SeaOfLove het volgende:
wil verder niet aanstootgevend zijn, dus ik zeg ff niks
www.google.se?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:53 schreef AKnynke het volgende:
1 kg rabarber
1/2 l vand
2 tsk Non-Oxal
35 g citronsyre
750 g sukker
1/2 tsk tør eller 1 tsk flydende konserveringsmiddel
Fremgangsmåde
De skyllede, snittede rabarberstilke koges med vand, Non-Oxal og citronsyre under låg, ca. 10 min. Saften sies fra og bringes i kog. Sukkeret drysses i og gives et opkog i saften, der skummes, blandes med konserveringsmiddel og fyldes på flasker, der bindes til med det samme. Limonaden fortyndes med vand og tilsættes isterninger ved serveringen.
Servering
En deze ook.
Nee, .dk!quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:30 schreef beunkster het volgende:
Idd vreselijk, maar de collectie stoelen, is die niet van Gerrit Rietveld?
Stond nogal wat kunst in dat gebouw... echt jammer dat dat allemaal verloren is gegaan.
Klopt inderdaadquote:Woensdag zou in het gebouw een tentoonstelling worden geopend met stoelen van Gerrit Rietveld en bijzondere maquettes. Het is nog onduidelijk is of de collectie is vergaan.
Kijk, dat is pas een leuk eenvoudig gerecht wat ik goed begrijp.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:53 schreef AKnynke het volgende:
Die vond ik op google.
1 kg rabarber
1/2 l vand
2 tsk Non-Oxal
35 g citronsyre
750 g sukker
1/2 tsk tør eller 1 tsk flydende konserveringsmiddel
Fremgangsmåde
De skyllede, snittede rabarberstilke koges med vand, Non-Oxal og citronsyre under låg, ca. 10 min. Saften sies fra og bringes i kog. Sukkeret drysses i og gives et opkog i saften, der skummes, blandes med konserveringsmiddel og fyldes på flasker, der bindes til med det samme. Limonaden fortyndes med vand og tilsættes isterninger ved serveringen.
Servering
ik denk dat non-oxal iets is om de werking van de oxaalzuren in rabarber tegen te gaan. Krijt werkt hier heel erg goed tegen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, dat is pas een leuk eenvoudig gerecht wat ik goed begrijp.
Aleen nog even uitvinden wat Non-Oxal is.
De rest kan ik prima volgen.
Aw bah, MM, ik begon je net leuk te vinden toen je zei dat je dikke tieten had.quote:
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:02 schreef AKnynke het volgende:
ik denk dat non-oxal iets is om de werking van de oxaalzuren in rabarber tegen te gaan. Krijt werkt hier heel erg goed tegen.
Voor de rest is t inderdaad goed te doen.
Thx, lukt niet echt meer, ben het vrij zat. Maar het moet af, want het moet vannacht ingeleverd worden... voor morgenvroeg acht uur...quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Klopt inderdaadEeuwig zonde!
Werkze verder
Ik ben ook flink aan het minderen geslagen. Heb er een beetje genoeg van om zo vaak en zo lang achter de pc/FOK! te zitten, en het bevalt me primaquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:05 schreef AKnynke het volgende:
Lekker van het mooie weer genieten Tezz!
Tis dat ik kan fokken op t werk, anders kwam ik hier ook zo nu en dan binnen dwarrelen. Altijd maar achter die computer, dat is ook helemaal niets.
Lekker!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, .dk!
Zo, nog evne het late journaal kijken, en dan op bed! Nog anderhalf dagje werken, en dan Rome!
Het is nog shag ook.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aw bah, MM, ik begon je net leuk te vinden toen je zei dat je dikke tieten had.
D'r is nog zoveela nders leuks op de wereld.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook flink aan het minderen geslagen. Heb er een beetje genoeg van om zo vaak en zo lang achter de pc te zitten, en het bevalt me prima
Slaap lekker Nynkequote:Op woensdag 14 mei 2008 00:17 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Journaal over, Nynke in bed.
Trusten allemaal!
ja crap, heb ik nog steeds niet de foto's gezienquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:18 schreef Liejannuh het volgende:
Truste Nynke!
Ik ga zo ook maar eens slapen.Maar eerst wat foto's op een memorystick gooien.
