abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:29:46 #101
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58643395
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dus wie heeft Van Basten nu al allemaal in de ban gedaan?

- Makaay (zelfs nooit een kans gekregen, zelfs niet als derde optie)
- Van Nistelrooy (uiteindelijk goed gekomen)
- Seedorf
- Van Bommel

Je kunt me niet doen geloven dat dit allemaal kwajongens zijn en dat Van Basten geen blaam treft.
idd
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_58643398
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:26 schreef Longmen het volgende:

[..]

Buiten die cijfers liet Nederland zich kinderlijk eenvoudig in de luren leggen door de geslepen Portugezen. Waar half Nederland de scheids de schuld gaf, was NL daar natuurlijk zelf debet aan. En Marco stond als een zoutzak aan de kant....
Maar goed: op de cijfers van Marco valt verder niets af te dingen inderdaad.
Draai het eens om en stel eens dat de scheidsrechter zich in de luren liet leggen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_58643407
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:17 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zeker weten.

We hebben van die vuile spelers nodig als v. Bommel. Daar kun je 'n wedstrijd mee winnen.
Spelers die om de haverklap een kaart pakken win je inderdaad een wedstrijd.

Sorry maar zoals Van Bommel de laatste weken speelt hoef ik hem er echt niet bij. Dan zie ik toch echt liever De Zeeuw die zijn rol meer dan goed vervuld.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:32:08 #104
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58643428
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:26 schreef Longmen het volgende:

[..]

Buiten die cijfers liet Nederland zich kinderlijk eenvoudig in de luren leggen door de geslepen Portugezen. Waar half Nederland de scheids de schuld gaf, was NL daar natuurlijk zelf debet aan. En Marco stond als een zoutzak aan de kant....
Maar goed: op de cijfers van Marco valt verder niets af te dingen inderdaad.
De invloed van de coach is op zo'n moment al lang verdwenen joh!
pi_58643435
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:17 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zeker weten.

We hebben van die vuile spelers nodig als v. Bommel. Daar kun je 'n wedstrijd mee winnen. 't Liefste zag ik alleen maar v. Bommeltjes in 't NL-elftal rondlopen.

Maar OT: jammer, ik snap zijn keuze maar van de andere kant. Zijn rendement in Oranje is niet zoals hij kan spelen bij Milan. v. Basten weigert 'n team rond Seedorf te bouwen dus krijg je geen maximaal resultaat.
Als je bommeltjes wilt ga je maar naar Duitsland
AFC AJAX
pi_58643464
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Draai het eens om en stel eens dat de scheidsrechter zich in de luren liet leggen.
Nederland gedroeg zich onvolwassen...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:33:59 #107
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58643466
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:32 schreef BonJovi het volgende:

[..]

!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58643481
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:33 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nederland gedroeg zich onvolwassen...
Portugal ook, wat is je punt nu eigenlijk?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_58643503
quote:

[..]

pi_58643520
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58643533
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Portugal ook, wat is je punt nu eigenlijk?
Portugal heeft zelf zo gespeeld. Het is vreselijk voetbal maar NL liet zich ringeloren en verloor daardoor de wedstrijd. Je had je er ook beter op kunnen voorbereiden. Porugezen spelen altijd zo op een toernooi.
pi_58643547
Ik ben totaal niet rouwig om dit besluit, hij zou als hij er zo over denkt alleen maar voor problemen zorgen. Verder verheft hij zich boven anderen (als hij garanties zou willen), dat kan gewoon niet. Ondanks zijn prijzenkast heeft hij in het Nederlands elftal geen toegevoegde waarde. Dat is gebleken. Als hij zich niet in een reserve/invalrol/onzekerheid welke rol kan schikken, kan hij beter van een vakantie genieten.
That's all folks!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:38:59 #113
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58643575
Ik vond hem eerlijk gezegd ook bar weinig toevoegen aan het Nederlands Elftal.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:40:55 #114
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58643611
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoera ja, de man is 32, z'n ego is nog steeds groter dan enig voetbalbelang.
Eens, meneertje kan het niet hebben dat hij niet DE sterspeler is.Volgens mij denkt hij dat hij de enige van het nl elftal is die bij een topclub speelt.
pi_58643619
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben totaal niet rouwig om dit besluit, hij zou als hij er zo over denkt alleen maar voor problemen zorgen. Verder verheft hij zich boven anderen (als hij garanties zou willen), dat kan gewoon niet. Ondanks zijn prijzenkast heeft hij in het Nederlands elftal geen toegevoegde waarde. Dat is gebleken. Als hij zich niet in een reserve/invalrol/onzekerheid welke rol kan schikken, kan hij beter van een vakantie genieten.
AFC AJAX
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:41:45 #116
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:43:10 #117
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58643648
Ach, en met Kuyt, v Persie, vd Vaart en Sneijder hebben we genoeg spelers voor de posities achter de spits. Het grootste gemis lijkt me dat hij als een van de weinigen een vracht aan ervaring meebrengt.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:44:02 #118
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58643669
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:41 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Het EK bedoel je denk ik want in 2006 was hij er ook niet bij, bovendien was hij toen wel een van de betere spelers. En geen beslissingen kunnen nemen? Seedorf staat juist bekend om daadkrachtig te zijn en weet altijd heel goed wat hij doet, waar basseer je deze onzin op?
Duivel heeft het over Van Basten volgens mij....
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58643699
Ik zal netjes blijven door geen seksistische opmerkingen over de reacties van bepaalde fokkers....laat ik het zo zeggen dat selectieve voetbalkijkers zich wijzer voor kunnen doen door in hun reactie/beoordeling niet te doen alsof ze verstand hebben van voetbal...

Daarnaast die kortzichtige reacties wanneer je Seedorf hoort gelijk over penalties te beginnen, laat zien dat je al helemaal geen verstand hebt van voetbal...

EK '92 Van Basten mist een pingel in de halve finale...horen we nooit meer iets over (kan me wel nog een leuke reclame herinneren waarin die pingel er wel inging)

EK '96 Seedorf mist pingel in de kwartfinale...tot op de dag raken selectieve voetbalkijkers en andere nitwits er niet over uitgesproken....mede in combinatie de toekomstige misser tegen Turkije in de laatste minuut (waar andere spelers te bang waren om die pingel te nemen)

WK' 98 Cocu en Ronald de Boer missen pingels...ik hoor niks meer erover

EK' 00 In de wedstrijd missen Kluivert en Frank de B. in de halve finale pingels....vervolgens missen Frank de B., Stam en Bosvelt in strafschoppenserie....LET OP Frank de B. mist in deze wedstrijd zelfs 2 pingels maar daar HOREN WE NOOIT MEER wat over...

Maar waarom moeten deze selectieve voetbalkijkertjes toch steeds wanneer ze Seedorf horen meteen over pingels beginnen....waarom niet Frank de B. die zelfs 2 pingels miste in 1 wedstrijd...

Zal wel komen dat Seedorf niet in het keurslijf wil lopen van "Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" die door met name door paupers hoog in het vaandel gedragen wordt gedragen.....
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:48:14 #120
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_58643760
quote:

[..]

Die snappen dat inderdaad wel, daarom komt Duitsland ook vaak ondanks en niet bijster geweldige selectie toch ver in een toernooi. Maarja dat zullen ze bij oranje toch niet begrijpen dus wordt het elke keer sterven in schoonheid.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:48:20 #121
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58643762
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja leuk die statistiekjes.

Hij heeft op het WK al bewezen zich geen raad te weten als hij echte beslissingen moet nemen.
Ga jij het lekker doen dan
pi_58643765
Italië zal zich doodlachen, die zijn natuurlijk als de dood voor Seedorf.
pi_58643772
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:45 schreef Pulu het volgende:
Ik zal netjes blijven door geen seksistische opmerkingen over de reacties van bepaalde fokkers....laat ik het zo zeggen dat selectieve voetbalkijkers zich wijzer voor kunnen doen door in hun reactie/beoordeling niet te doen alsof ze verstand hebben van voetbal...

Daarnaast die kortzichtige reacties wanneer je Seedorf hoort gelijk over penalties te beginnen, laat zien dat je al helemaal geen verstand hebt van voetbal...

EK '92 Van Basten mist een pingel in de halve finale...horen we nooit meer iets over (kan me wel nog een leuke reclame herinneren waarin die pingel er wel inging)

EK '96 Seedorf mist pingel in de kwartfinale...tot op de dag raken selectieve voetbalkijkers en andere nitwits er niet over uitgesproken....mede in combinatie de toekomstige misser tegen Turkije in de laatste minuut (waar andere spelers te bang waren om die pingel te nemen)

WK' 98 Cocu en Ronald de Boer missen pingels...ik hoor niks meer erover

EK' 00 In de wedstrijd missen Kluivert en Frank de B. in de halve finale pingels....vervolgens missen Frank de B., Stam en Bosvelt in strafschoppenserie....LET OP Frank de B. mist in deze wedstrijd zelfs 2 pingels maar daar HOREN WE NOOIT MEER wat over...

Maar waarom moeten deze selectieve voetbalkijkertjes toch steeds wanneer ze Seedorf horen meteen over pingels beginnen....waarom niet Frank de B. die zelfs 2 pingels miste in 1 wedstrijd...

Zal wel komen dat Seedorf niet in het keurslijf wil lopen van "Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" die door met name door paupers hoog in het vaandel gedragen wordt gedragen.....
Dat refereren aan de penalty is inderdaad te belachelijk voor woorden en van FP niveau, maar ik zie hem hier niet terug?
pi_58643789
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat dus.
Helaas voor Seedorf zijn we dik bezet op die positie. Iets te dik.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:50:54 #125
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58643811
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:48 schreef Timmai het volgende:
Italië zal zich doodlachen, die zijn natuurlijk als de dood voor Seedorf.
Nou nou alsof Seedorf zo goed speelt dit seizoen, net zoals AC Milan.Slechtste seizoen in jaaaaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')