Dan kom je binnenkort maar een keertje eten. Zorg ik dat ik een selectie heb gemaakt en dan hoef jij geen 800 foto's te bekijken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:21 schreef latislos het volgende:
[..]
ja crap, heb ik nog steeds niet de foto's gezien
Waar komt al deze haat vandaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:30 schreef SeaOfLove het volgende:
even heel snel... Prinesnogwat ik heb niks met je, dat sms gebeuren is gewoon te triestHopelijk verslik jij je in een erwt
Editterquote:en nog slecht ook
http://www.printroom.com/ViewGallery.asp?userid=cubsfanfoto&gallery_id=1071814quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:27 schreef latislos het volgende:
[..]
plagiaat !
en nog slecht ook
waar staat het origineel?
Ik wilde eigenlijk nog het British Airways inflight magazine meenemen voor de fans. Er stond namelijk een reportage in over Gordon Ramsay en gezin op Thailand en hij had een zwembroek aan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:34 schreef Euc- het volgende:
Ohja, er is ook weer een nieuwe Hells Kitchen bezig voor de Ramsay fans (s4)
Wat een geweldige vent is het ook
Ach, show hequote:Op woensdag 14 mei 2008 00:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het nooit zo leuk dat ie gaat schreeuwen..
Ik hoorde net van de Rietveldstoelen...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:30 schreef beunkster het volgende:
[..]
Idd vreselijk, maar de collectie stoelen, is die niet van Gerrit Rietveld?
Stond nogal wat kunst in dat gebouw... echt jammer dat dat allemaal verloren is gegaan.
Tevens TVP, want ik ben aan het werk en doe dit ff tussendoor.
Wie is die broer van André Rouvoet, rechts?quote:
lekker annuleren en ergens anders heen vliegen kan natuurlijk ook nogquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:51 schreef DarkElf het volgende:
*even trusten komt wensen...
net gelezen dat de Etna na twaalven weer opnieuw begonnen is met een eruptie...
nou ja we zien wel.., tis niet zozeer dat ik zoiets heb van: oh nee, de vakantie!als wel dat ik niet tegen onzekerheid kan en die is er zo meer dan plenty
Het komt vast goed, gewoon niet meer over inzitten, een slapeloze nacht verandert nietsquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:51 schreef DarkElf het volgende:
*even trusten komt wensen...
net gelezen dat de Etna na twaalven weer opnieuw begonnen is met een eruptie...
nou ja we zien wel.., tis niet zozeer dat ik zoiets heb van: oh nee, de vakantie!als wel dat ik niet tegen onzekerheid kan en die is er zo meer dan plenty
Ja zonde he! Als ik ooit een collectie kunst maak (heb) dan verspreid ik deze over zoveel mogelijk museaquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:41 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik hoorde net van de Rietveldstoelen...
Shitttttttt
ik ga zo lekker tukken hoor, wakker liggen doe ik niet om zulke dingenquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het komt vast goed, gewoon niet meer over inzitten, een slapeloze nacht verandert niets
oh ja tuurlijk maar goed... eerst eens zien hoe dit zich ontwikkeldquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:52 schreef latislos het volgende:
[..]
lekker annuleren en ergens anders heen vliegen kan natuurlijk ook nog
Ja hoor, die heb ik gehad. Waarom ik niet reageer? Omdat ik er al veel te veel woorden aan vuil heb gemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:52 schreef beunkster het volgende:
Euc-, aangezien je online bent: heb je mijn PM's en/of e-mails gehad? En zo ja, waarom reageer je er dan niet op?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ga zo lekker tukken hoor, wakker liggen doe ik niet om zulke dingen
sowieso... we zien t wel
ik denk dat ze lekker ligt te tukken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Slaap lekker
Hoe zou CF het hebben in het verre België?
En dat voorbeeld ga ik maar eens volgen, trusten allemaalquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:10 schreef latislos het volgende:
[..]
ik denk dat ze lekker ligt te tukken.
ik zie iig geen gillende hordes mensen die zich een weg banen van de etna afquote:
Bedankt!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:55 schreef DarkElf het volgende:
oh enne de rabarberlimo, die ook bij Mr DE in de smaak viel, is mucho simpel:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:26 schreef DarkElf het volgende:
Dus ik ga straks lekker nog wat boodschappies doen voor de vakantie... altijd leuk
maar nu eerst even een kopje thee en een boek op de bank of in bed....lijf werkt ff weer niet mee en ik heb nog genoeg bedacht om te doen vandaag dus dan doe ik dat vanmiddag... dan nu ffkes rust
Hoi D-M...quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:26 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Bedankt!
Mijn rabarber is niet opgekomen
Vorig jaar geplant, ik had goede hoop, maar nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |